2021-04-10, 01:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fan Gnome gör som jag, byt upp dig till en ny bättre gudinna.
Tanja den outtröttliga!

Ja, jag har haft syntax error i min lilla gnomehjärna sista tiden. Älskar gulliga Tanja men med Ljuvliga Julia i samma hus har jag inte vetat vilket ben jag ska stå på.
Men nu jävlar!
Sorry Jullan jag älskade dig i förra årets BB men nu sjönk du som en somalier i en simbassäng. Från och med nu är det bara Tanja som gäller.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Numera Pullia.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Syrran hade var nog nära när hon kallade honom momgolid (ursäkta). Jag skulle vilja höra hur det snackas i hushållet om att han officiellt är stjärtgosse. En läskig sådan dessutom. Sitter han löst näst gång lär han åka hem. Finns inget ställe man tycker om honom längre.
Hon vet säkert om att han har lite extra kromosomer.

Mergim fortsätter att driva med Tjackis. ”Gå ut och rök och titta på Karlavagnen”.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Haha mergim : du kan sova med Madde, tjackie
Nardos: va nej Adrian ska sova där!
Mergim: ska han inte sova här?
Nardos: eh, NEJ?
Medlem
icons avatar
Men varför tjoar Mergim och Nardos att Jaqi ska komma tillbaka. BB har sagt godnatt.
2021-04-10, 01:02
Medlem
Stummakorianderss avatar
Alltså Mergim 😂😂😂😂😂 ibland är han klockren
2021-04-10, 01:02
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jackie säger att Big Brother har sagt att hon måste gå på sin fot???

Är det enligt doktorn eller vadå?

Det såg ut som en ledbanduttänjning av det man såg Det gör svinont, men det är bra att gå lugnt på det så mycket som möjligt.
2021-04-10, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Haha mergim : du kan sova med Madde, tjackie
Nardos: va nej Adrian ska sova där!
Mergim: ska han inte sova här?
Nardos: eh, NEJ?

Omggg ni vinklar sp mycket, NARDOS SA NYSS att Adrian ska sova med madde
Avslutad
markera mina ord. Adrian gillar Nardos. believes
Medlem
Adrian försöker verkligen låtsas att han sover. Bland fem stycken som bokstavligen SKRIKER han i öronen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Precis. Som skydd för henne själv. Nu när hon säger att hon kommer ragea om någon skämtar om hängning så låter det direkt olämpligt att hon är därinne överhuvudtaget. Under skräckveckan har de ju t o m hängt gosedjur för skämt/skrämseleffekt. Vill inte ens tänka på hur hon kommer må om hon får se hur mycket folk drivit om henne och "kapten krycka".
Men verkligen. Även om jag inte har jättemycket till övers för henne, så känns det lite olustigt att de så uppenbart driver med och smyghånar henne ibland (som nu), och verkligen har noll respekt för henne. Kan knappast vara nyttigt för henne, hon som redan verkar... instabil...
2021-04-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, jag har haft syntax error i min lilla gnomehjärna sista tiden. Älskar gulliga Tanja men med Ljuvliga Julia i samma hus har jag inte vetat vilket ben jag ska stå på.
Men nu jävlar!
Sorry Jullan jag älskade dig i förra årets BB men nu sjönk du som en somalier i en simbassäng. Från och med nu är det bara Tanja som gäller.

MVH/Gnomegirl.
Precis som för oss alla. Jullan är inte ens i närheten av den älskvärda Olga som hon var förra året. Det hon håller på med med Ojudith är bara vidrigt. Hon sa väl till och med häromdagen att Ojudith är hennes favorit i huset. 🤮🤮🤮 Desdutom är hon vän med VV och Snulia utanför huset, det säger väl rätt så mycket om henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in