2021-04-10, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Älskar att Dompa och Emelie inte vet att Adrian ligger där nu när de pratar om han hahah

Jo dompa viste men ej Emelie, fast när hon fick reda på det sa hon att hon tyckte så igen, innan AD gick för att sova.

Skit kul var det. Dom drev ju med Emelie , Mergim va ju oxå med , men han sa ju rakt ut saker han vet oxå . Typ bekräfta det Emelie sa ” ni kommer flörta på utsidan och dejta men kommer inte hålla för ni är för blyga. Sen tror jag hon har haft span på dej innan hon klev in” inte dumt av Emelie att tänka så, för det är ju sant det hon säger.
Mergim som vet sanningen och sett bekräfta det oxå att han tror det oxå och att det ej skulle hålla mellan dom.

Sen mycket annat snack dom oxå AD och Madde , orka skriva
2021-04-10, 02:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
De skrattade gott tillsammans och gjorde narr av henne.. härmade hennes röst. Garvade åt att hon hade sagt till Mergim att hon skulle hitta någon på utsidan..
Emelie har ju berättat allt Madde har sagt till henne till Dompa..som i sin tur berättar för alla som vill lyssna, och det är Emelie som har dragit igång tjatet om Adrian de senaste festerna av någon anledning jag inte förstår.
Det är ganska uppenbart att Emilie är lite småkär i Adrian samtidigt som hon är riktigt omogen när det kommer till män.

Emelie är riktigt smart och hon har läst av Adrian som en öppen bok. Hon var den första i hela Sverige som såg att han var en morsgris, feg, lat och att han känns konstig när han intervjuar folk. Jag kan fortsätta.

Självklart har Emelie för flera veckor sedan förstått att Adrian inte vill göra något i huset om han ens är intresserad av Madde. Men jag tror att Emelie går igång på att göra Adrian obekväm så det är därför hon ''pushar'' Madde att göra något i huset när Emelie får alkohol i blodet.

Det var riktigt stelt mellan Emelie och Adrian innan Alex kom in men efter att han kom in och att Emelie kände sig hotad av Madde så har hon bytt strategi helt när det kommer till Adrian. Emelie vet att ingen tjej kan få Adrian i huset inklusive henne själv.
2021-04-10, 02:28
Medlem
Jackie fot är sant det hon säger , såg det själv på tävlingen hur hon hamna när dom ramlade, hade hon fått Simon över sig hade nog gått ännu mer illa. Det var nära kan jag säga.

Så säger hon att hon har ont , det tror jag på
2021-04-10, 02:30
Medlem
Somnade en stund och vaknar till att Adrian och Madde ligger i samma säng
2021-04-10, 02:32
Medlem
Fan synd att ett konto på Instagram ” BBhuset_2021 är låst nu, va öppet förut då kunde man gå in och kolla på massa videon som hen har lagt upp om folket i huset vad som har hänt . Hoppas på några smarriga videon klipp av dagens kväll , så det hände mycket i olika rum
2021-04-10, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Somnade en stund och vaknar till att Adrian och Madde ligger i samma säng

Han har inget val ingen annan vill dela i det rummet , då dom vill sova själva
2021-04-10, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Han har inget val ingen annan vill dela i det rummet , då dom vill sova själva

Det här börjar bli riktigt tragiskt Undrar hur morgondagen blir.
edit: okej det blev tragiskt för ett bra tag sen
2021-04-10, 02:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag menade att jag shippat dem som ”en grej”. Adrian som individ har jag inte mycket för däremot som du säger. När Madde hänger löst nästa gång kommer jag definitivt skicka in tittarfråga något om hon tror att folk säger annat bakom hennes rygg om henne och Adrian.

ja det vore bra.. Eller om det kommer en tittarfråga i stil med:
Vad tycker du om att Emelie, Nardos, Mergim och Dennis gör narr över dina känslor för Adrian?
Eller nåt. Vore bra att hon får reda på att hon skulle hålla sig borta från Emelie eftersom hon inte är en vän.
2021-04-10, 02:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är ganska uppenbart att Emilie är lite småkär i Adrian samtidigt som hon är riktigt omogen när det kommer till män.

Emelie är riktigt smart och hon har läst av Adrian som en öppen bok. Hon var den första i hela Sverige som såg att han var en morsgris, feg, lat och att han känns konstig när han intervjuar folk. Jag kan fortsätta.

Självklart har Emelie för flera veckor sedan förstått att Adrian inte vill göra något i huset om han ens är intresserad av Madde. Men jag tror att Emelie går igång på att göra Adrian obekväm så det är därför hon ''pushar'' Madde att göra något i huset när Emelie får alkohol i blodet.

Det var riktigt stelt mellan Emelie och Adrian innan Alex kom in men efter att han kom in och att Emelie kände sig hotad av Madde så har hon bytt strategi helt när det kommer till Adrian. Emelie vet att ingen tjej kan få Adrian i huset inklusive henne själv.

Jag tror nästan också att hon har känslor för Adrian ja..
Varför skulle hon annars bry sig om Adrian och Madde till och med när Dompa slänger henne på sängen för att hångla? Det var viktigare att diskutera Adrians känslor för Madde tydligen..

Ja hon satt ju ihopkedjad med tönten i en vecka så hon lär ju ha snappat upp ett och annat.. Att han intervjuar folk märkte jag direkt också. Väldigt märkligt beteende att korsförhöra folk om de skummaste grejerna i de konstigaste situationer.
2021-04-10, 02:44
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
ja det vore bra.. Eller om det kommer en tittarfråga i stil med:
Vad tycker du om att Emelie, Nardos, Mergim och Dennis gör narr över dina känslor för Adrian?
Eller nåt. Vore bra att hon får reda på att hon skulle hålla sig borta från Emelie eftersom hon inte är en vän.

Jag tror tyvärr inte BB tar med så pass specifika frågor när andra är inblandade i frågan.
2021-04-10, 02:51
Medlem
Varför filmar det AD och Madde där det inte komma hända nått på DC

Emelie va uppe för en stund sen , vete fan vad hon gjorde DC fastnat på AD och Madde .

Dom har väl somnat säkert BB
2021-04-10, 02:55
Medlem
åKER någon ut på söndag eller? Pedram skulle ju välja vem som skulle stå mot Julia? Eller var det bulshit

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in