2021-04-10, 01:08
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men verkligen. Även om jag inte har jättemycket till övers för henne, så känns det lite olustigt att de så uppenbart driver med och smyghånar henne ibland (som nu), och verkligen har noll respekt för henne. Kan knappast vara nyttigt för henne, hon som redan verkar... instabil...
Mycket olustigt. Ger dålig smak t ex att se hela gänget i logementet ligga och skratta åt Simons historia om Kapten Krycka. När hon själv pratar om kärlek till alla men egentligen inte har någon på sin sida på riktigt. Vore annorlunda om hon hade bondat extra med åtminstone en.
2021-04-10, 01:08
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Älskar att alla snackar om Adrian medan han ligger o petar sig i näsan i mörkret, 100% vaken fjanten vågar inte ens säga något....
2021-04-10, 01:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag har svårt att tro att Mergim har blivit mobbad. Det finns dock människor som blivit mobbade och som själva blir översittare när de bli äldre, den varianten finns även om man inte kan tro det. Jag tror att Mergim tillhör den sorten.
Äh, tror bara det är nåt han ljuger om för att få sympatipoäng.
2021-04-10, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon måste ju välja rätt tillfälle att prata om sånt där till att börja med.
Ok, om det är typ ensam med Steff vid rökrutan, men i det där sovrummet med dom där personerna när dom är trötta och ligger och garvar, borde hon ju för fan fatta att det inte är läge?

Men en del människor har ju noll jävla känsla för sånt, mycket pinsammt.
Håller med, hon väljer helt fel tillfälle.

Haha, när Tjackie säger att Adrian liggerbi rummet. 😂😂
2021-04-10, 01:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Jag lider med monga i tråden. Gosse i BB eller gosse i verkligheten, fortfarande inte säker - BB är ett spel, är han en läskig gosse eller oläskig ogosse? Enig, han lär åka ut vid första bästa tillfälle oavsett.

En jävligt falsk jävel. Inte på något sätt bättre än albanen. Dennis och Emelie är inte det minsta bättre.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jackie ber folk att inte skoja om när folk hänger sig

Tror du hennes mor gjorde detta eller varför bad hon dom att inte skoja om detta?
Är genuint nyfiken nu..
Medlem
Anonym396s avatar
De kallade in Mergim i bikten för att de ska sova.
2021-04-10, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Mycket olustigt. Ger dålig smak t ex att se hela gänget i logementet ligga och skratta åt Simons historia om Kapten Krycka. När hon själv pratar om kärlek till alla men egentligen inte har någon på sin sida på riktigt. Vore annorlunda om hon hade bondat extra med åtminstone en.
Påminner lite om Frida. Någon som vill alla väl och ger massor men får noll tillbaka. Hon är ju lite småjobbig, men hon är ju inte elak liksom. Förtjänar inte att bli hånad på den här nivån.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hahaha nu gick de upp för empa och dompa att Adrian ligger bakom dom.
När dom legat och snackat om honom 😂 men äh, de e saker han uppenbart borde veta ändå.

Hahaha
Adrian: godnatt Bardos och allihopa!
*inget svar*
Nardos: men stäng dörren efter er!!! Asså ser ni vilken tjuvlyssnare han är eller!?!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Tror du hennes mor gjorde detta eller varför bad hon dom att inte skoja om detta?
Är genuint nyfiken nu..
Tror tyvärr det var så, har jag för mig?
2021-04-10, 01:13
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Påminner lite om Frida. Någon som vill alla väl och ger massor men får noll tillbaka. Hon är ju lite småjobbig, men hon är ju inte elak liksom. Förtjänar inte att bli hånad på den här nivån.
Håller med. Frida fick bl a Mergim på sin sida till slut men har svårt att se nåt liknande hända igen.
2021-04-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, jag har haft syntax error i min lilla gnomehjärna sista tiden. Älskar gulliga Tanja men med Ljuvliga Julia i samma hus har jag inte vetat vilket ben jag ska stå på.
Men nu jävlar!
Sorry Jullan jag älskade dig i förra årets BB men nu sjönk du som en somalier i en simbassäng. Från och med nu är det bara Tanja som gäller.

MVH/Gnomegirl.

Errors är accepterade - skyll på programmeringen (gener/uppväxt/erfarenheter). Förra året är förra året (Julia var bäst men det var ju egentligen Olga). Tanja är perfekt ... kanske är det problemet? Den typiska BB-vinnaren är inte perfekt, motbevisar kritikerna/"slåss mot demonerna".

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in