2021-04-09, 10:08
Medlem
Klart man inte får se vad som sker i annexet idag heller
2021-04-09, 10:09
Medlem
Får fan OCD av att de säger givakt, sen står de och gör honnör.
2021-04-09, 10:11
Medlem
"Astason"
2021-04-09, 10:12
Medlem
Aa Simon har nog en nedvärderande syn på kvinnor, omedvetet kanske vem vet. Men när Dennis blev general så var det hurra och glädje, handklapp och tjoho.

Inte ens sjättedel av reaktionen som han hade gentemot Emelie eller Nardos.

Nu snackar han om hur fina kläderna är och talar om vilken stor position generaler har för Dennis. Inte alls något som han verkar ha varit medveten om när två kvinnor var generaler tidigare i veckan?
Senast redigerad av Tanakh 2021-04-09 kl. 10:14.
2021-04-09, 10:13
Medlem
Adrian blev tyst när han inte blev vald
2021-04-09, 10:13
Medlem
Ghandis avatar
Kan mongol simon ge fan i o gå in i generalernas rum . UT med han ! ! !
2021-04-09, 10:15
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kan mongol simon ge fan i o gå in i generalernas rum . UT med han ! ! !

Dom får ju gå in där. Dom har sina garderober och annat i rummen. Men dom får inte sova där.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
"Adrian vägrar ta order ifrån en sån som dig Nardos!"

Starkt argument du hade.. inte ens värt att försöka diskutera emot iom vilken nivå du håller det på. Jag gav dig bakgrund för att du skrev att du precis slagit på TVn och att det var det du såg.

Ne precis det säger inte huruvida han klarar av lumpen eller inte. Då är vi överens, precis det jag skrev. Adrian är sämst denna temaveckan som inte tar lekorder i lekmilitären i detta lektv under denna lekvecka. Precis det jag sa. Narcissist eller inte, att gå och kolla läget på utegården är bland det mildaste någon någonsin blivit tillfrågad att göra denna veckan.
Nu var det ju visserligen inte alls så jag skrev, vilket bara bevisar att du inte läser ordentligt.

Och jag sa aldrig att det var ett argument, det var en förklaring på varför han inte tar order den här veckan. Bakgrunden är ju dock irrelevant eftersom jag inte kommenterade situationen per se, utan helheten. Att du sedan ville skriva en novell om varför Nardos hade rätt är ditt problem.

Vad Adrian gjort eller inte är även det irrelevant till det jag skrev.
Senast redigerad av HeligModer 2021-04-09 kl. 10:21.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"Astason"
Sa hon inte typ ASTAMAN någon gång också?
2021-04-09, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Aa Simon har nog en nedvärderande syn på kvinnor, omedvetet kanske vem vet. Men när Dennis blev general så var det hurra och glädje, handklapp och tjoho.

Inte ens sjättedel av reaktionen som han hade gentemot Emelie eller Nardos.

Nu snackar han om hur fina kläderna är och talar om vilken stor position generaler har för Dennis. Inte alls något som han verkar ha varit medveten om när två kvinnor var generaler tidigare i veckan?
Jag hade inte heller hurrat över att få Narkosen och Emelie som generaler. Fyfan.
2021-04-09, 10:17
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Dom får ju gå in där. Dom har sina garderober och annat i rummen. Men dom får inte sova där.
han går endast in där för att han ska vara först att se nya generalen i kläderna o sen vidarebefodra det till huset o få uppmärksamhet...alla ser det ju live nu. han ska alltid va först....
2021-04-09, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imamazed
Får fan OCD av att de säger givakt, sen står de och gör honnör.

Fått OCD hela veckan, honnör utan hatt, hatt inomhus, urusel vinkel på armarna när de marscherar... Då jag gjorde lumpen som paradförband på k1 hugger det till så fort de försöker göra någonting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in