2021-04-09, 16:34
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu såg jag inte Judith klampa runt men vilket skitsnack, hon har aldrig gett sig i en tävling, fått kärlek å det är nog för henne in my ass.
Hon blev helt sopslut fläskfian.
Körde ju med sina jävla vidriga pep-floskler i början, men tystnade (gudskelov) rätt omgående.
2021-04-09, 16:35
Medlem
Ni som klagar på Simon. Vad hade ni tyckt om det kom in gamla deltagare från förra säsongen samt en tjej med över 100k följare när det är en tävling om en miljon kronor?
En tävling då du kämpar allt vad du har för att vinna för och betala tillbaka till sina föräldrar som hjälpt en i deprisson med pengar för att klara sig. Man har ett tydligt mål men det är alltid något som stör det.

Man kan alltid vara bättre men samtidgt varför ska man hata på en person som gör allt för att betala tillbaka!? Jag tror alla hade reagerat på samma sätt!!

Vill dock säga att jag älskar Tanja. Är glad att hon sitter säkert. Men om Simon åker ut så kommer jag inte kolla då han gör säsongen.
2021-04-09, 16:36
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Men hon sa precis att hon gav upp för hon älskade Simon och Tanja, hon hade pannben att klampa runt hur länge som helst.
Ok, men så sa hon inte när hon tog av sig grejerna, då var det nacken.

Mvh
Lil Zingo
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hon blev helt sopslut fläskfian.
Körde ju med sina jävla vidriga pep-floskler i början, men tystnade (gudskelov) rätt omgående.
Hade nog varit bra för hennes ”grova” ADHD att fortsätta lite till.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag också..tyvärr. De kommer inte låta Judith åka.
TÄNK POSITIVT!

Klart hon åker!!!👍👍👍👍
2021-04-09, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Jasså? Jag kikade aldrig på förra säsongen. Då kanske det finns en chans att Juddan åker ändå.

Därför du inte verkar förstå att det inte är en sån stor fördel att ha mkt följare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Fredag kväll till lördag kl 13 tror jag. Men kommer det verkligen bli bara två som sitter på måndag?

Oj, just det! Tänkte inte på att det är fyra personer med Julia som hänger löst. Attans! Hoppas verkligen två åker på måndag då.
Medlem
Känner mig så kluven!

Judith var min favorit i början men hon har sjunkit helt klart MEN HON HAR NÅTT.
Och Julia liksom, förra året var hon galen, fattar fortfarande inte vad hon ska tillföra gruppen i år.
Simon, han har sina ljusa stunder helt klart men allt satans gnäll är fan själsdödande.
Steffi, blah. Ger mig inget pirr.

Så, nu när jag fick stolpa upp allt vet jag hur rösterna faller.

🤯
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boobbo
Vem var nummer två? Var väl bara Lisa?
Frida
Medlem
Sir_Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ni som klagar på Simon. Vad hade ni tyckt om det kom in gamla deltagare från förra säsongen samt en tjej med över 100k följare när det är en tävling om en miljon kronor?
En tävling då du kämpar allt vad du har för att vinna för och betala tillbaka till sina föräldrar som hjälpt en i deprisson med pengar för att klara sig. Man har ett tydligt mål men det är alltid något som stör det.

Man kan alltid vara bättre men samtidgt varför ska man hata på en person som gör allt för att betala tillbaka!? Jag tror alla hade reagerat på samma sätt!!

Vill dock säga att jag älskar Tanja. Är glad att hon sitter säkert. Men om Simon åker ut så kommer jag inte kolla då han gör säsongen.

Exakt!
Hon får sina följare med sig (så klart för hon är en fantastisk människa) plus de som ser på BB! Alltså fördel!

Det är ju stor skillnad på om dina 100000 följare + BB tittarna tycker om dig och röstar på dig.
Än om dina 1000 följare + BB tittarna tycker om dig och röstar på dig.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja simon är ärlig med vem han är och vad han känner skulle säga han är ärligast i huset då han säger vad han verkligen känner och inte håller något inom sig. Att tanja har kommit 2:a i ph och har 100 000 följare det fattar väl alla att det är en fördel när man kliver in i huset oavsett vad man tycker om simon. Simon uttrycker sig dock jävligt klantigt ibland vilket kommer bli hans fall i big brother han är en komplex människa som dock är jävligt intresant att följa

Yep. Varför skulle man hymla med att Tanja är just nu en liten "rikskändis". Hon har många aktiva följare och hon tjänar ju pengar på det. Så det vore märkligt att man tjänar bra pengar på Instagram och inte tro att man har följare. Det går inte ihop. Hon är ju inte dum och har koll på sina kanal. Och det vet Simon.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Förklara för mig hur Tanja inte kan ha en fördel med att vara influencer med 100K följare och föredetta deltagare i PH? Hon har redan massor av fans som röstar på henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Uttern12345
Det är väl självklart att det är en fördel. Jag tycker Tanja är hur bra som helst så det är inte så att jag försöker ta nåt från hennes prestation. Men att ha en sån följarbas när man går in är ingen nackdel och det kan du inte prata runt.
Anty åkte ut för hon var en mobbare och alla fick nog. Tanja är en helt annan människa och hon är samma person i huset som hon är på sociala medier så hennes följare kommer inte vända henne ryggen.

Jag hade den här diskussionen med herr Grodan för några veckor sen. Men jag behöver skriva av mig igen.

Tanja har många följare men hon är INTE DEN ENDA i huset som har det. Det här kan inte komma upp varje jävla gång hon sitter löst eller Simon ballar ur.

Det är självklart att det är en fördel men ALLA har en fördel gentemot den andra. Vart drar man gränsen? Antar då att det är vid 40 000 följare? För det är aldrig en diskussionen om maddes eller narcos följare.

Tanja kommer att vinna för att hon är en fantastisk jävla kvinna.

Hade Simon som min favorit men han ramla ner till min sista plats idag. Den jävla bäbisen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in