2021-04-10, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hur är nardos värst? hon var inte den som sa något dåligt om madde. Hon sa bara "jag tror det är ömsesidigt" och ställde frågor. Mergim härmade madde och sa att madde är mer kär i honom. Emelie sa att hon tror madde kollade på programmet innan hon gick in o blev kär i honom.
Det är väl inte så konstigt att Narcos inte sa något då hon låg på Adrian och var fullt medveten om att han befann sig i rummet.
2021-04-10, 01:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag tror att all denna spirituell wuggah buggah shit hon har för sig har kommit efter hennes mamma tog sitt liv. Man försöker nog hitta en skum väg att känna samhörighet med sin döda nära att många vänder sig till liknande grejer typ

Där tror jag du slog huvudet på spiken.. Det är nog lätt att det blir så när någon så nära som ens mor väljer att avsluta sitt liv. Hon var väl 6 år när det hände.. Alltså, jag orkar knappt tänka på det. Stackars Jaqi ❤️
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så är det. Rakt av. När Jaqueline lämnar huset hoppas jag hon blir överöst av kärlek för det är hon banne mig värd.
Ska nog börja följa henne på Instagram så att jag kan ge henne lite kärlek.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag såg det och tror nog att hon har förbannat om. Eftersom jag själv är en klumpeduns och både stukat och brutit ben i fötterna så vet jag. Dock kan jag förstå övriga när hon ligger och sover i 24 timmar och direkt när hon blev uppgraderad fick energi till tusen.

Nu ska jag se sista avsnittet av Älskar, Älskar inte. Från att gå till de ens galningarna till de andra.
Har hon ens fått sin fot kollad?

You're in for a treat
2021-04-10, 01:58
Medlem
Jag är lite lite mer vänligt inställd till Filiph Dickman efter att ha hört honom i podden Värvet. Detta då det visade sig där att han inte följer liven utan kollar ikapp senaste veckans avsnitt på vägen upp till sthlm inför varje sändning. Han har med andra ord inte mer koll på läget än varje random slötittare som bara kollar på avsnitten.

Blev jävligt lättad att höra detta måste jag säga då det förklarar åtminstone delvis av hans skeva ”hej jag hyllar Nardos oavsett vad” -attityd.

Min nuvarande åsikt är således, Filiph är en grov jävla felrekrytering men inte en lika fruktansvärt vidrig människa som jag trodde innan jag hört värvet-intervjun och lite bättre hajade sammanhanget.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-10 kl. 02:18.
2021-04-10, 01:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Men lugna ner dig nu med att sprida falska anklagelser.

Emelie fick frågan vad hon trodde om Adrian och Madde och hon svarade att hon trodde de skulle flörta på utsidan men att det inte skulle bli något mer än så. Sen sa hon att de är för lika varandra. HON sa inget som Madde sagt åt henne, det gjorde Mergim och Dompa.

De skrattade gott tillsammans och gjorde narr av henne.. härmade hennes röst. Garvade åt att hon hade sagt till Mergim att hon skulle hitta någon på utsidan..
Emelie har ju berättat allt Madde har sagt till henne till Dompa..som i sin tur berättar för alla som vill lyssna, och det är Emelie som har dragit igång tjatet om Adrian de senaste festerna av någon anledning jag inte förstår.
2021-04-10, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Ingen har knullat. Har folk ögon?

Sant. Dom låg aldrig med varandra , hon satte sig på han kysstes under täcket , då fick dom en tumme upp. Emelie hade forfarande sina kläder på sig general kläderna, dompa tröja och kalsonger.

Sen vänd det i sängen och det pillas lite mera . Men inget sex då hon hade kläder på sig forfarande.

Men bonde det hade dompa ifall när han reste sig upp och även gick till sovrummet till dom andra .

Men det kommer nog inte kunna hålla sig från att ligga . Om dom är kvar och forsätter så här.
Hahhaha nära nu

Värmt upp ysta bruden
2021-04-10, 02:01
Medlem
Sover Madde o adrian ikväll med?
2021-04-10, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ska nog börja följa henne på Instagram så att jag kan ge henne lite kärlek.
Satan så fint av dig! Love!
2021-04-10, 02:02
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tänker på att Pedrams nedgradering inte innebar att han förlorade sin immunitet så det borde ju vara detsamma för Jackie. Kanske någon tävling, den som vinner får välja om den vill sitta i duell med Julia eller hänga löst med de övriga på måndag?
Är nog inte omöjligt att dom tar av Tjackline immuniteten, så hon åker på måndag istället för deras fridlysta svålhaj
2021-04-10, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
För att hon startade det.. sa saker som "Vem tror ni skedar vem?" och ville att Emelie skulle upprepa flera gånger att hon inte trodde de skulle bli ett par på utsidan bla. Hon vill ju ha Adrian för sig själv det är hur tydligt som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
Sover Madde o adrian ikväll med?

Ja, idioten Adrian har inte vett nog att lägga sig i en annan säng, trots att det finns flera lediga sängplatser.
2021-04-10, 02:04
Medlem
Är det Imorgon vi får reda på vem som står mot Julia..?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in