2021-04-10, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Tycker du inte..? Hahaha, nej jag ursäktar inte det alls. Känns lite väl att göra det framför livekameror. Är det värt det liksom. Oavsett vilken ev deal hon och hennes sambo har om vad hon får göra.
haha nej jag tycker ju som inte det men de har säkert någon modern överenskommelse.Vem vet charlie kanske har grabbkvällar?
2021-04-10, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Oavsett så är det ingen som kör dig mellan Stockholm city och Hägersten för 90 kronor.
Ingen aning. Rör mig inte i dylika förorter.
2021-04-10, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
men för de behöver man ju inte börja gräva ur varandra ....när man är förlovad
Gräva ur varandra. 😂😂😂
2021-04-10, 13:30
Medlem
julias bikt nyss ”Jag sade nej ifrån början men sen var jag full”
Medlem
Hörde ni att Julias mick kopplades på när hon var i bikten? Hon pratade typ om igår om att hon inte hade tänkt göra något men sen blev hon så jävla full?
Medlem
Det läckte ut sporadiskt från Julias mikrofon när hon biktade sig. Vad var det hon sa nej till igår? Hånglet med Joel?

”Jamen jag var så fucking jävla full, jag sa ju nej först.”

”Ni behöver inte ta med den här bikten.”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Indirekt har hon väl talat om att hon ska ha sagt en massa konstigheter och visat en felaktig sida av sig själv i ett youtube-program som yngre och inte längre står bakom. Att det är just därför som hon sökt till Big Brother för att visa att hon inte alls är likadan idag som när hon var 17-18 år.

Jag tror inte att en vuxen o mer sansad Nardos skulle få för sig att säga så idag, jag tror inte heller att hon egentligen är så allvarlig med det hon säger i tjafs. Hon hade ändå rollen och karaktären som skulle chocka alla med vad hon sa. SD är värre än Hitler osv.

Jag tycker inte att någon ska behöva stå till svars för det denne uttryckt som 17 åring. Alla 17 åringar säger sjuka saker och vet ingenting om livet. Hade hon sagt det idag i vuxen ålder så skulle jag ändå lyfta på ögonbrynen.

Är det fem år sen tjafs var? Tiden går så snabbt. Såg det aldrig men såg en min på ett klipp med nardos som började slåss med en tjej direkt Haha
Är det är parodi på ngt eller vad var det för program?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag har JÄTTEmycket för mig att Judith pratade om att hon kände Julias snubbe när Julia kom in.

Någon som känner igen detta, eller bör jag åka till akutpsyk dirr pga uppenbar psykos?

Du kanske redan fått svar, sorry isf men Juddans bror gick i samma klass som Julias Charlie.
2021-04-10, 13:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
julias bikt nyss ”Jag sade nej ifrån början men sen var jag full”

Citat:
Ursprungligen postat av stjarnstopp
Hörde ni att Julias mick kopplades på när hon var i bikten? Hon pratade typ om igår om att hon inte hade tänkt göra något men sen blev hon så jävla full?

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det läckte ut sporadiskt från Julias mikrofon när hon biktade sig. Vad var det hon sa nej till igår? Hånglet med Joel?

”Jamen jag var så fucking jävla full, jag sa ju nej först.”

”Ni behöver inte ta med den här bikten.”
JUDDDDAAN IN DAAA HOOOUSE!

Jävla fail av produktionen men roligt för oss.
2021-04-10, 13:33
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Simon påstår att det kostar 90 kronor med taxi mellan Stockholm och Tyresö, ”om man har tur”. Har aldrig stött på så billiga taxipriser i Stockholm, inte ens med svarttaxi.

Säkert en Uber, de kostar ju nästan ingenting - eller så svarttaxi ja.
2021-04-10, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasfian
Kommer alltid backa Julia. Älskar henne
Gott att höra! Jag med! :hearteyes:
2021-04-10, 13:34
Avstängd
tänk om det blir ett liknande scenario som förra året, med g lasman,julia,sami så att dom gör en röstning att ingen ska åka lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in