2021-04-09, 15:08
Medlem
Vet ej vart jag felanmäler så slänger upp det här. Problem med att logga in, Google Chrome på MacBook. Trycker på "logga in", händer inget. Samma när jag googlade "flashback logga in" och tryckte på översta länken kom jag bara till startsidan. Enda som fungerade var att trycka på "svara" på en tråd så kom jag till inloggningssidan.
Citera
2021-04-09, 15:55
Medlem
mr.demons avatar
Du sitter på mobil va? Jag har samma problem med telefon. Men inte fått nåt svar.
Citera
2021-04-09, 16:23
Medlem
Hände mig också när jag loggade in och kort därefter loggade ut, för att sedan logga in igen. Då fick jag göra så som du skrev, att logga in via att klicka "svara" på ett ämne.
Citera
2021-04-09, 16:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillidash
Vet ej vart jag felanmäler så slänger upp det här. Problem med att logga in, Google Chrome på MacBook. Trycker på "logga in", händer inget. Samma när jag googlade "flashback logga in" och tryckte på översta länken kom jag bara till startsidan. Enda som fungerade var att trycka på "svara" på en tråd så kom jag till inloggningssidan.

Du "felanmäler" här:

(FB) Den officiella forumbuggtråden

Eller här:

(FB) Flashback ändrar utseende (desktop) och städar upp forumkoden

då det förefaller som fler har motsvarande problem.
Citera
2022-03-03, 23:39
Medlem
Login knappen funkar ej kan bara logga in om man går till en tråd och klickar svara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in