2025-12-08, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FanTaMig
Har sjukt nog beviljats permission nu. Den här typen av människor ska sitta inlåsta resten av livet och inte kosta samhället pengar mer än behövligt.
Det är för jävligt. Den här idioten ska sitta inne resten av sitt miserabla liv och aldrig se solen igen.
Sitt inne och mögla din jävla sopa.
Citera
2025-12-08, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hayouel
Usch, att läsa den förundersökningen var verkligen som att titta allra längst ner i samhällets djupaste avgrund. Vilket helvete dessa arma människor lever i. Jag såg en bild på Vincent på hans mammas facebook när han såg ut att vara i 8-10 års åldern. En sådan fin pojke. Tänk hur annorlunda hans liv hade varit om han vuxit upp i en annan familj istället för det där jävla kaoset....

På tal om Tindra så var det ju ingen koppling där men jag undrar om det inte finns en annan. https://www.facebook.com/photo?fbid=529937260713286&set=a.119095525130797 är inte detta den Tobias (sai bot) som dömdes för mordet på backaplan? Var han ihop med henne innan?

Flera år sent svar men ja det stämmer gällande Backaplanmordet Tindra var också där då. Så hon borde fan sitta inlåst på livstid! Dess avskum borde aldrig mer få se frihet. Sjukt att man får permission när man dödat någon enligt mig. Hade retat sönder mig ifall jag var anhörig till offret.
Citera
2025-12-08, 12:55
Medlem
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna lägga upp en fungerande FUP?
Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in