2021-04-10, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
åKER någon ut på söndag eller? Pedram skulle ju välja vem som skulle stå mot Julia? Eller var det bulshit

Vete fan , men har för mig att brevet sa att vi skulle bestämma om vi ville ha kvar henne. Minns inget om att hon ska stå mot någon
2021-04-10, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vete fan , men har för mig att brevet sa att vi skulle bestämma om vi ville ha kvar henne. Minns inget om att hon ska stå mot någon

Dåligt isåfall. De är ju bara för att Risken finns att Judith åker på måndag då.

Om ingen åker på söndag så åker Julia. Då slipper BB få ut sin favorit Judith
2021-04-10, 03:08
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Dåligt isåfall. De är ju bara för att Risken finns att Judith åker på måndag då.

Precis. Fyra kommer antagligen sitta på Måndag så rovjudith får fortsätta glassa fram på sin sexofredarräkmacka och Jullan får åka hem en dag senare än vad produktionen tänkt sig.
2021-04-10, 03:11
Medlem
Citat:

Fast det vet vi ju ännu inte om det blir så
2021-04-10, 04:05
Medlem
Ridnes avatar
Kul att det första (och enda?) sexet som händer denna säsong är vithajen Rovjudith som får till det med en förlovad gammal deltagare. 🤮🤮🤮
2021-04-10, 05:36
Medlem
Xonk666s avatar
det sjuka är att den enda som vågat stå upp mot generalerna och bryta mot regler är Simon. ingen annan har vågat... hållt sin käft men mår jävligt dåligt ändå... precis som gemene svensk som blir nedtryckta av blattar jämt. Ja jag tänker på Nardos. Bara för hon är neger är det okej att hon ska sänka folk psykiskt och vara allmänt uppkäftig? men afrika folk har ju inte lärt sig respekt eller hyfs. varken i BB eller i Samhället... Dom får ju allt ändå, försök ni neka bidrag till en somalisk familj......
2021-04-10, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sant, hon skulle behöva lite äkta kärlek från övriga. Är så uppenbart att hon är utanför gruppen. Tycker synd om henne. Dock så ska inte trasiga människor vara med i sånt här, hon borde inte fått komma in i huset. Fast det är ju uppenbarligen gott om trasiga individer där inne.
Det måste vara värdelösa psykologitester de får gå igenom, för att hon är inte den första som är olämplig för ett TV-program som detta. Hon är en kvinnlig Alex i denna säsong. Om hon nu är deprimerad på riktigt för att hennes mamma tog livet av sig så går hon förhoppningsvis på antidepp för det. Dessa antidepp gör en helt avtrubbad, därav hennes konstiga beteende. Om hon inte går på antidepp så är det ännu värre då hon borde uppsöka psykolog snarast så att hon inte tar livet av sig därinne. Om de fortsätter att mobba henne så är det inte helt omöjligt att hon knivar någon i magen eller skadar sig själv.
2021-04-10, 05:48
Medlem
Xonk666s avatar
Detta va Big Brother en gång i tiden!!

https://youtu.be/H5XaZbviVFI

För övrigt tippar jag på att Produktionen gör så att Nardos vinner Miljonen...... Vänta ni och se.. allt för dé Bruna.....
2021-04-10, 07:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Min fetisch är tamponger från uteliggare gärna med en lina vid sidan av. Om du skickar något lovar jag att åtminstone prova på under snoken. Jag är oförbätterlig min hona.

Adrian kommer få flytta ifrån Lund nu när han är outad. Hans hårfäste börjar redan tunnas ut och om tio år sitter han i en gaybar och raggar på småkillar i Joels klass.
2021-04-10, 07:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666

Hahaha! Killen som bara står bredvid och garvar; det hade varit jag! 😂
2021-04-10, 07:27
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xonk666

För övrigt tippar jag på att Produktionen gör så att Nardos vinner Miljonen...... Vänta ni och se.. allt för dé Bruna.....
Den är mycket skum årets produktion. Vi får se hur dom gör med rovjudith nu !
2021-04-10, 07:33
Medlem
Fasaden faller mer och mer för Mergim. Tyckte han verkade ha förändrats när han kom in men för varje dag tycker jag mindre och mindre om hon. Snackar skit och är allmänt elak hela dagarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in