2021-04-10, 14:55
Medlem
hahahaha ska inte julia och juddan svara på tittarfrågor imorrn? hade vart kul om det där kom med och de läste upp de framför hela gruppen hahahaha.
2021-04-10, 14:55
Medlem
Om fyra personer sitter på måndag dvs Simon, Steph, Judith och Julia så är jag kluven på vart rösten hamnar.

Normala fall så hade jag räddat Simon men iom att han tagit denna veckan oseriöst, velat att generalena bara ska softa i soffan istället för att skapa och ha aktiviteter etc generellt bara velat slopa hela temat så tänker jag inte rösta på honom denna veckan. Jag tänker rösta baserat på hur veckan har gått för diverse deltagare och hur dom tagit det.

Jag tror tyvärr att Judith tog veckan bäst även om hon hade sina klagomål hon med men inte lika mycket som de andra. Så mellan Judith och Julia lägger jag min röst, återstår att se.

Det är ett faktum att Simon dödade all potential som fanns till denna temaveckan med tidiga hot om respekt och att vara omtyckt av gruppen. Därför har han inte mitt stöd denna veckofinalen. Åker han så synd, jättetråkigt, men välförtjänt att åka ut efter denna första seriösa temaveckan.

Hur resonerar ni? Taktikröstar ni? Röstar ni på Simon som kanske är eran favorit trots att han varit dålig i veckan? Röstar ni Steph för att försöka kontra Judiths röster? Hur tänker ni inför måndagsfinalen?
2021-04-10, 14:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkapunka999
de gav tumme upp till kamerorna så she aint going nowhere, tyvärr.
Okej, så om en kille och en tjej hade gett tummen upp, knullat och nästa dag säger tjejen att hon inte minns knullet; vad händer då? Frågar man en åklagare är det våldtäkt om personen inte varit i tillräckligt gott skick.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Emelie har väl aldrig erkänt något hon sagt?

Nej jag vet. Fattar verkligen inta att Dompa kan vara så nere i henne, heeeelt sanslöst!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om fyra personer sitter på måndag dvs Simon, Steph, Judith och Julia så är jag kluven på vart rösten hamnar.

Normala fall så hade jag räddat Simon men iom att han tagit denna veckan oseriöst, velat att generalena bara ska softa i soffan istället för att skapa och ha aktiviteter etc generellt bara velat slopa hela temat så tänker jag inte rösta på honom denna veckan. Jag tänker rösta baserat på hur veckan har gått för diverse deltagare och hur dom tagit det.

Jag tror tyvärr att Judith tog veckan bäst även om hon hade sina klagomål hon med men inte lika mycket som de andra. Så mellan Judith och Julia lägger jag min röst, återstår att se.

Det är ett faktum att Simon dödade all potential som fanns till denna temaveckan med tidiga hot om respekt och att vara omtyckt av gruppen. Därför har han inte mitt stöd denna veckofinalen. Åker han så synd, jättetråkigt, men välförtjänt att åka ut efter denna första seriösa temaveckan.

Hur resonerar ni? Taktikröstar ni? Röstar ni på Simon som kanske är eran favorit trots att han varit dålig i veckan? Röstar ni Steph för att försöka kontra Judiths röster? Hur tänker ni inför måndagsfinalen?
Jag röstar på Simon!
2021-04-10, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Tror ni att det blir kärleksvecka med början på tisdag? Vore ju toppen så de bara ska ge kärlek med förhoppning att tittarna glömmer hur vissa varit rövhål under militärveckan.

Skulle ju bli lite smått olidligt. In med lögndetektorn och krydda te’t rejält så kanske det skapas något av värde.
2021-04-10, 14:59
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:

Röstar Simon, han kan gott fortsätta få sina raseriutbrott, någon miljon lär han inte vara i närheten av någon som ställer till oro i gruppen behövs. Med tanke vilka han sitter mot är valet lätt.
2021-04-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så då blir de 4 på måndag varav två räddas direkt och två går till Uppdragsrummet, om de inte gör en feg 20-minutersomröstning i appen.

Förmodligen. Jag hoppas fortfarande på att två ska tvingas lämna men det lär ju inte ske.
2021-04-10, 15:00
Medlem
Blaisens avatar
Citat:

Simon eller Judith
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
varför skulle de vilja rädda kvar Julia? Produktionen är ju inte särskilt förtjust i henne vad jag förstått det som... Stephanie är därinne på övertid och har varit länge nu, eller tycker du att hon tillför något och i sådana fall vad?

Varför sätter dom inte Julia i morgon då, som dom gjorde med Victoria?
Medlem
De sätter nog Julia mot sig själv

" Vill ni att Julia ska vara kvar rösta ja eller nej "
2021-04-10, 15:01
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej jag vet. Fattar verkligen inta att Dompa kan vara så nere i henne, heeeelt sanslöst!
Han är väl van att ha någon att pilla på, hon är glömd så fort de är utanför huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in