2021-04-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Har Madde sagt ett ord idag eller? Eller varit en grå tyst mus som alltid..
Samma igår, tror jag hörde 2 meningar komma ifrån henne under hela dagen Tråkigare människa får man leta efter så hon och Adrian är perfekta för varandra!
2021-04-09, 11:56
Medlem
Har Pedram, Judith eller Steph någonsin fått belöning? Alltså att dom får gå på middag eller beställa mat, förutom när hela gruppen har fått det?

Jag tycker att Nardos och Emelie har varit troligt bortskämde sen start
2021-04-09, 11:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Han verkar ju bli stressad när han inte har koll på situationen och relationerna förändras. Hopps Madde dissar honom nu. Vill gärna se hur han svansar efter henne. Risken är bara att Madde välkomnar med öppna armar och ger bekräftelse. Vilket leder till att han blir osäker och drar sig tillbaka Återigen. Jävla hamsterhjul, eller fågelbur. Beror på hur man nu ser det!

Du har alldeles rätt. Jag hoppas hon slutar lyssna till Joel och Emelie, de har skapat en större grej än vad det är, även om hon definitivt är kär i honom. Låt oss hoppas att den första vågen har släppt och hon inser vilken lismande obehaglig typ han är. Han måste ha kontroll annars mår han dåligt. Jo, risken finns där att hon köper det igen vilket egentligen bevisar hans själviska sätt. En självgod indivd som inte tar något ansvar. Till en viss del har Emelie och Dennis insett det. Nu börjar även Nardos förstå.
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Samma igår, tror jag hörde 2 meningar komma ifrån henne under hela dagen Tråkigare människa får man leta efter så hon och Adrian är perfekta för varandra!

Tänk dig det förhållandet. Noll kommunikation. Kanske skulle de säga ett par ord till varandra på en hel dag. Nej, det skulle inte fungera.
Medlem
ovaxadbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highhigherhighest
Hon gör ju det skitbra! Hon är den enda som kan nåt, dom andra vet ju inte ens vad råraka och smörslungad betyder... 🤯

Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja? Hon är ju den enda som kan något i köket och de andra verkar inte direkt missnöjda över att hon tar kommandot?

Jag har redan påpekat detta tidigare, instängda i ett hus utan något att göra, förutom att laga mat som är kul, så gör i princip alltid Judit maten fastän att flera personer uttryckt att dom också hade velat laga mat. Hon kör över andra människor och tror att hon är den enda i huset som kan laga mat, hon kan ju själv inte ens vissa saker som andra personer kan om matlagning. Det var likadant när dom fick blommor att plantera, Judit planterade alla och sen i efterhand gick folk och sa att dom också hade velat plantera.
2021-04-09, 12:00
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Sa dom vilken mat de andra får om generalerna är nöjda?
Eller blir det kanske lite mumsigt hårdbröd till ärtsoppan?

Nej bara att dom belönas med mer mat. Kanske tre burkar ärtsoppa till
2021-04-09, 12:00
Medlem
Psykologen bör nog ta ett snack med Adrian.
2021-04-09, 12:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Psykologen bör nog ta ett snack med Adrian.
Psykolog Alberto eller Psykolog Svensson
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ovaxadbanan
Jag har redan påpekat detta tidigare, instängda i ett hus utan något att göra, förutom att laga mat som är kul, så gör i princip alltid Judit maten fastän att flera personer uttryckt att dom också hade velat laga mat. Hon kör över andra människor och tror att hon är den enda i huset som kan laga mat, hon kan ju själv inte ens vissa saker som andra personer kan om matlagning. Det var likadant när dom fick blommor att plantera, Judit planterade alla och sen i efterhand gick folk och sa att dom också hade velat plantera.
Det roligaste på hela säsongen var Peddot som inte visste hur man kokade potatis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Tänk dig det förhållandet. Noll kommunikation. Kanske skulle de säga ett par ord till varandra på en hel dag. Nej, det skulle inte fungera.
Och Madde springer efter han överallt och gör allting åt honom för att behaga sin mästare Adrian. Han skulle aldrig få ett nej i det förhållandet. Utöver det så är det pingisbolls-kastande och stel och tyst stämning som gäller
Senast redigerad av Jen1n1 2021-04-09 kl. 12:05.
2021-04-09, 12:03
Medlem
burialhexs avatar
Kan Mergim snälla sluta prata om förra säsongen/förra säsongens deltagare. Han borde fan få straff fört.

Tycker verkligen någon där inne de är intressant eller är alla så jävla starstrucked av F-kändisar?
2021-04-09, 12:04
Medlem
lillaflippens avatar
Vem från denna säsong tycker ni är mest lik någon från förra säsongen i personlighet och sättet att vara?
Jag räknar Julia och Mergim till förra säsongen, inte till denna säsong.

Kan man kanske tom matcha alla med nån från förra säsongen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in