2021-04-09, 16:30
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
Judith ska ut. Det är väl dock omöjligt eftersom hon är BBs enda lebb.
Fast den grinade snor-ätarlebben som var ett nervvrak åkte ju ut rätt fort förra året, kom ju iofs omgående in en ny (lesbian) men ändå.
2021-04-09, 16:31
Medlem
Assså simon är en pajjas, drar ner stämningen såå mycket, så dålig förlorare. Helt sjukt att han inte blivit autonomineread efter allt han har gjort, idioten låg och åt godis i sängen igår när dom gjorde tester.. ne fyfan, judith ska vara kvar, hennes energi och positivitet!! Ut med Simon!!!
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tror dessvärre att du har rätt

Jag också..tyvärr. De kommer inte låta Judith åka.
Medlem
Vilken dag röstade de fram vem som skulle sitta i duellen förra veckan? Hoppas det sker idag.
2021-04-09, 16:32
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon hade ont i nacken, hade tyngre där än de andra.

Mvh
Lil Zingo
Men hon sa precis att hon gav upp för hon älskade Simon och Tanja, hon hade pannben att klampa runt hur länge som helst.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fortfarande en lek Mouchino. Flyt med istället. BB bestämmer ändå. Du kan vrida och vända på det hur mycket du önskar. Jag hatar när någon säger "ta det lugnt" till mig. Men ibland måste man det. De är olika människor där inne. Alla har bra och dåliga sidor. Även du och jag är inte perfekta. Gillar dig ändå M.

Ja det är en lek och något som alla är överens om men då får man också leken tåla. Ja även vi som tittar på eländet får tåla det såklart. Alla människor är olika och såklart alla består inte av enbart negativa sidor, INGEN. Detta är ett experiment men vi ska utse en vinnare i slutändan och de har valt själva att bli granskade 24/7 hur de hanterar olika situationer och sig själva. Vi är aldrig färdiga som människor och finns alltid massor att lära sig från varandra, även från det som är negativt. Jag försöker objektivt bedöma beteendet hos personer och det måste vi få göra. Jag älskar alla människor där inne men man behöver inte alltid älska allt de gör men ibland älskar jag en del hyss de gör också!

Ja jag diggar dig också kära Groda trots olika tankesätt emellanåt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Fast att vara så bitter och att klaga på Tanja är inte bara att visa känslor. Det är ganska elakt av honom och säga att Tanja får stanna tack vare att hon har följare mm. Hon hade fått stanna även om hon haft 200 följare då ingen kan ogilla henne. Oavsett vill jag ha kvar Simon, dock tycker jag hans grinighet går ut över övriga när han håller på såhär.
Om jag känner Tanja rätt så tar hon inte åt sig av det han säger. Det sköljer över henne som ingenting. Simon är bara en idiot som behandlar denna fina människa illa. Där så skiljer vi oss åt lite då jag ej vill ha kvar Simon just för detta beteende han uppvisar gång på gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Fast den grinade snor-ätarlebben som var ett nervvrak åkte ju ut rätt fort förra året, kom ju iofs omgående in en ny (lesbian) men ändå.

Vem var nummer två? Var väl bara Lisa?
2021-04-09, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, och tycker det är så orättvist gentemot Tanja. Kan absolut förstå att det väcks en oro när en person med ett stort följe sen innan kommer in, men faktum kvarstår att det inte är avgörande. Exempelvis Anty från förra året. Och det håller inte att säga saker i stil med att Anty var en elak mobbare och bla bla bla, vad spelar det för roll? Följer folk henne för att hon är en kass person då, eller vad? Tror dessutom det överskattas hur stor andel av följarna som ens bryr sig om BB.

Tanja är en så jäkla fin person, på alla vis. Hon har varit helt underbar från det att hon satte sin fot i det där huset. Att Simon har mage att fortsätta trycka på att hon är känd sen innan är förkastligt.
Ja, alltså han får vara orolig, det är både förståeligt och okej. Men det är så himla förminskande att påstå att hon kommer vinna BARA FÖR ATT hon har följare. Följare betyder nada om man inte går hem hos icke-följare OCKSÅ, eller om man som Anty förstör hela sitt varumärke genom att vara en mobbare.

Förkastligt är ordet och det är sjukt att han inte känner det själv. Folk har försökt säga det till honom sedan han började med det när hon kom in, dessutom.
2021-04-09, 16:33
Medlem
Kommer rädda steph fkt. Vill ha ut jutidh
2021-04-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vilken dag röstade de fram vem som skulle sitta i duellen förra veckan? Hoppas det sker idag.
Fredag kväll till lördag kl 13 tror jag. Men kommer det verkligen bli bara två som sitter på måndag?
2021-04-09, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Jasså? Jag kikade aldrig på förra säsongen. Då kanske det finns en chans att Juddan åker ändå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in