2021-04-10, 13:35
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julias bikt nyss ”Jag sade nej ifrån början men sen var jag full”
Idag får nog judith lämna.Julia hon lät arg också
2021-04-10, 13:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julias bikt nyss ”Jag sade nej ifrån början men sen var jag full”
Ojdå.
När hon och Judith pratade själva imorse om natten sa Jullan att hon inte mindes vissa saker som Judith tog upp. Jag tänkte då att det är inte så bra om Jullan gjort grejer med Judtih pga för full för att säga nej. Inget BB kan blunda för med tanke på Judiths tidigare beteende därinne.
Men vem vet, hon kanske hade nyktrat till när de var under täcket ihop osv.
2021-04-10, 13:36
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan vi prata om hur skönt det är utan Nardos närvaro?

inga EEEEYYYY
inga nardologer
inga HUEHUEHAHAHAHAHA
inga HALLAUUUWWW
ingen som försöker tränga sig in i alla konversationer
inga eeeehhhh föschtåru

borde ju karpa detta men ska ta mig ut på en promenad

Ja, det är ju nästan så att man tror att BB tagit till sig av kritiken och sparkat kamerasnubben som har en hard-on på Nardos och slutat foka så extremt på henne, vågar knappt skriva det för då vänder det väl..
2021-04-10, 13:37
Avstängd
inredningshjalpen : på instagram skrev detta på bbs senaste inlägg
Härligt att mina kommentarer tas bort när man skriver sanningen om BB’s favoriter. Dåligt av TV4 och CMore att de lyfter fram mobbare och förtryckare
2021-04-10, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ojdå.
När hon och Judith pratade själva imorse om natten sa Jullan att hon inte mindes vissa saker som Judith tog upp. Jag tänkte då att det är inte så bra om Jullan gjort grejer med Judtih pga för full för att säga nej. Inget BB kan blunda för med tanke på Judiths tidigare beteende därinne.
de kunde ju inte göra tummen upp heller av uppenbara skäl...
2021-04-10, 13:38
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ojdå.
Så full upplevde jag inte Jullan inatt. Inte ens nära faktiskt. Dessutom sade hon i morse att hon aldrig får black outs men att hon kan behöva påminnas om vissa händelser för att minnas helheten.
2021-04-10, 13:40
Medlem
icons avatar
Reagerade inatt på att BB var snabba på att be om tummen upp från Emelie och Dennis som var fullt påklädda men ingen tummen upp från J och J som låg dolda under täcke.
2021-04-10, 13:40
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Indirekt har hon väl talat om att hon ska ha sagt en massa konstigheter och visat en felaktig sida av sig själv i ett youtube-program som yngre och inte längre står bakom. Att det är just därför som hon sökt till Big Brother för att visa att hon inte alls är likadan idag som när hon var 17-18 år.

Jag tror inte att en vuxen o mer sansad Nardos skulle få för sig att säga så idag, jag tror inte heller att hon egentligen är så allvarlig med det hon säger i tjafs. Hon hade ändå rollen och karaktären som skulle chocka alla med vad hon sa. SD är värre än Hitler osv.

Jag tycker inte att någon ska behöva stå till svars för det denne uttryckt som 17 åring. Alla 17 åringar säger sjuka saker och vet ingenting om livet. Hade hon sagt det idag i vuxen ålder så skulle jag ändå lyfta på ögonbrynen.

Just det avsnittet sändes för 3 år sedan så nej, den ursäkten håller inte.

Edit: Jag hade fel, översikten säger 3 år sedan men programmet las upp 26 juni 2017
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-10 kl. 13:56.
2021-04-10, 13:41
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
de kunde ju inte göra tummen upp heller av uppenbara skäl...
heh
2021-04-10, 13:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Eskilstuna men mkt släkt o vänner i sthlm city

Men driver du? Pedram är uppvuxen i Södertälje men bor nu i Upplands Väsby. Du måste tänka på Alex?
2021-04-10, 13:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Så full upplevde jag inte Jullan inatt. Inte ens nära faktiskt. Dessutom sade hon i morse att hon aldrig får black outs men att hon kan behöva påminnas om vissa händelser för att minnas helheten.
okej. Hoppas såklart att ev sexande med Judith skedde helt frivilligt och inget hon ångrar nu.
2021-04-10, 13:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Oavsett så är det ingen som kör dig mellan Stockholm city och Hägersten för 90 kronor.

Jo Uber gör det
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-10 kl. 13:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in