2021-04-10, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
För någon vecka sedan började hon berätta något om som döda mamma och det lät som om att mamman tog livet av sig men då avbröts sändningen.

Han gör EXAKTA SÅ mot Madde nu

Edit: citerade fel.
Skulle egentligen citera ett inlägg som beskrev hur falsk mergim var möt Frida förra säsongen

Han är lika falsk mot Madde den här säsongen
Senast redigerad av Nuroch123 2021-04-10 kl. 02:03.
2021-04-10, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
exakt! fick ont i magen av hur hela rosa rummet (förutom joel) gjorde narr av Madde. Hon går ju runt där och tror att de är hennes kompisar. för bara några timmar sedan sa Emelie till Madde att hon var hennes närmsta vän i huset och en vän hon vill behålla utanför huset.

så jävla osmakligt och vidrigt falskt av alla de nu. Tycker jättesynd om madde som sover helt ovetandes om vilka ormar hon kallar för sina närmsta i huset
Eller hur! Mergim började ju tidigare ikväll när han och Madde la sig prata med sig själv (kameran) direkt Madde lämnade rummet för att gå på toa och sa att hon inte fattar att Adrian är intresserad och att Adrian borde satsa på Emelie.!När hon kom tillbaka sa fortsätter han ”stötta” henne när hon malde på om Adrian. Så många falska själar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hur är nardos värst? hon var inte den som sa något dåligt om madde. Hon sa bara "jag tror det är ömsesidigt" och ställde frågor. Mergim härmade madde och sa att madde är mer kär i honom. Emelie sa att hon tror madde kollade på programmet innan hon gick in o blev kär i honom.
Det var ju hon som hade Adrian liggandes i knäet men sa till de andra att han hade gått ut och sen ställde hon alla frågorna och mjölkade.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+1
Jaqi är missförstådd både i och utanför huset. Jag gillar henne.. Visst, hon är lite too much och snackar hela tiden men hon menar inget illa och verkar ha goda intentioner.

Jag tror att all denna spirituell wuggah buggah shit hon har för sig har kommit efter hennes mamma tog sitt liv. Man försöker nog hitta en skum väg att känna samhörighet med sin döda nära att många vänder sig till liknande grejer typ
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Julia och Rodney är väl de två enda personer nu som deltagit, som haft sex under 2 säsonger av BB, ändå värt att nämna.
Sant sant!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Hur är nardos värst? hon var inte den som sa något dåligt om madde. Hon sa bara "jag tror det är ömsesidigt" och ställde frågor. Mergim härmade madde och sa att madde är mer kär i honom. Emelie sa att hon tror madde kollade på programmet innan hon gick in o blev kär i honom.

För att hon startade det.. sa saker som "Vem tror ni skedar vem?" och ville att Emelie skulle upprepa flera gånger att hon inte trodde de skulle bli ett par på utsidan bla. Hon vill ju ha Adrian för sig själv det är hur tydligt som helst.
2021-04-10, 01:52
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Så är det. Rakt av. När Jaqueline lämnar huset hoppas jag hon blir överöst av kärlek för det är hon banne mig värd.

Det hoppas jag också.. Jag ömmar för henne av någon anledning. Hon verkar skör på något sätt. Hoppas att de andra blir schysstare mot henne.
2021-04-10, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut inte. Emelie kommer stå på nästa fest och bedyra hur högt hon värderar Maddes vänskap för att sedan vara en bitch bakom hennes rygg igen. De älskar ju att göra narr av henne allihopa ser det ut som..

Men lugna ner dig nu med att sprida falska anklagelser.

Emelie fick frågan vad hon trodde om Adrian och Madde och hon svarade att hon trodde de skulle flörta på utsidan men att det inte skulle bli något mer än så. Sen sa hon att de är för lika varandra. HON sa inget som Madde sagt åt henne, det gjorde Mergim och Dompa.
2021-04-10, 01:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jävla svin!
Det är Rosa Rummet Amilia-style, ännu en säsong!

Ja.. Mergim var värst men alla skrattade gott tillsammans.
2021-04-10, 01:53
Medlem
Citat:
En grej till med Jaqueline. Foten. Alltså jag såg inte klippet när foten vikte sig dubbel, men det räckte med att läsa trådens beskrivning för att fatta hur satans ont det måste ha gjort samt att skadan tyvärr inte kommer läka ut i en handvändning.

Jackie är skadad for real och borde snarare hyllas för att hon hakar på så bra som hon gör än tvärtom.

Självklart är det värre att ha ont och dessutom hänga löst, framförallt under militärveckan. Den energi hon fick av att bli säker, givetvis kommer hon orka mer efter det. Har med psyke att göra, inte skådespeleri.
Jag såg det och tror nog att hon har förbannat om. Eftersom jag själv är en klumpeduns och både stukat och brutit ben i fötterna så vet jag. Dock kan jag förstå övriga när hon ligger och sover i 24 timmar och direkt när hon blev uppgraderad fick energi till tusen.

Nu ska jag se sista avsnittet av Älskar, Älskar inte. Från att gå till de ens galningarna till de andra.
2021-04-10, 01:54
Medlem
Citat:
En grej till med Jaqueline. Foten. Alltså jag såg inte klippet när foten vikte sig dubbel, men det räckte med att läsa trådens beskrivning för att fatta hur satans ont det måste ha gjort samt att skadan tyvärr inte kommer läka ut i en handvändning.

Jackie är skadad for real och borde snarare hyllas för att hon hakar på så bra som hon gör än tvärtom.

Självklart är det värre att ha ont och dessutom hänga löst, framförallt under militärveckan. Den energi hon fick av att bli säker, givetvis kommer hon orka mer efter det. Har med psyke att göra, inte skådespeleri.

Noll skådespeleri. Jackie är en kombination av Sami och Juddan. Hon har en energi som inte "klickat" med övriga deltagare (Dennis nämnde det), ibland funkar det inte.
2021-04-10, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eller hur! Mergim började ju tidigare ikväll när han och Madde la sig prata med sig själv (kameran) direkt Madde lämnade rummet för att gå på toa och sa att hon inte fattar att Adrian är intresserad och att Adrian borde satsa på Emelie.!När hon kom tillbaka sa fortsätter han ”stötta” henne när hon malde på om Adrian. Så många falska själar.
Man tycker verkligen synd om Madde för hon är verkligen för blåögd och genomgod för det där huset och personerna där inne. Hoppas att folk kan sluta pressa henne så hon bara kan slappna av och ha kul.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in