Citat:
Ursprungligen postat av
Locifer
Så kan det givetvis vara. Är i högsta grad onaturligt att ha ett tv-team sådär nära.
Jag tycker därför det är extra graverande att bete sig så illa som Susanna gör med tanke på det dock. En "normal" människa lägger väl lite band på sig när man har ett tv-team från SVT i hasorna?
Jag kan hålla med om att det är normalt att man försöker att bete sig så bra som möjligt framför tv-kamerorna. Jag kan hålla med om att i vissa fall undrar man som den där golftanten för några säsonger sedan reflekterer över hur de kommer att framställas i rutan
Men vi är alla olika och om paren känner att de inte vill gå vidare i relationen så skiljer de sig bara. Att blir förargad över någon deltagare och skriva hatiska meddelande på sociala media ser jag som lite märkligt beteende. Även om man inte får ett bra intryck av personen och man ogiller ett beteende, så är det ju inget som berör en personligt. Den som är förargad behöver inte gifta sig med någon av deltagarna.
Jag kan bli arg över tex Stefan Löfven, Annie Lööf, Miljöpartiet etc och spy galla över dem här på Flashback, men detta har ju grund i att deras politik påverkar mig och mina närmaste mycket negativt, tex att jag inte känner någon trygghet längre att vistas ute när det är mörkt, att jag förmodligen kommer få en mycket beskedlig pension trots att jag jobbat ett yrkesliv med förhållandevis bra lön etc.
Deltagarna i denna såpa påverkar ju inte andras liv, förutom den som de gifter sig med. Varför då skriva en massa elakheter om personer vars beteende inte kommer att påverka någon annan?