2021-04-10, 13:44
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Så har Juddan visat hur hon behandlar sina vänner. Lägrar deras tjejer...
Judith vill ju ständigt framstå som en såååå trevlig och sympatisk prick som alltid står och betraktar sina vänner med sin tomma och enfaldiga kåtaochperversaochfeta12årigsnuskpojke blick när dom försöker lyckats flika in något mellan hennes ständiga mytoman-fantasier.

Men i själva verket är hon bara ett sexgalet as som utanatt tveka en sekund ligger med sin polares tjej, och ständigt försöker utnyttja redlösa kvinnor.

Riktigt usel hbq-drottning tv4 lyckats gräva upp?
2021-04-10, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Indirekt har hon väl talat om att hon ska ha sagt en massa konstigheter och visat en felaktig sida av sig själv i ett youtube-program som yngre och inte längre står bakom. Att det är just därför som hon sökt till Big Brother för att visa att hon inte alls är likadan idag som när hon var 17-18 år.

Jag tror inte att en vuxen o mer sansad Nardos skulle få för sig att säga så idag, jag tror inte heller att hon egentligen är så allvarlig med det hon säger i tjafs. Hon hade ändå rollen och karaktären som skulle chocka alla med vad hon sa. SD är värre än Hitler osv.

Jag tycker inte att någon ska behöva stå till svars för det denne uttryckt som 17 åring. Alla 17 åringar säger sjuka saker och vet ingenting om livet. Hade hon sagt det idag i vuxen ålder så skulle jag ändå lyfta på ögonbrynen.

Har inte sett så väldigt mycket som visar på att hon är vuxen ännu...ger relationsråd till personer som verkligen haft en partner när man är oskuld.
Vore hon vuxen så borde hon veta att hålla tyst när andra har mer att komma med.
Men hon har väl fått lära sig att om hon skall kunna jobba inom tv så som hon sagt att hon vill så kan man inte säga att föräldrar till homosexuella misslyckats med uppfostran.
2021-04-10, 13:46
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ju Uber gör det
Då har jag åkt med ”fel” Ubers
2021-04-10, 13:48
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Deltagarna: "Bill... Bill Billman!" 😆

Jag: https://m.youtube.com/watch?v=LBjUh4bYF8w
2021-04-10, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Är det fem år sen tjafs var? Tiden går så snabbt. Såg det aldrig men såg en min på ett klipp med nardos som började slåss med en tjej direkt Haha
Är det är parodi på ngt eller vad var det för program?
Det är väl samhällsdebatt typ men mycket fokus på starka provokativa karaktärer så tanken är att det ska växa irritation hos tittaren. Jag gissar åtminstone på det haha.
2021-04-10, 13:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Då har jag åkt med ”fel” Ubers

Jag har inte åkt själv men en kollega åker från Hägersten till Kungsholmen för 70 kr.. Kanske beror på tid på dygnet?
Medlem
Varför i helvetet sitter Judith och Julia ihop? Vill BB ha ännu mer lesbisk sex och tvingar ihop dem?
Medlem
Flor-Idas avatar
Varför sitter Juddan, Julia och Steffe ihop? Är det nåt straff eller vad?
2021-04-10, 13:51
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Judith vill ju ständigt framstå som en såååå trevlig och sympatisk prick som alltid står och betraktar sina vänner med sin tomma och enfaldiga kåtaochperversaochfeta12årigsnuskpojke blick när dom försöker lyckats flika in något mellan hennes ständiga mytoman-fantasier.

Men i själva verket är hon bara ett sexgalet as som utanatt tveka en sekund ligger med sin polares tjej, och ständigt försöker utnyttja redlösa kvinnor.

Riktigt usel hbq-drottning tv4 lyckats gräva upp?
Fast enligt bbsecut:s Instagramstory har Julia innan hon gick in i huset uttryckt att hon tycker att Judith är sexig och att Judith ska ”ta henne”. Vet inte autenticiteten i printen på storyn. Om den är äkta är intresset ömsesidigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Just det avsnittet sändes för 3 år sedan så nej, den ursäkten håller inte.
4 år sedan, 26e juni 2017. Om det nu gör någon skillnad.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Är det fem år sen tjafs var? Tiden går så snabbt. Såg det aldrig men såg en min på ett klipp med nardos som började slåss med en tjej direkt Haha
Är det är parodi på ngt eller vad var det för program?

Tre år sedan just det programmet. Gå in på länken, bara att välja och vraka
https://www.youtube.com/channel/UCuFmE1jClAmK7FnjGQFjafA

Edit! Det var 26 juni 2017 så my bad.
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-10 kl. 13:54.
2021-04-10, 13:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan vi prata om hur skönt det är utan Nardos närvaro?

inga EEEEYYYY
inga nardologer
inga HUEHUEHAHAHAHAHA
inga HALLAUUUWWW
ingen som försöker tränga sig in i alla konversationer
inga eeeehhhh föschtåru

borde ju karpa detta men ska ta mig ut på en promenad
HELT UNDERBART och det känns som en annat program!
Känns som när man tillslut lyckats pilla ut en stor glasbit ur foten! 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-10 kl. 14:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in