2021-04-09, 17:11
Medlem
Hur Simon har betett sig på sistone är inte okej men den sista personen som ska prata om hur andra beter sig är Mergim!

Verkar som om han har glömt vad han gjorde själv förra säsongen och hur vidrig han stundtals var mot människorna runtomkring honom.

Grejen med Mergim är att han skulle må så bra om gruppen skulle gå emot Simon, han skulle njuta av att se Simon må dåligt för han är så pass äcklig som människa!
2021-04-09, 17:12
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Det var någon som skrev nyss att Simon försvarade AD häromdagen och det var ju grejen när Nardos ville prata med AD i grottan. Det slutade med att AD sprang in i logementet för att få uppbackning där av Simon vilket han också fick där Nardos fick höra både ett och annat och, det spårade ur och Simon fick agera som AD:s advokat. Perfekt för AD då han tidigare sett Simon agera ut mot Nardos och han själv inte behöver synas lika mycket i sådana här konflikter. Nu beklagade sig AD senast igår över Simons beteende som att han låtsades att han tyckte det var fel när det var han som uppviglade den situationen. Han sitter vid bubbelnuggen och skrattar åt Simon efter bråket. . Simon, hahaha du exploderade idag... Haha sen fler frågor för att Simon ska upprepa vad han gjorde?
Adrian är en vidrig människa.
2021-04-09, 17:13
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrian försöker spela ut Simon mot Nardos.
Adrian smyger undan alla hushållssysslor och blir irriterad när någon ifrågasätter
Adrian vägrade lyda order om mössan och tar till känslomässig utpressning om att han mår dåligt, blir orolig och rädd.
Adrian är taskig mot Madde som inte är rak och säger att han inte är intresserad.
Adrian drar ner stämningen på alla fester för att han ska putta burk
Adrian är nyfiken och ska alltid höra vad alla bråkar om
Adrian blev jättesur idag för att han inte blev general

Ett par punkter på varför han är en idiot.

AD hämnas om han anser att någon varit dum mot honom. Barnsligt Barnsligt
2021-04-09, 17:14
Avslutad
Citat:
Adrian smyger undan alla hushållssysslor och blir irriterad när någon ifrågasätter
Adrian vägrade lyda order om mössan och tar till känslomässig utpressning om att han mår dåligt, blir orolig och rädd.
Adrian är taskig mot Madde som inte är rak och säger att han inte är intresserad.

Ska du eller jag ta upp vad Simon gör i huset? Hur han beter sig mot andra och vilket barn han är i sin 26 (?) åriga kropp? Phahahaha.

Och detta säger jag som har Simon som mina top 4.
Medlem
Citat:

Ja. Adrian behöver hjälp xD
Medlem
wolfiess avatar
Citat:

Smuts.
2021-04-09, 17:15
Medlem
Nardos blev inte ens sur på Adrian
Medlem
Hur barnslig kan man va o dra ner folks kläder?
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hur Simon har betett sig på sistone är inte okej men den sista personen som ska prata om hur andra beter sig är Mergim!

Verkar som om han har glömt vad han gjorde själv förra säsongen och hur vidrig han stundtals var mot människorna runtomkring honom.

Grejen med Mergim är att han skulle må så bra om gruppen skulle gå emot Simon, han skulle njuta av att se Simon må dåligt för han är så pass äcklig som människa!

+1
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja. Adrian behöver hjälp xD

Han beter sig inte som en vuxen man!
2021-04-09, 17:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Ska du eller jag ta upp vad Simon gör i huset? Hur han beter sig mot andra och vilket barn han är i sin 26 (?) åriga kropp? Phahahaha.

Och detta säger jag som har Simon som mina top 4.

Jag tycker att Simon är en grinig surkuk men vad har han med Adrian att göra?
Simon är 3a för mig, men jag tycker absolut att han beter sig barnsligt och too much ofta. Han är däremot ärlig och rak till skillnad från Adrian som försöker spela en roll. Han är falsk som fan. Allt han gör gör han för miljonen.
2021-04-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Nardos blev inte ens sur på Adrian

Hon sa innan att hon inte kommer bli sur

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in