2021-04-09, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Du har ingen aning om han är falsk eller inte med tanke på varken du eller jag känner honom.

Att han bryr sig om andra märkte man redan första dagen hur varm och go han var. Allt vi har är dömma är vad vi ser

Simon är så klart en snäll kille, hans problem är han har inget filter och blaffar ur sig saker i stundens hetta.
2021-04-09, 17:36
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Spotta på en annan människa får man inte göra. Försöker Mergim få Simon utslängd?
Ja. Han vet att Simon är en av favoriterna, eftersom han gick in mycket senare. Han kör fulspel för han vet att han aldrig kan slå ut Simon genom att sitta mot honom.
2021-04-09, 17:36
Medlem
Säger som Moder, det är fan självskadebeteende att kolla på detta
2021-04-09, 17:37
Medlem
Okej allihopa, det ryker ur öronen av ilska just nu pga allt Mergim gör mot Simon och även Adrian på ett hörn.

Kan vi inte alla bara rösta sönder på Simon nu på måndag så han stannar!! Så det svider i ögonen på dessa gräsliga individer som vill ha ut honom.

Då jag känner på mig att den där hånflinarn Mergim njuter just nu att det går dåligt för Simon och hans ormögon glittrar eftersom han tror starkt att Simon åker på måndag.

Han har en plan att få ut honom då han hittar på ALLT för att han ska se så dålig ut som möjligt för både deltagarna och tittarna.

Mergim kommer bli jävligt skitnödig om Simon får stanna efter allt jävla hittepå och skitsnack den där lömska jäveln håller på med...
Senast redigerad av E.wall 2021-04-09 kl. 17:39.
2021-04-09, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kom på en sak som Dikmen sade igår. Han sade att han avskyr när folk tycker synd om sig själv och att hans domstol på Måndag skulle handla om det. Man kan ju ge sig fan på att det är Simon han kommer fokusera på och inte Nardos.

Nardos har varit general och fått privilegier hela veckan men ändå gråtit och tyckt synd om sig själv för att det är sååååå synd om henne. Simon har åtminstone varit rekryt, inte fått mat, fått sova i logementet och tagit emot order, och fysisk aktivitet så han har mer "rätt" att tycka synd om sig själv ändå.

Tyvärr vet man redan nu att Dikmen aldrig kommer kritisera Nardos.
Han sa dock att Nardos skött sitt arbete bra, tror han kommer ta upp Emelie, Jaqi eller Simon
Senast redigerad av Jen1n1 2021-04-09 kl. 17:44.
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Okej allihopa, det ryker ur öronen av ilska just nu pga allt Mergim gör mot Simon och även Adrian på ett hörn.

Kan vi inte alla bara rösta sönder på Simon nu på måndag så han stannar!! Så det svider i ögonen på dessa gräsliga individer som vill ha ut Simon.

Då jag känner på mig att den där hånflinarn Mergim njuter just nu att det går dåligt för Simon och hans ormögon glittrar eftersom han tror starkt att Simon åker på måndag.

Han har en plan att få ut honom då han hittar på ALLT för att han ska se så dålig ut som möjligt för både deltagarna och tittarna.

Mergim kommer bli jävligt skitnödig om Simon får stanna efter allt jävla hittepå och skitsnack den där lömska jäveln håller på med...

Absolut. Kommer alltid att rösta på Simon.
Medlem
Citat:

Kan vi inte alla bara rösta sönder på Simon nu på måndag så han stannar!! Så det svider i ögonen på dessa gräsliga individer som vill ha ut Simon.

+1
2021-04-09, 17:42
Medlem
Vore ju kul om vi få rösta om dom klarar detta uppdrag . Och rösta nej
2021-04-09, 17:43
Medlem
Citat:

Kan vi inte alla bara rösta sönder på Simon nu på måndag så han stannar!! Så det svider i ögonen på dessa gräsliga individer som vill ha ut honom.

Alltid en röst på Simpa!!
2021-04-09, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Vore ju kul om vi få rösta om dom klarar detta uppdrag . Och rösta nej
Vi ska få rösta och jag tänker rösta nej.
Medlem
Blaisens avatar
Trodde AALDRIG att Simon skulle komma så långt! Trodde han skulle vara först att ge upp. Imponerande, han vill verkligen vara immun, kosta vad det kosta vill men Tanja, WOW! HON SKA VINNA BB!! Mer värdig vinnare har nog aldrig funnits!

Fest ikväll, oddsen för bråk?
Medlem
AD vill alla väl där inne , för att sen vinna på röster i immunitet eller ej blir rösta påbud gruppen sen , när dom börjar rösta på varandra. Det har varit hans taktik länge . Men börja tapp folk lite runt sig nu, därför han börjar förändras

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in