2021-04-09, 09:50
Medlem
Nardos och Emelie kassa som Generaler det tycker Tv4 själva. Det sa dom i sändningen igår att Generalerna verkligen inte lyckats bra i sitt uppdrag. Dom gav däremot beröm åt befälen som klarat det bra tyckte dom igår.
2021-04-09, 09:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Saxyo
Hoppas Joel hänger löst snart. Fyfan vad jobbig människa.
Den lilla bögen har sån jävla flyt, men inte länge till.
2021-04-09, 09:51
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
+1

Det har hänt mer denna vecka än på hela säsongen hittills. Dock förstördes den lika fort som den kom igång. Nu kan vi ju räkna med mesiga veckor igen fram till finalen. Fan vad less jag blir.

Så jävla trött på Adrians äckliga uppkäftighet också, men han är en mes när det verkligen gäller.
Nu borde dom låta deltagarna käka gott i helgen, och på tisdag morgonen dra igång Robinson veckan!

Och givetvis låta Nardos och SurEmelie leva på en kokosnöt per dag!

Fast vem lurar försöker jag lura?

Nardos kommer väl genast bli utsedd till ö-drottning, sitta säker efter en halvtimme och få äta Fläskfilé Ostindia hela veckan så hon sväller upp ännu mera, medans övriga stackare går ner minst 6 kilo per skalle under deras hårdaste vecka hittills.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-09 kl. 10:08.
2021-04-09, 09:52
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja idag lär nog BB och generalerna se till att Judith får immunitet.
Skulle bli jävligt förvånad annars, tyvärr.
2021-04-09, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Hon sa det för att hon blev irriterad på Adrian. Han gnällde första dagen men när han blev befäl så var det kul igen nu när han kan ge order och bara sitta i soffan. Nardos hade fem minuter innan du slog på TVn bett honom att göra något på utegården som tog 30 sekunder men han började käfta emot "Varför? Jag vilar, men varför? Du måste ju kunna svara på min fråga varför?" Nardos förklara för honom att om en rekryt säger emot så blir dom straffade men Adrian sitter bara och käftar emot om han får en order.

Hon har rätt, Adrian är den som gjort minst denna temaveckan. Gnälla, inte ta order, fjäska för rekryterna osv osv.

Men däremot tror jag nog att Adrian hade sopat golvet med lumpen om han faktiskt hade varit intresserad av att göra den. Men hon menade på att han käftar emot och inte hans fysik.
Har förstått att du jobbar heltid för att försvara Nardos här, men ska du göra det kan du väl åtminstone läsa det som du argumenterar mot.

Jag skrev anledning till varför Adrian inte följer order. Att han inte tar order från en liten maktgalen narcissist under en lekvecka i ett tv-program säger ingenting om huruvida han skulle klara lumpen eller inte.
2021-04-09, 10:02
Medlem
Pedram ont i foten , fråga om lova ifall han kunde byta till sina tofflor, Nardos vill se först, lite blå under foten.han tar av sig i soffan haltar fram. Ok du får säger Nardos.
Haltar i väg igen.

Så i sovrummet nu , haltar han inte
2021-04-09, 10:03
Medlem
Dennis är den enda värdiga.
2021-04-09, 10:05
Medlem
Håller Nardos i en cigarr?
2021-04-09, 10:06
Medlem
Dompa är den enda som är värd att bli general nu
2021-04-09, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har förstått att du jobbar heltid för att försvara Nardos här, men ska du göra det kan du väl åtminstone läsa det som du argumenterar mot.

Jag skrev anledning till varför Adrian inte följer order. Att han inte tar order från en liten maktgalen narcissist under en lekvecka i ett tv-program säger ingenting om huruvida han skulle klara lumpen eller inte.
"Adrian vägrar ta order ifrån en sån som dig Nardos!"

Starkt argument du hade.. inte ens värt att försöka diskutera emot iom vilken nivå du håller det på. Jag gav dig bakgrund för att du skrev att du precis slagit på TVn och att det var det du såg.

Ne precis det säger inte huruvida han klarar av lumpen eller inte. Då är vi överens, precis det jag skrev. Adrian är sämst denna temaveckan som inte tar lekorder i lekmilitären i detta lektv under denna lekvecka. Precis det jag sa. Narcissist eller inte, att gå och kolla läget på utegården är bland det mildaste någon någonsin blivit tillfrågad att göra denna veckan.
2021-04-09, 10:07
Medlem
Dom få välja en general .

Hahaha Nardos direkt ” inte AD han lyssnar inte gör inget , Madde oxå , Joel nej för han gör saker själv utan att fråga.
Dennis kvar , han lyssnar ifall och är bra med dom andra ”
2021-04-09, 10:08
Medlem
Klart dom kommer välja Dennis, inte för att jag vet vad det innebär (han får äta lyx frukost om en stund)
Men sen då, det är ju slut i eftermiddag. Han fick inte ens en varning att han sov i fel rum

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in