• 1
  • 2
2021-04-09, 15:59
Medlem
Vad skulle ni göra om ni till 100% vet att en politiker har sexuellt umgänge med ensamkommande afghaner. Denna politiker har inte ” kommit ut” ännu..
En äcklig hycklare i mina ögon iallafall.
Jag har fått berättat detta och dessutom iakttagit afghaner springa ut och in ur dennes lägenhet.
Citera
2021-04-09, 16:00
Medlem
Häng ut fanskapet.
Citera
2021-04-09, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vhy
Vad skulle ni göra om ni till 100% vet att en politiker har sexuellt umgänge med ensamkommande afghaner. Denna politiker har inte ” kommit ut” ännu..
Jag har fått berättat detta och dessutom iakttagit afghaner springa ut och in ur dennes lägenhet.
Glömde tillägga att detta är en man och afghanerna är även dom av det manliga könet.
Citera
2021-04-09, 16:01
Medlem
Hinterstoissers avatar
Citat:

Jag hade hängt ut honom*. Hur gammal är han*?
Citera
2021-04-09, 16:02
Bannlyst
Citat:
Glömde tillägga att detta är en man och afghanerna är även dom av det manliga könet.
Kontakta stoppapressarna då det faller på deras bord.
Be om 500kr och att du ska vara grundlagsskyddad som källa.
Citera
2021-04-09, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PedalFot
Häng ut fanskapet.
Jag funderar på att göra det, provocerande att se detta svin dyka upp i olika sammanhang. Det handlar iallafall om södra Sverige och denne ”politiker” är inte gammal. Ganska ung.. får jag skriva ut hans namn hör utan att bli anmäld?
Citera
2021-04-09, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinterstoisser
Jag hade hängt ut honom*. Hur gammal är han*?
28 år
Citera
2021-04-09, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kompani
Kontakta stoppapressarna då det faller på deras bord.
Be om 500kr och att du ska vara grundlagsskyddad som källa.
Ska göra det nu.
Citera
2021-04-09, 16:07
Medlem
ziggarillens avatar
Inget som förvånar alls om det stämmer i det här fallet. Halva riksdagen sitter ju och röstar för att afghanerna ska finnas tillgängliga. Häng ut fanskapet och jag skulle gissa på att det är en centerpartist? Även miljöpartist skulle kunna vara rimligt då dom är besatta av dessa individer. Tror det är ett stort mörkertal och det drösar nog av kommunpolitiker som har varsin kelgris.
Citera
2021-04-09, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Inget som förvånar alls om det stämmer i det här fallet. Halva riksdagen sitter ju och röstar för att afghanerna ska finnas tillgängliga. Häng ut fanskapet och jag skulle gissa på att det är en centerpartist? Även miljöpartist skulle kunna vara rimligt då dom är besatta av dessa individer. Tror det är ett stort mörkertal och det drösar nog av kommunpolitiker som har varsin kelgris.
Moderat
Citera
2021-04-09, 16:12
Medlem
Citat:
Moderat
Har länge misstänkt att han är svag i köttet. Speciellt för det egna könet vilket inte är ett problem i sig. Men äckligt att rulla runt i halmen med skäggbarn!
Citera
2021-04-09, 16:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Moderat
Lite otippat men inget som man förvånas av ändå. Det finns en störning hos stor det av svenska folket då dom dras till och blir fullständigt uppslukade av detta folkslag. I det här fallet kan det vara 2 bögar som kärat ner sig? Hur gammal är afghanen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in