Citat:
Ursprungligen postat av
TheCryptKeeper
Nej, Federley kommer inte tillbaka till politiken. Han kommer säkert försöka, som den orm han är.
Det är här vårat ansvar kommer in i bilden, att så fort Federley ens försöker så ska vi sänka han. Påminna alla om hans inblandning i pedofil skandalen.
Vi kan inte gå man ur hus med grep och fackla för att jaga ut han ur byn, men vi kan göra den moderna versionen där vi som Flashbackmob kan mala ner hans pedofila karaktär och person till stoft!
Frågan som hela tiden måste ställas så snart Federley visar sig är: Varför ville du ligga med någon som våldtar barn? Varför?
Denna fråga måste ständigt komma upp, var han än visar sig, för all framtid.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurrekotte
Jag tror fortfarande inte att dom legat med varandra. Det är bara något dom hittat på för att dölja den egentliga orsaken.
Jag kan aldrig tänka mig att Björbopedofilen blev så botad i fängelset att han plötsligt skulle var intresserad av en 42-årig karl istället för 6-9 åriga flickor. Svensk fångvård är inte så effektiv.
Att Federley eventuellt skulle ha varit ett ovetande offer för en slug pedofil faller på sin egen orimlighet med tanke på att han hela tiden ljuger om hur länge han känt till Björbopedofilens bakgrund i kombination med egna tidigare kopplingar till andra pedofiler.
Det är såklart Björbopedofilens faktiska läggning som utgjort grunden för deras relation och inte någon påhittad bögromans som är ungefär lika trovärdig som Mats Alms påståenden om kinesiska maffian.
Du är helt klart något på spåret här.
Detta borde ju ha undersökts hårdare och Federley borde fått betydligt tuffare frågor angående detta.
Som du skriver: "Biskolan för barn" är ju bara en sak som är fullständigt häpnadsväckande i sitt sammanhang. Jag har tidigare i tråden påpekat att jag är övertygad om att "biskolan" är något som Björbopedofilen lanserade för Fredrick. Federley själv är på tok för självupptagen för att komma på en sådan idé. Syftet med biskolan var så klart att kunna maskera sig i skyddskläder och på så sätt närma sig barnen.
Det är beklämmande att det inte grävts mer i detta.