2021-04-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur barnslig kan man va o dra ner folks kläder?
JA hade vart Adrian hade jag OLLAT hennes kläder istället
Medlem
Moscow99s avatar
Det var då själva fan att vi inte klarar av att diskutera denna spott-gate objektivt. Jag försvarar inte Simons beteende utan snarare ger er ett samband. Provokation leder till en infantil reaktion hos Simon. Ger man fan i att provocera minskar risken för tarvligheter. Ger man däremot sig in i leken får man leken tåla. De är ju barnungar hela bunten därinne. Man kan inte begära mer av dem, antar jag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Det är inte jag som snackar om den situationen. Eftersom ingen har bevis för det så kanske man ska släppa det? Eller tror du på den så kallade "curlade" Mergim?

Ingen som har bevis för motsatsen heller.
2021-04-09, 17:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Eller att FAKTISKT spotta på någon som Mergim faktiskt gjorde förra säsongen

Exakt.. Eller kalla tjejer för hund
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker att Simon är en grinig surkuk men vad har han med Adrian att göra?
Simon är 3a för mig, men jag tycker absolut att han beter sig barnsligt och too much ofta. Han är däremot ärlig och rak till skillnad från Adrian som försöker spela en roll. Han är falsk som fan. Allt han gör gör han för miljonen.

+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
AD hämnas om han anser att någon varit dum mot honom. Barnsligt Barnsligt

Mycket... Han är en 9-åring i huvudet som jag alltid säger
2021-04-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hur barnslig kan man va o dra ner folks kläder?

Han tänkte inte heller erkänna det utan Mergim sa åt han att ”gå och säg det nu” och Adrian svarade ”är det så?” så gick han och fick det att låta som att han erkände självmant. Jävla mupp
2021-04-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ingen som har bevis för motsatsen heller.

Exakt så vad finns det och diskutera?
Att jag inte tror på Mergims ord är väl inget fel då?
2021-04-09, 17:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Tanja hade lätt kunna köra gråtvalsen när Simon dissar henne totalt, precis som de andra när något går emot. Gör hon det, nix hon klappar på Simon och säger att hon förstår honom. Simon fortsätter spy galla över henne utan en tanke på att hon också har känslor även om hon har följare. Simons beteende är helt åt helvete, blixtrar till och är kul ibland men fan den som inte följer hans känslor och inte låter han vinna miljonen.
2021-04-09, 17:19
Medlem
elimes avatar
Skulle gärna vilja se ett klipp på situationen med Simon och Mergim. Jag försvarar inte Simon men Mergim är den största skitsnackaren någonsin, allt han gör och säger är kalkylerat och han gör allt för att få Simon att se dålig ut. Jag läste nånstans att Mergim hade sagt att Simon betedde sig som Mergim gjorde förra året, vilket är helt sjukt. Mergim sprang runt i flera veckor som en sinnesförvirrad mentalpatient och hävdade att Amilia hade mordhotat honom förra året.
2021-04-09, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Det var då själva fan att vi inte klarar av att diskutera denna spott-gate objektivt. Jag försvarar inte Simons beteende utan snarare ger er ett samband. Provokation leder till en infantil reaktion hos Simon. Ger man fan i att provocera minskar risken för tarvligheter. Ger man däremot sig in i leken får man leken tåla. De är ju barnungar hela bunten därinne. Man kan inte begära mer av dem, antar jag.

Med andra ord: fortsätt curla den förvuxne barnrumpan Simon. Sätt honom i ett vadderat rum fullt av öl så ska det nog gå bra.
2021-04-09, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Om Tanja inte hade varit känd sedan innan (även fast inte alla här visste vem hon var) så är det ju inte säkert att hon hade fått vara med. Jag älskar hennes positivitet och glädje, jag har INGET emot henne, men hade hon i sin presentation sagt att hon bara är glad, aldrig sur, och så som hon är så kanske det inte hade varit tillräckligt för att BB hade valt med henne?

Jag gillar henne verkligen, men tänker att BB, förut iaf, ville ha personligheter som kunde skapa lite drama och underhållning och det kanske inte hade varit Tanja då som var första valet till det?

Nåja, hon kämpade bra och väl värd vinsten 😊
Fast nu är det PK TV4 som har Big Brother och inte skandal 5an

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in