2021-04-09, 12:11
Medlem
HALLÅ JUTIDH ÅT JU LÖK! Hon tog upp från stekpannan och smakade 🤦🏽‍♂️
2021-04-09, 12:13
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Vem från denna säsong tycker ni är mest lik någon från förra säsongen i personlighet och sättet att vara?
Jag räknar Julia och Mergim till förra säsongen, inte till denna säsong.

Kan man kanske tom matcha alla med nån från förra säsongen?

Jag tycker:
- Mergim / Nardos
- Lennie / Adrian
- Sami / Judith men med mer positivitet haha
- Glasman / Dennis
- Julia / Jackie eller Emelie
- Alex / Pedram
- Jasmine / Stephanie
- Lisa / Tanja
- Patzy / Simon
- Anty / Madeleine, men utan Antys dryga sidor då
2021-04-09, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Det är över och klart, och det tackar vi för så man slipper höra mer gnäll och lipande.
Konstigt att ingen förintelseöverlevare hört av sig och skrivit också, fattades bara de

Hoppas verkligen denna veckan är över. Många favoriter har sjunkt något enormt efter denna vecka hos många. Dock inte för mig. Jag vet hur alla va för 1 vecka sen och vi har kollat på de i 54 dagar typ. Ifall De klagar i en vecka tycker jag inte de förtjänar att tapp sin rank. Till exempel Simon och Adrian, de har verkligen tappat så mycket MEST ADRIAN. Helaaaa MAMMAgruppen hatar Adrian. Nardos har pckså sjunkit hos många men tror dock hon kommer växa igen när Veckan är över då hon visa igår kväll att så fort uniformen gick av blev hon normal igen.
2021-04-09, 12:15
Medlem
Är det någon som vet om Mergim kommit ut?
Får lite gay vibes från honom, såg inte förra säsongen.
2021-04-09, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Svårt att bidra med något när Judith är där

Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror att han och simon skulle servera och något annat när maten var klar. Dom delade upp sig på uppgifter.

Okej
2021-04-09, 12:16
Medlem
Helt sjukt att Generalerna fått så mycket denna vecka!!
Så har dom mage och säga att dom också haft det tufft. Pfffft
2021-04-09, 12:17
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Hoppas verkligen denna veckan är över. Många favoriter har sjunkt något enormt efter denna vecka hos många. Dock inte för mig. Jag vet hur alla va för 1 vecka sen och vi har kollat på de i 54 dagar typ. Ifall De klagar i en vecka tycker jag inte de förtjänar att tapp sin rank. Till exempel Simon och Adrian, de har verkligen tappat så mycket MEST ADRIAN. Helaaaa MAMMAgruppen hatar Adrian. Nardos har pckså sjunkit hos många men tror dock hon kommer växa igen när Veckan är över då hon visa igår kväll att så fort uniformen gick av blev hon normal igen.

Jag håller helt med dig, tror också det kommer vara lugnt när temaveckan är över då de hängt så länge nu. Hade varit skillnad om detta varit typ vecka 3. Folk på utsidan vill säkert att det ska vara skillnad sedan för det blir nice underhållning, vilket jag kan förstå, men tror inte det blir så.
2021-04-09, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Helt sjukt att Generalerna fått så mycket denna vecka!!
Så har dom mage och säga att dom också haft det tufft. Pfffft

Om någon av dom klagar på maten nu då jävvvvlar
2021-04-09, 12:18
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Är det någon som vet om Mergim kommit ut?
Får lite gay vibes från honom, såg inte förra säsongen.

Han är straight. Att spekulera är onödigt för är bara han som vet vad han känner och inte.
2021-04-09, 12:19
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Om någon av dom klagar på maten nu då jävvvvlar

Jag tror inte generalerna vågar det hehe
2021-04-09, 12:20
Medlem
Tack för svar
Vore kul om han och Madde kunde mysa lite då!
Adrian är ju en stor fjant!
2021-04-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Det har inte ens gått en vecka på "militärveckan". Fyra heldagar blev det och de grinar som att de har suttit i krigsföring i 6 månader. AD, Simon och Böl-Steff har visat sina riktiga sidor och det kommer stå dom riktigt dyrt. 1 000 000 kr dyrt. Om de bara hade åsidosatt sina dåliga sidor som att vara bortskämd, dåligt temperament, och andra mindre gynnsamma personliga egenskaper så hade de gått till final.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in