2021-04-10, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Alltså Mergim 😂😂😂😂😂 ibland är han klockren

Hoppas han får kryckor och folk kallar honom kapten krycka då ska vi se hur kul han tycker det är "ASSÅ DU FÅR FAKTISKT RESPEKTERA".
2021-04-10, 01:05
Medlem
Har någon en invite till discord?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Omggg ni vinklar sp mycket, NARDOS SA NYSS att Adrian ska sova med madde

HAHA det var ju exakt det jag skrev!? ta upp huvudet ur filmjölken o läs igen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men verkligen. Även om jag inte har jättemycket till övers för henne, så känns det lite olustigt att de så uppenbart driver med och smyghånar henne ibland (som nu), och verkligen har noll respekt för henne. Kan knappast vara nyttigt för henne, hon som redan verkar... instabil...
+10000. Det är ren mobbing mot henne. Stackarn.
2021-04-10, 01:06
Medlem
Älskar att Dompa och Emelie inte vet att Adrian ligger där nu när de pratar om han hahah
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Omggg ni vinklar sp mycket, NARDOS SA NYSS att Adrian ska sova med madde
Hahaha lol dumma människor som dig kan ej läsa mellan radera. Uppenbarligen har Adrian redan "somnat" på hennes säng och hon kliar hans rygg. De där är 100% skådespel lol och nu så kanske du missade hennes gester när hon frågade dompa om AD?????
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hehe.
Syrran hade var nog nära när hon kallade honom mongolid (ursäkta). Jag skulle vilja höra hur det snackas i hushållet om att han officiellt är stjärtgosse. En läskig sådan dessutom. Sitter han löst näst gång lär han åka hem. Finns inget ställe man tycker om honom längre.

Jag lider med monga i tråden. Gosse i BB eller gosse i verkligheten, fortfarande inte säker - BB är ett spel, är han en läskig gosse eller oläskig ogosse? Enig, han lär åka ut vid första bästa tillfälle oavsett.
2021-04-10, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Älskar att Dompa och Emelie inte vet att Adrian ligger där nu när de pratar om han hahah
Haha! Det är fan underbart.
Medlem
Mouchinos avatar
Jag har svårt att tro att Mergim har blivit mobbad. Det finns dock människor som blivit mobbade och som själva blir översittare när de bli äldre, den varianten finns även om man inte kan tro det. Jag tror att Mergim tillhör den sorten.
Medlem
kermiths avatar
Jävligt osmakligt nu. Praktarslet låtsas sova medan albanen gör narr av henne. Helt jävla otroligt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Verkligen. Resten av rummet skrattar och holler på men hon försöker prata om ditt och datt. Tycker synd om henne men samtidigt så borde hon inse att personerna skiter i vad hon säger. Tyvärr.
Hon måste ju välja rätt tillfälle att prata om sånt där till att börja med.
Ok, om det är typ ensam med Steff vid rökrutan, men i det där sovrummet med dom där personerna när dom är trötta och ligger och garvar, borde hon ju för fan fatta att det inte är läge?

Men en del människor har ju noll jävla känsla för sånt, mycket pinsammt.
2021-04-10, 01:08
Medlem
Ridnes avatar
Alla berättar medan Adrian rävsover I SAMMA RUM allt vad Madde berättat för dem.. Vilka falska människor. Nardos är värst. Men hon är kär i honom förstås så det är därför. Mergims ursäkt vet jag inte. Eller Emelies.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in