2021-04-09, 16:26
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikase
Har hon sagt nåt eller är det den tiden i halvtimman då du ska snacka ned henne?
Inget sagt, men man säg ju minen på henne efter att Tanja vunnit.😀😀😀😀

Mvh
Lil Zingo
2021-04-09, 16:26
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Produktionen sitter väl och brainstormar nu hur de ska säkra Juddan när denna tävling inte gick som de tänkte eftersom Judith lade sig för att hon inte ville slicea Simon och Judith med sitt pannben
Tror dessvärre att du har rätt
2021-04-09, 16:27
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FishGbg
Judith påstår att hon inte äns var trött lmao
Nu såg jag inte Judith klampa runt men vilket skitsnack, hon har aldrig gett sig i en tävling, fått kärlek å det är nog för henne in my ass.
2021-04-09, 16:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Kommer säkert så småningom.
Jag kommer skrämma alla med mitt ansikte.

HAHA äsch då Grodan! Det tror jag inte på- Du är säkert en väldigt vacker amfibie ❤️
2021-04-09, 16:28
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, uppenbarligen fungerar han så. Det är i alla fall tydligt att han behöver släppa ut allt för att gå vidare. Positivt eller inte?! Jag tycker bara att det är trist att han risker att skjuta dig själv i foten genom att gnälla på Tanja när hon precis på egen hand vunnit en immunitet. Oavsett vad då gillar jag Simon och han är min favorit tillsammans med Tanja. Dagen de står mot varandra kommer jag förmodligen rösta på Simon.

Javisst.
De två är också mina favoriter, har kanske ett par till jag önskar att gå vidare.
2021-04-09, 16:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Då blir det en enkel röstning rösta kvar steffie 1 röst o Simon 1 röst TV4 play o cmore apparna bara köra så

Precis så!
2021-04-09, 16:29
Medlem
Citat:
Javisst.
De två är också mina favoriter, har kanske ett par till jag önskar att gå vidare.
WORD
2021-04-09, 16:30
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nu såg jag inte Judith klampa runt men vilket skitsnack, hon har aldrig gett sig i en tävling, fått kärlek å det är nog för henne in my ass.
Hon hade ont i nacken, hade tyngre där än de andra.

Mvh
Lil Zingo
Avstängd
Citat:
Yep. Det är subjektivt att prata om känslor. Jag kan bli lack som många inne i huset. Man visar känslor olika. För dig heter det bitter för något annan ärlighet. Klart att vi skall diskutera det och även sätta namn på det. Simon har extremt kort stubin, han får ut skiten på sitt sätt och går vidare. Jag gillar Simon, och jag köper alla hans sidor, även om jag ibland inte är med på tåget.

Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Förklara för mig hur Tanja inte kan ha en fördel med att vara influencer med 100K följare och föredetta deltagare i PH? Hon har redan massor av fans som röstar på henne.

ja simon är ärlig med vem han är och vad han känner skulle säga han är ärligast i huset då han säger vad han verkligen känner och inte håller något inom sig. Att tanja har kommit 2:a i ph och har 100 000 följare det fattar väl alla att det är en fördel när man kliver in i huset oavsett vad man tycker om simon. Simon uttrycker sig dock jävligt klantigt ibland vilket kommer bli hans fall i big brother han är en komplex människa som dock är jävligt intresant att följa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Annars är han dummare än vad jag trodde. Vilket inte är lite. Eftersom han redan fattar allt, vem som vinner och varför och inte njuter av att "bara vara" i huset borde han ju rimligtvis lämna. Om inte annat så för att backa upp sitt skitsnack.
Exakt, han sa ju själv att han endast är där för millen, allt annat är skådespel, dock är tanja den omöjliga bossen. lika bra han lämnar!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Hoppas det blir en militärvecka till fast man vänder på steken, rekryterna blir generaler och vise versa.
De kan bli babysar, välling och en barnmatsburk om dagen, barnskrik dygnet runt medans de andra är vuxna och får allt de vill ha.
Medlem
Ghandis avatar
Nu skriker dom ut brev !

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in