2021-04-10, 11:47
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Undra om Julia har ångest för inatt och därför hon funderar på att lämna?
Skulle tro det.
Medlem
Hoppas Julia åker!! Även om jag inte ogillar henne så vill jag EJ att Simon eller Judith åker ❤❤❤
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Den personen jag har ändrat omfattning om mest den här veckan är Adrian.

För jag tycker ändå vi har fått se alla andras sidor tidigare men dom förstärks den här veckan, Simon visste vi sen innan att han är en fruktansvärt dålig förlorare, Nardos har sen start älskat att styra och ställa och vi vet sen förra säsongen att Mergim är en person som höjer sig själv genom att sänka andra. Han försökte dock spela en bättre version av sig själv första veckan men den fasaden höll inte länge alls.

Men Adrian har visat helt nya sidor den här veckan, har han visat att han faktiskt är långsiktigt, tar allt väldigt personligt och och vänder personer mot varandra när saker och ting inte gynnar honom.

Dock tycker jag att det inte finns någon mer falsk än Mergim, han vill alltid ha någon som gruppen ogillar som han kan snacka skit om tillsammans med gruppen. Vidrig människa som ingen där inne bör lita på, en riktigt orm! Kan ska åka så fort han sitter löst.

Yep. Det är väl knappast märkligt att endast Jullan har kontakt med Mergim. Hon har själv agerat märkligt i denna BB. Albanen vill ingen veta av från BB 2020. Är det en slump? Absolut inte. Han är en simpel vidrig människa.

AD. Ja du. Jag tycker inte alls längre om honom. Han är inte den mjukisen jag tyckte om. Han är en manipulerande orm som saknar all form av empati. Noll. Man luras lätt av hans tillgjorda sätt att vara den som lyssnar och förstår. Men det är endast för egen vinning.
2021-04-10, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. De erkänner det ju dessutom själva. Albanen har t.o.m mage att härma henne med en förvriden röst vad hon känner. De andra skrattar. Den typen av att förnedra människor är det absolut värsta jag vet. Förhoppningsvis kommer Madde se det när hon kommer ut. Om inte kommer jag hjälpa henne. Det är inga vänner.

+100000!!!!
Medlem
Jag vill höra vad Julia och Judith pratar om.

Deras blick säger mycket!
Medlem
icons avatar
Om man var helt ny som tittare utan info om nåt som hänt så ser Jullan och Judith väldigt gulliga ut ihop.
2021-04-10, 11:49
Medlem
Simon och Judith måste stanna!!😭😭❤❤
2021-04-10, 11:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
JAHA! Nu har Apphelvetet börjat krascha IGEN !!!😡🤬💀☠👹👿👺

Jävla klåparjävlar!
2021-04-10, 11:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.

Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda

God förmiddag alla.

Han, Judith och Tanja är rätt körda i kroppen efter gårdagens ryggsäcksbatalj så jag förstår honom faktiskt. Jacki däremot, hon är tillsagd att hon SKA gå på foten, dessutom sover hon med bandaget, vad jag vet ska det av när man sover? Det blir intressant att se hur snabbt hennes fot läker när de blir fria i em.

Ja, det är synd om henne pga mobbingen men hon saknar totalt social kompetens. Störtar in i en sammansvetsad grupp som att hon är en av dem sen länge, slänger ur sig "älskling", "bästa", "hjärtat" osv till människor hon inte känner. Helt fel beteende om man vill komma in i gruppen. Människan är ett flockdjur och beter sig en nykomling fel blir det knas. Tänk en vargflock, hon hade blivit dödad. Direkt!
2021-04-10, 11:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Han, Judith och Tanja är rätt körda i kroppen efter gårdagens ryggsäcksbatalj så jag förstår honom faktiskt. Jacki däremot, hon är tillsagd att hon SKA gå på foten, dessutom sover hon med bandaget, vad jag vet ska det av när man sover? Det blir intressant att se hur snabbt hennes fot läker när de blir fria i em.

Ja, det är synd om henne pga mobbingen men hon saknar totalt social kompetens. Störtar in i en sammansvetsad grupp som att hon är en av dem sen länge, slänger ur sig "älskling", "bästa", "hjärtat" osv till människor hon inte känner. Helt fel beteende om man vill komma in i gruppen. Människan är ett flockdjur och beter sig en nykomling fel blir det knas. Tänk en vargflock, hon hade blivit dödad. Direkt!
🙂 Hehe, sanningen kan vara grym ibland.
2021-04-10, 11:56
Medlem
Julia kör väl en ~alla BB-deltagare förra året~ som började prata om att lämna så fort de hängde löst
2021-04-10, 11:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Julia kör väl en ~alla BB-deltagare förra året~ som började prata om att lämna så fort de hängde löst

Japp, det borde vara förbjudet! Ingen kan dock tvingas kvar i huset men det är så B att börja ynka på det sättet. Nu blev hon ju inte insläppt i bikten, Juddan pratade henne ur det. Trodde faktiskt Julia skulle få spel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in