2021-04-10, 12:39
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
"Oj, tar det en kvart att få på dig smink. Då får du sitta i mitt knä."

Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
nej är det sant.... wtf

Jadå. Det är allt sant. Härligt att båda samtidigt går på toa för att fräscha upp små tossefingrarna inför akt två. Gamnacken låg bredvid sin fru och försökte spana
Jullan hade säkert på fyllan glömt att BB ser allt.
2021-04-10, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Nu tror Juddan att hon och Jullan är ett par och att Jullan ska lämna sin snubbe. Om hon har någon snubbe kvar

Tragiskt! Ut med båda!
Hahaha exakt, de är som nyförälskade. hon är nog dumpad av snubben.
2021-04-10, 12:43
Medlem
Blaisens avatar
Varför står Joel i skamvrån?
2021-04-10, 12:44
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hahaha exakt, de är som nyförälskade. hon är nog dumpad av snubben.
Jullan har säkert en del att förklara inför Charlie. Han kanske inte är så långsint och en förlåtande partner
2021-04-10, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jadå. Det är allt sant. Härligt att båda samtidigt går på toa för att fräscha upp små tossefingrarna inför akt två. Gamnacken låg bredvid sin fru och försökte spana
Jullan hade säkert på fyllan glömt att BB ser allt.
hur blir det med grannen nu då eller är cartman julias frikort.Hade jag varit så sugen efter en vecka hade jag ordnat det själv.
2021-04-10, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jullan har säkert en del att förklara inför Charlie. Han kanske inte är så långsint och en förlåtande partner
Den saken är jävligt klar, hon och judith är ju med varandra 24/7 pussats och även kanske pillats lite väl mycket som hänt på kort tid
Medlem
kermiths avatar
Citat:
hur blir det med grannen nu då eller är cartman julias frikort.Hade jag varit så sugen efter en vecka hade jag ordnat det själv.
Hehe.
Jorå Bull, det kommer säkert vara lite tårar med tända ljus och lite rötjut.
Medlem
grannen charlie kanske är en liten krallig kille med man bun så julia tog fel.
2021-04-10, 12:47
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tactile
Har Nardos pratat om att hon anser att det är föräldrarnas fel om deras barn blir homosexuella. Tycker att dom kan visa TJAFS! avsnitt 4 " homosexualitet är en trend" från klockslaget 31:20 på storbildsskärmen i huset och sedan kan deltagarna diskutera vad de tycker om det. Söndagar brukar vara sega i huset, detta skulle liva upp lite.
Nån skulle ha visat det för PK Tv4s PK chefer på något av deras PK ledninhsmöten.

Är ju helt ofattbart att denna jävla PK kanal har en spritt språngande galen homofob-narccisist som "huvud-attraktion" för BB??

Hur fan tänkte dom där egentligen? 🤔
2021-04-10, 12:47
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han, Judith och Tanja är rätt körda i kroppen efter gårdagens ryggsäcksbatalj så jag förstår honom faktiskt. Jacki däremot, hon är tillsagd att hon SKA gå på foten, dessutom sover hon med bandaget, vad jag vet ska det av när man sover? Det blir intressant att se hur snabbt hennes fot läker när de blir fria i em.

Ja, det är synd om henne pga mobbingen men hon saknar totalt social kompetens. Störtar in i en sammansvetsad grupp som att hon är en av dem sen länge, slänger ur sig "älskling", "bästa", "hjärtat" osv till människor hon inte känner. Helt fel beteende om man vill komma in i gruppen. Människan är ett flockdjur och beter sig en nykomling fel blir det knas. Tänk en vargflock, hon hade blivit dödad. Direkt!

Exakt. Har full förståelse om Simon inte orkar efter gårdagens tävling.

Jackie måste ut snarast!
2021-04-10, 12:48
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Nån skulle ha visat det för PK Tv4s PK chefer på något av deras PK ledninhsmöten.

Är ju helt ofattbart att denna jävla PK kanal har en spritt språngande galen homofob-narccisist som "huvud-attraktion" för BB??

Hur fan tänkte dom där egentligen? 🤔

Konstigt att det inte synts i media med tanke på vilken grej de blev med samis tatuering förra säsongen.
2021-04-10, 12:48
Medlem
Citat:

Hur dålig smak har hon egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in