Citat:
Ursprungligen postat av
arkasnass
Förklara för mig hur Tanja inte kan ha en fördel med att vara influencer med 100K följare och föredetta deltagare i PH? Hon har redan massor av fans som röstar på henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Uttern12345
Det är väl självklart att det är en fördel. Jag tycker Tanja är hur bra som helst så det är inte så att jag försöker ta nåt från hennes prestation. Men att ha en sån följarbas när man går in är ingen nackdel och det kan du inte prata runt.
Anty åkte ut för hon var en mobbare och alla fick nog. Tanja är en helt annan människa och hon är samma person i huset som hon är på sociala medier så hennes följare kommer inte vända henne ryggen.
Jag hade den här diskussionen med herr Grodan för några veckor sen. Men jag behöver skriva av mig igen.
Tanja har många följare men hon är INTE DEN ENDA i huset som har det. Det här kan inte komma upp varje jävla gång hon sitter löst eller Simon ballar ur.
Det är självklart att det är en fördel men ALLA har en fördel gentemot den andra. Vart drar man gränsen? Antar då att det är vid 40 000 följare? För det är aldrig en diskussionen om maddes eller narcos följare.
Tanja kommer att vinna för att hon är en fantastisk jävla kvinna.
Hade Simon som min favorit men han ramla ner till min sista plats idag. Den jävla bäbisen.