2021-04-10, 02:04
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag tror att all denna spirituell wuggah buggah shit hon har för sig har kommit efter hennes mamma tog sitt liv. Man försöker nog hitta en skum väg att känna samhörighet med sin döda nära att många vänder sig till liknande grejer typ

Det tror jag också, kan själv relatera till det. Jag har utvecklat min spirituella sida mer efter min mamma gick bort för ett par år sedan. En liksom gör mer av sådant som får en att må bra och som en känner har en mening. Vissa kanske blir frälsta av en gud, andra kanske hamnar i missbruk, andra kanske gör en helomvändning i livet, andra kanske stänger av känslor helt och andra kanske blir mer spirituella.
2021-04-10, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Satan så fint av dig! Love!
Även om jag hatar på folk från BB förra året så har jag snicksnackat med dem på Instagram där man ser att de inte alls är samma personer. Ja, förutom VV som bevisade gånger tusen att hon är em vidrig människa.
2021-04-10, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Säg att du skojar snälla???! 🤮

Va 😱
2021-04-10, 02:08
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså wow. Nu är alla Adrian och Madde lovers här igen och förpestar tråden.

Har ni inte fattat än att MADDE HAR TJATAT OM ADRIAN i över tre jävla veckor. Malt, ältat, malt, ältat, tjatat, tjatat och gnällt. Hon har betett sig som en tvättäkta stalker. Helt besatt har hon varit från DAG ETT.

Han.vill.inte.ha.henne men hon vägrar inse, precis som ni. Går det inte er väg så bombar ni tråden med skit och skyller på alla andra förutom Madde.

Hon är 33 år och borde tagit tag i sig själv för längesen, det har varit rent pinsamt att titta på. Jag ger er ett tips och det är att gå inte i er idols fotspår. Då sitter ni där sen och lipar över en kille som aldrig ville ha er från början.

Jag har själv shippat de två sedan dag 1, men har även själv tröttnat på hennes snack ibland. Men att förlöjliga personer och deras känslor bakom ryggen är inget jag någonsin kommer tycka är okej, oavsett vilka personerna är eller vad det handlar om. Vi har inte pratat om något annat här nu när det gäller dem. Sedan om du råkar vara en känslokall person får vara ditt problem.
2021-04-10, 02:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Va 😱

Ja.. de säger här i tråden att Judith pullade Jullan tills hon kom. Jag såg det inte själv men får la lita på Flashback
2021-04-10, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har hon ens fått sin fot kollad?

You're in for a treat
Alltså, har bara sett halva avsnittet men Masajen intresse över biltvätten är ju fenomenalt roligt. 😂😂
2021-04-10, 02:10
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag är lite lite mer vänligt inställd till Filiph Dickman efter att ha hört honom i podden Värvet. Detta då det visade sig där att han inte följer liven utan kollar ikapp senaste veckans avsnitt på vägen upp till sthlm inför varje sändning. Han har med andra ord inte mer koll på läget än varje random slötittare som bara kollar på avsnitten.

Blev jävligt lättad att höra detta måste jag säga då det förklarar åtminstone delvis av hans skeva ”hej jag hyllar Nardos oavsett vad” -attityd.

Min nuvarande åsikt är således, Filiph är en grov jävla felrekrytering men inte en lika fruktansvärt vidrig människa som jag trodde innan jag hört värvetintervjun och lite bättre hajade sammanhanget.
Det är fortfarande riktigt pinsamt. Jag tror han sa i ett avsnitt att Adrian hade klarat veckan bra. Riktigt fult hur TV4 vinklar det.
2021-04-10, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Jag har själv shippat de två sedan dag 1, men har även själv tröttnat på hennes snack ibland. Men att förlöjliga personer och deras känslor bakom ryggen är inget jag någonsin kommer tycka är okej, oavsett vilka personerna är eller vad det handlar om. Vi har inte pratat om något annat här nu när det gäller dem. Sedan om du råkar vara en känslokall person får vara ditt problem.

+1
Jag har avskytt Adrian från start och inte shippat dem någonsin då man insåg att han är en staty av is men att mobba och håna Madde är inte schysst någonstans.
2021-04-10, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vänta haha, ligger dompa och pullar Emelie medan de andra gråtskrattar i bakgruden o snackar skit?

Nyss när ena kamera filmade ditåt såg man hur empa låg på rygg o dompa låg mot henne och hans arm rörde sig jävligt snabbt

Nej , låg och klia henne på sidan av ryggen
2021-04-10, 02:15
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1
Jag har avskytt Adrian från start och inte shippat dem någonsin då man insåg att han är en staty av is men att mobba och håna Madde är inte schysst någonstans.

Ja jag menade att jag shippat dem som ”en grej”. Adrian som individ har jag inte mycket för däremot som du säger. När Madde hänger löst nästa gång kommer jag definitivt skicka in tittarfråga något om hon tror att folk säger annat bakom hennes rygg om henne och Adrian.
2021-04-10, 02:15
Medlem
Tråden lever vidare trots att Big Brother 2021 redan kan ha passerat bäst före-datum. TV4 insåg att "The Nardos Show" var en bra investering. DC visar annat (statister) ibland (när hon sover).

Inget fel med att säga "förstår du?" eller "fattar du?" i var och varannan mening, men "jag är från orten" är heller ingen ursäkt - man (ett ord läraren avskydde) kan bemästra ett andra språk oavsett bakgrund . Vi memorerade Fröding, Ferlin och Dagerman (och även de två första raderna i Strindbergs "Röda rummet"). Samhället förändras, språket förändras. Vi lever i en ny tid.

Rätta mig om jag har fel.
2021-04-10, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Det är fortfarande riktigt pinsamt. Jag tror han sa i ett avsnitt att Adrian hade klarat veckan bra. Riktigt fult hur TV4 vinklar det.
Absolut. Och oavsett vad så var hans påhopp på Pontus inte okej någonstans.

Men känns iaf bra att inte tycka lika illa om honom som jag gjorde innan jag hörde intervjun.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in