2021-04-08, 21:30
Medlem
vergissmeinnichts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Tyckte väl jag kände igen tindra namnet

Men det är ju inte Tindra som är åtalad här. Som sagt.
Citera
2021-04-09, 16:06
Medlem
Usch, att läsa den förundersökningen var verkligen som att titta allra längst ner i samhällets djupaste avgrund. Vilket helvete dessa arma människor lever i. Jag såg en bild på Vincent på hans mammas facebook när han såg ut att vara i 8-10 års åldern. En sådan fin pojke. Tänk hur annorlunda hans liv hade varit om han vuxit upp i en annan familj istället för det där jävla kaoset....

På tal om Tindra så var det ju ingen koppling där men jag undrar om det inte finns en annan. https://www.facebook.com/photo?fbid=529937260713286&set=a.119095525130797 är inte detta den Tobias (sai bot) som dömdes för mordet på backaplan? Var han ihop med henne innan?
Citera
2021-04-09, 20:49
Medlem
fulmendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
Usch, att läsa den förundersökningen var verkligen som att titta allra längst ner i samhällets djupaste avgrund. Vilket helvete dessa arma människor lever i. Jag såg en bild på Vincent på hans mammas facebook när han såg ut att vara i 8-10 års åldern. En sådan fin pojke. Tänk hur annorlunda hans liv hade varit om han vuxit upp i en annan familj istället för det där jävla kaoset....

På tal om Tindra så var det ju ingen koppling där men jag undrar om det inte finns en annan. https://www.facebook.com/photo?fbid=529937260713286&set=a.119095525130797 är inte detta den Tobias (sai bot) som dömdes för mordet på backaplan? Var han ihop med henne innan?
Tobias var den som blev mördad på Backaplan.
Citera
2021-04-09, 21:05
Medlem
pesetas.y.cervezass avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av fulmendum

Tobias hette både offret som dödades och en av GM vid Backaplan.
Tindra var tjejen som deltog på Backaplan.
Johanna är tjejen i den här tråden, hon har varit ihop med GM-Tobias (Saibot) i Backaplan-fallet.
Där är kopplingen. Punderi och dödande är en annan.
Senast redigerad av pesetas.y.cervezas 2021-04-09 kl. 21:07. Anledning: Tillägg
Citera
2021-04-09, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulmendum

Både mördaren och den mördade hette Tobias. Lundin hette mördaren i efternamn och jag minns att han hette sai bot på Facebook. Någon kvinna som heter Lundin har kommenterat bilden också så det är nog han. Knarkvärlden kanske inte är så stor i Göteborg.
Citera
2021-04-09, 21:22
Medlem
fulmendums avatar
Jag pudlar, visste inte att även medhjälparen på Backaplan hette Tobias.
Dock blev inte den killen dömd för mord. Han blev dömd för stöld, grovt rån, skadegörelse och ringa narkotikabrott.
Det var enbart Viktor Larsson som blev dömd för mord.

Intressant ändå att Johanna varit ihop med två sådana här juveler. Får hålla med hayouel, vilken jävla avgrund vi har omkring oss.
Citera
2021-04-12, 19:27
Medlem
Jag beklagar att Adolf Hitler och hans medhjälpare inte kunde förinta zigenarrasen helt och hållet. Tänk så mycket skit vi hade sluppit...
Citera
2021-04-12, 20:04
Medlem
Ördögs avatar
Småbarnsfar skulle slänga sopor - rånmördades med sju knivhugg
https://samnytt.se/smabarnsfar-skulle-slanga-sopor-ranmordades-med-sju-knivhugg
Citera
2021-04-12, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Småbarnsfar skulle slänga sopor - rånmördades med sju knivhugg
https://samnytt.se/smabarnsfar-skulle-slanga-sopor-ranmordades-med-sju-knivhugg
Vilka as, fyfan sånna skulle ju bara ha dödsstraff.. Mördar en småbarnspappa på det mest brutala viset... Blir så jävla arg och ledsen när jag läser den där artikeln. Jag hoppas att karma kommer förr eller senare.

Vila i frid Ognjen.
Senast redigerad av E.R. 2021-04-12 kl. 22:33.
Citera
2021-04-13, 00:09
Medlem
Citat:
Både mördaren och den mördade hette Tobias. Lundin hette mördaren i efternamn och jag minns att han hette sai bot på Facebook. Någon kvinna som heter Lundin har kommenterat bilden också så det är nog han. Knarkvärlden kanske inte är så stor i Göteborg.

Stämmer saibot hade även skulder till flera människor. Riktigt feminim habb torsk.
Citera
2021-04-13, 11:34
Medlem
Citat:

Men ge fan i att snyfta över kallblodiga mördare och kriminella pundardrägg. De kan inte skylla på att de haft en "svår" uppväxt eller varit fattiga, eller vilken socialtantsberättelse som nu dras upp - det är många som haft det utan att begå sådana vidriga handlingar.

Brottsoffren verkar du inte uttrycka några särskilda sympatier för. Det är talande. Slår vad om att du är kvinna. Den där särskilda kvinnliga känslosåsen har du i dig i alla fall.
Citera
2021-04-13, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Men ge fan i att snyfta över kallblodiga mördare och kriminella pundardrägg. De kan inte skylla på att de haft en "svår" uppväxt eller varit fattiga, eller vilken socialtantsberättelse som nu dras upp - det är många som haft det utan att begå sådana vidriga handlingar.

Brottsoffren verkar du inte uttrycka några särskilda sympatier för. Det är talande. Slår vad om att du är kvinna. Den där särskilda kvinnliga känslosåsen har du i dig i alla fall.

Ja, jag har nog lite “känslosås”, tack och lov. Jag tänker att så jävla kul barndom kan man väl inte ha om man börjar knarka när man är 13. Man kan ju knappt vara människa 10 år senare. Det utesluter inte sympatier för offren såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in