2021-04-10, 01:42
Medlem
En grej till med Jaqueline. Foten. Alltså jag såg inte klippet när foten vikte sig dubbel, men det räckte med att läsa trådens beskrivning för att fatta hur satans ont det måste ha gjort samt att skadan tyvärr inte kommer läka ut i en handvändning.

Jackie är skadad for real och borde snarare hyllas för att hon hakar på så bra som hon gör än tvärtom.

Självklart är det värre att ha ont och dessutom hänga löst, framförallt under militärveckan. Den energi hon fick av att bli säker, givetvis kommer hon orka mer efter det. Har med psyke att göra, inte skådespeleri.
2021-04-10, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Håller med om allt, men vill förtydliga att Emelie och Dompa blev lurade att Adrian inte var kvar i rummet. Men det som sades kändes inte okej ändå såklart. Intressant att ingen av dem i rummet ens nämnde hur mycket mer Madde sagt det senaste att hon kommer backa osv. Det var enbart allt annat.

Det kvittar väl om de blev lurade? Dom har väl ingen rätt att berätta för någon av de andra som fanns i rummet heller?!
2021-04-10, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Pratar Mergim med sig själv när Madde lämnar rummet. ”Hon fattar inte att Adrian inte är intresserad. Jag tycker att Emelie och Adrian ska få ihop det...”

Vaddå sa han så till Madde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Alla berättar medan Adrian rävsover I SAMMA RUM allt vad Madde berättat för dem.. Vilka falska människor. Nardos är värst. Men hon är kär i honom förstås så det är därför. Mergims ursäkt vet jag inte. Eller Emelies.

får ont i magen av det. stackars stackars madde
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Vad sa de att Madde sagt då?

Bland annat härmade de hennes röst och sa saker som

"Jag är 33 år!!!! Jag orkar inte jag kommer hitta någon på utsidan istället för han ger inget tillbaka" och såna saker.. Sen skrattade de gott.
2021-04-10, 01:44
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Alla berättar medan Adrian rävsover I SAMMA RUM allt vad Madde berättat för dem.. Vilka falska människor. Nardos är värst. Men hon är kär i honom förstås så det är därför. Mergims ursäkt vet jag inte. Eller Emelies.
Hur är nardos värst? hon var inte den som sa något dåligt om madde. Hon sa bara "jag tror det är ömsesidigt" och ställde frågor. Mergim härmade madde och sa att madde är mer kär i honom. Emelie sa att hon tror madde kollade på programmet innan hon gick in o blev kär i honom.
2021-04-10, 01:45
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Haha, snarare av Albert!

Ååhhh! Hihihihihi! Den stortyska riksnegern, honom hade jag totalt glömt bort. Dags att rota fram mina gamla böcker och läsa upp kunskaperna igen märker jag.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-10, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja Mergim visste att Adrian var kvar, jag såg Nardos gestikulera mot honom
Ja, Mergom stod ju till och med böjd ner mot Adrian när de pratade om Mössan/Madde. Saker och ting kommer att smälla snart. Den här veckan har gjort att folk börjar visa sitt rätta jag.
2021-04-10, 01:46
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
En grej till med Jaqueline. Foten. Alltså jag såg inte klippet när foten vikte sig dubbel, men det räckte med att läsa trådens beskrivning för att fatta hur satans ont det måste ha gjort samt att skadan tyvärr inte kommer läka ut i en handvändning.

Jackie är skadad for real och borde snarare hyllas för att hon hakar på så bra som hon gör än tvärtom.

Självklart är det värre att ha ont och dessutom hänga löst, framförallt under militärveckan. Den energi hon fick av att bli säker, givetvis kommer hon orka mer efter det. Har med psyke att göra, inte skådespeleri.

+1
Jaqi är missförstådd både i och utanför huset. Jag gillar henne.. Visst, hon är lite too much och snackar hela tiden men hon menar inget illa och verkar ha goda intentioner.
2021-04-10, 01:48
Medlem
Citat:
+1
Jaqi är missförstådd både i och utanför huset. Jag gillar henne.. Visst, hon är lite too much och snackar hela tiden men hon menar inget illa och verkar ha goda intentioner.
Så är det. Rakt av. När Jaqueline lämnar huset hoppas jag hon blir överöst av kärlek för det är hon banne mig värd.
2021-04-10, 01:48
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Bland annat härmade de hennes röst och sa saker som

"Jag är 33 år!!!! Jag orkar inte jag kommer hitta någon på utsidan istället för han ger inget tillbaka" och såna saker.. Sen skrattade de gott.
Jävla svin!
Det är Rosa Rummet Amilia-style, ännu en säsong!
2021-04-10, 01:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
får ont i magen av det. stackars stackars madde

Jag också..det värsta är att hon tror att dessa är hennes vänner. Den enda som faktiskt ÄR hennes vän är Joel. Han har inte pushat idag vad jag sett. Däremot så tycker jag han gjorde rätt igår med att han berättade att Adrian inte verkade ha velat sova med henne och skeda osv.. Det verkar inte ha fått henne at förstå men iallafall bra att han sa det så hon kanske fattar att han inte är intresserad snart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in