2021-04-10, 12:54
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
och gråta i duschen.... det går ju inte skicka iväg julia på tjejkvällar med vin iaf då kommer hon hemkrypandes framåt småtimmarna med snusk under naglarna.
Ojdå. Den glömde jag. Phew detta kommer bli jobbigt för Charlie.
2021-04-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Du kan stryka nr.2.
Allt beror på nr.1

Hade inte 1an funnits så hade ändå 2an gällt, om du förstår hur jag menar?
Hade en helsvensk uttryckt sig homofobiskt för flera år sedan hade inte media tagit upp det.

Men du har rätt, i detta fall är det bara nummer 1 som spelar in.
2021-04-10, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Alltså jag har JÄTTEmycket för mig att Judith pratade om att hon kände Julias snubbe när Julia kom in.

Någon som känner igen detta, eller bör jag åka till akutpsyk dirr pga uppenbar psykos?
Tror Judiths bror var vän med Julias kille och att de hade växt upp ihop.
2021-04-10, 12:57
Medlem
nej simon nu är du bara konstig.Du är inte hemma med mamma nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vänta med kramtröjan moder. Jag vill också minnas att Juddan kände någon som känner Jullan. Minns dock inte om det var hennes snubbe eller någon annan.
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Har också "hört" det tror jag?
Det jag minns (eller hittat på) är att de stod i poolrummet, vid baren, och de pratade om att Julia är förlovad och Judith sa någonting med "Jag älskar Charlie" typ????!?!?!?!? Och sa någonting i stil med "Han är en sån som är den första man går till" ish. Lät som att de typ var barndomskompisar eller något.

Hahaha jag blir PÅ RIKTIGT rädd för min hjärna om jag har hittat på det här
Medlem
Så tråkig vecka. Drama fick vi men inger roligt. Saknar de roliga festerna när judith slickade tess fitta och betedde sig. De va humor deh
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Mycket märkligt att inte Dikmen som är såå ärlig och frispråkig inte nämnt detta, sedan har vi ju Kirsty a la PK som heller inte yttrat ett ord m detta, har TV4 satt munkavle på dem eller har Nardos en hållhake på dem..?

Klart TV4 inte tar upp såvida det inte skriva något i tex Aftonbladet eller expressen
2021-04-10, 12:58
Medlem
Citat:
Det jag minns (eller hittat på) är att de stod i poolrummet, vid baren, och de pratade om att Julia är förlovad och Judith sa någonting med "Jag älskar Charlie" typ????!?!?!?!? Och sa någonting i stil med "Han är en sån som är den första man går till" ish. Lät som att de typ var barndomskompisar eller något.

Hahaha jag blir PÅ RIKTIGT rädd för min hjärna om jag har hittat på det här

Så har Juddan visat hur hon behandlar sina vänner. Lägrar deras tjejer...
2021-04-10, 12:58
Medlem
icons avatar
Citat:
Alltså jag har JÄTTEmycket för mig att Judith pratade om att hon kände Julias snubbe när Julia kom in.

Någon som känner igen detta, eller bör jag åka till akutpsyk dirr pga uppenbar psykos?
Jag minns att det talats om att Judiths bror hade gått i samma klass som Jullans sambo när de var små.
2021-04-10, 13:00
Medlem
RegnochSols avatar
Simon påstår att det kostar 90 kronor med taxi mellan Stockholm och Tyresö, ”om man har tur”. Har aldrig stött på så billiga taxipriser i Stockholm, inte ens med svarttaxi.
2021-04-10, 13:01
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är det någon som vet Joels ursprung? Har säkert diskuterats här tidigare, sorry isåfall
Zigenare från Albanien tror jag
2021-04-10, 13:02
Medlem
Jag ska inte ljuga. Är jävligt sugen på att åka till Ystad nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in