Ja, det vore något! Andras smutsiga byk ska ju tvättas offentligt även om det var flera år sedan så varför ska hon skonas? Jajuste, hon är ju svart OCH tjej, går icke För då kan man inte göra något fel.
Så är det ju tyvärr, helt övertygad om det kom fram att Negros hade eldat upp en pensionär när hon var 14 skulle det klippas in som ett lustigt litet misstag av henne i avsnittet. YEEEEEYY!
Hehe.
Jorå Bull, det kommer säkert vara lite tårar med tända ljus och lite rötjut.
och gråta i duschen.... det går ju inte skicka iväg julia på tjejkvällar med vin iaf då kommer hon hemkrypandes framåt småtimmarna med snusk under naglarna.
Emelie och Nardos bör nog tacka sin lyckliga stjärna att veckan är över. Efter alla godsaker och alkohol är båda nu väldigt plufsiga i ansiktet och oerhört oattraktiva. Dock är risken att de kommer öka ännu mer då de inte orkar träna.
Alltså jag har JÄTTEmycket för mig att Judith pratade om att hon kände Julias snubbe när Julia kom in.
Någon som känner igen detta, eller bör jag åka till akutpsyk dirr pga uppenbar psykos?
Vänta med kramtröjan moder. Jag vill också minnas att Juddan kände någon som känner Jullan. Minns dock inte om det var hennes snubbe eller någon annan.
Konstigt att det inte synts i media med tanke på vilken grej de blev med samis tatuering förra säsongen.
Mycket märkligt att inte Dikmen som är såå ärlig och frispråkig inte nämnt detta, sedan har vi ju Kirsty a la PK som heller inte yttrat ett ord m detta, har TV4 satt munkavle på dem eller har Nardos en hållhake på dem..?