2021-04-10, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tusstusstuss
Tror Judiths bror var vän med Julias kille och att de hade växt upp ihop.
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag minns att det talats om att Judiths bror hade gått i samma klass som Jullans sambo när de var små.
Tack för att ni räddade mig<3 behöver inte ta första bästa taxi till akutpsyk!!!!!! eller inte pga psykos i alla fall, finns ju andra anledningar det kanske skulle behövas men d e en annan femma.

Men då förklarar det ju ändå lite att Julia tytt sig till henne. Lätt att fastna vid någon som liksom är lite förankrad i verkligheten, kan jag tänka mig!
2021-04-10, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Har Nardos pratat om att hon anser att det är föräldrarnas fel om deras barn blir homosexuella. Tycker att dom kan visa TJAFS! avsnitt 4 " homosexualitet är en trend" från klockslaget 31:20 på storbildsskärmen i huset och sedan kan deltagarna diskutera vad de tycker om det. Söndagar brukar vara sega i huset, detta skulle liva upp lite.
Indirekt har hon väl talat om att hon ska ha sagt en massa konstigheter och visat en felaktig sida av sig själv i ett youtube-program som yngre och inte längre står bakom. Att det är just därför som hon sökt till Big Brother för att visa att hon inte alls är likadan idag som när hon var 17-18 år.

Jag tror inte att en vuxen o mer sansad Nardos skulle få för sig att säga så idag, jag tror inte heller att hon egentligen är så allvarlig med det hon säger i tjafs. Hon hade ändå rollen och karaktären som skulle chocka alla med vad hon sa. SD är värre än Hitler osv.

Jag tycker inte att någon ska behöva stå till svars för det denne uttryckt som 17 åring. Alla 17 åringar säger sjuka saker och vet ingenting om livet. Hade hon sagt det idag i vuxen ålder så skulle jag ändå lyfta på ögonbrynen.
2021-04-10, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Simon påstår att det kostar 90 kronor med taxi mellan Stockholm och Tyresö, ”om man har tur”. Har aldrig stött på så billiga taxipriser i Stockholm, inte ens med svarttaxi.

simon bor i hägersten är väl det han syftade på
2021-04-10, 13:04
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är det någon som vet Joels ursprung? Har säkert diskuterats här tidigare, sorry isåfall

Han är rom har han sagt med rötter i Balkan. Han sa något fult på albanska som mergim reagerade på för ett tag sen och bad honom inte säga det. Vet ej vad ordet va men Joel sa något då att hans bror hade kallat honom så när dom va små
2021-04-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag ska inte ljuga. Är jävligt sugen på att åka till Ystad nu
Oja! Emelie säljer in det fantastiskt bra.

Pedros pratar som om han bor i Stockholm. Han bor väl i Södertälje?
2021-04-10, 13:07
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Indirekt har hon väl talat om att hon ska ha sagt en massa konstigheter och visat en felaktig sida av sig själv i ett youtube-program som yngre och inte längre står bakom. Att det är just därför som hon sökt till Big Brother för att visa att hon inte alls är likadan idag som när hon var 17-18 år.

Jag tror inte att en vuxen o mer sansad Nardos skulle få för sig att säga så idag, jag tror inte heller att hon egentligen är så allvarlig med det hon säger i tjafs. Hon hade ändå rollen och karaktären som skulle chocka alla med vad hon sa. SD är värre än Hitler osv.

Jag tycker inte att någon ska behöva stå till svars för det denne uttryckt som 17 åring. Alla 17 åringar säger sjuka saker och vet ingenting om livet. Hade hon sagt det idag i vuxen ålder så skulle jag ändå lyfta på ögonbrynen.

Ja instämmer.. Detta ämne har redan diskuterats i huset och hon har vid ett tillfälle erkänt för Joel om hennes tidigare skeva åsikter och sagt att hon g att starkt avstånd ifrån det idag och att hon dessutom har en bästa vän på utsidan som öppet är homosexuell. Precis som sami gjorde enskilt med glasman efter att Kim och det andra mörka tjejen ifrån förra året blev utslängda och det blev en grej.
2021-04-10, 13:08
Medlem
Kan vi prata om hur skönt det är utan Nardos närvaro?

inga EEEEYYYY
inga nardologer
inga HUEHUEHAHAHAHAHA
inga HALLAUUUWWW
ingen som försöker tränga sig in i alla konversationer
inga eeeehhhh föschtåru

borde ju karpa detta men ska ta mig ut på en promenad
2021-04-10, 13:08
Medlem
Judith har fått mycket hat på flashback. Jag tror faktiskt att en av anledningarna att Julia hänger med henne är just det.

Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.

De i huset gillar dessutom Judith så tror att hon är bra mycket skönare än vad som framgår i rutan.

Som Katti sa efter att ha sett liven, det går inte ens att jämföra hur stämningen och människorna är i huset med vad som går genom rutan på liven. Som två helt olika världar och sammanhang.

Jag tror absolut inte att det var något annat än kraffs (på rygg och hår då som de brukar) som hände igår kväll för övrigt, av de stunder jag tittade in i logementet så framgick iaf inte det.

På sin höjd kan någon av dem möjligtvis ha gjort något på sig själv vilket isf inte vore det minsta märkligt. Räcker att ha ett uns hjärnkapacitet för att förstå hur orimligt det vore att Julia och Judith skulle ha gjort något på varandra.

Flashback snälla ge inte upp på Julia, hon är värd så mycket bättre än det som skrivits om henne senaste veckorna.
2021-04-10, 13:10
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Oja! Emelie säljer in det fantastiskt bra.

Pedros pratar som om han bor i Stockholm. Han bor väl i Södertälje?

Eskilstuna men mkt släkt o vänner i sthlm city
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon bor i hägersten är väl det han syftade på
Vardag 300 spänn milen. Taxi Stockholm, oseriösa ännu dyrare.
Medlem
Kommer ni ihåg när Joel var tänd på Simon de första dagarna i huset.
2021-04-10, 13:11
Medlem
Knasfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Judith har fått mycket hat på flashback. Jag tror faktiskt att en av anledningarna att Julia hänger med henne är just det.

Om Charlie känner Judiths brorsa så är det ju rätt givet att hon vill göra något för att dämpa hatstormen mot henne.

De i huset gillar dessutom Judith så tror att hon är bra mycket skönare än vad som framgår i rutan.

Som Katti sa efter att ha sett liven, det går inte ens att jämföra hur stämningen och människorna är i huset med vad som går genom rutan på liven. Som två helt olika världar och sammanhang.

Jag tror absolut inte att det var något annat än kraffs (på rygg och hår då som de brukar) som hände igår kväll för övrigt, av de stunder jag tittade in i logementet så framgick iaf inte det.

På sin höjd kan någon av dem möjligtvis ha gjort något på sig själv vilket isf inte vore det minsta märkligt. Räcker att ha ett uns hjärnkapacitet för att förstå hur orimligt det vore att Julia och Judith skulle ha gjort något på varandra.

Flashback snälla ge inte upp på Julia, hon är värd så mycket bättre än det som skrivits om henne senaste veckorna.

Kommer alltid backa Julia. Älskar henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in