2021-04-09, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Personligen tycker jag Madde är riktigt oskön när det kommer till AD att skylla på att hon har kärat ner sig ger inte henne rätten till att tränga sig på en annan människa vilket hon gör. Det är ett mycket osunt beteende och Adrian får skit för han inte besvarar hennes kärlekskranka sätt? Det är ologiskt hon borde för i helvete kunna läsa av och backa varför ska hennes känslor vara viktigare än den person som inte besvarar det?

Tycker det är jävligt oskönt med människor som inte kan läsa av signaler överlag...

Om Adrian gett henne tydliga signaler skulle jag hålla med dig. Killen kan inte ens ge tydliga signaler till om han har pissat eller behöver pissa.
2021-04-09, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Om Adrian gett henne tydliga signaler skulle jag hålla med dig. Killen kan inte ens ge tydliga signaler till om han har pissat eller behöver pissa.

Han har varit tydlig flera gånger , hon har bara inte velat fatta men sen bidrar ju inte Joel och Emelie till någon nytta heller eftersom de har hetsat och hållit på som snorungar. Men Madde är 34 år och borde för veta och se när en kille är intresserad eller inte.
2021-04-09, 03:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Om Adrian så kan man ju ta upp hans beteende mot Joel innan med det med mustaschen. han påstår att han ville väl....men det ville han inte. Han försöker luras. men bara mindre begåvade går på det. Han kör samma teknik ofta med andra också. orkar inte tänka nu i natten med det är ngt i stil med psykisk misshandel.

Han är inte snäll på en fläck. Allt är bara skådespel för att ta sig framåt.. Om man jämför med exempelvis Tanja som är genomsnäll och det lyser igenom <3
2021-04-09, 03:03
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag uppfattade det som han legat runt under karantän, men absolut jag kan ha missuppfattat det. Första kvällen när han kom in så frågade han Nardos om hon inte kunde bada i polen för hans skull, hon pratade bort han direkt. Sen så någon dag efter började han fråga ut henne om vilken hon var intresserad av , vilken var hennes typ etc. Tror han fattade ganska snabbt att han inte hade något att hämta där.🤣 Sen sa han när de satt och pratade i soffan några stycken att Nardos var snyggast i huset. Sen ville han se hennes röv när hon dansade med jackan på, det vart ett jävla liv om det på sociala medier.

Hursomhelst så ser jag vilken typ av kille denna Dompa är och han är inte den seriösa typen direkt han leker livet fortfarande och inne i huset duger Emelie men ute i verkligheten nä skulle inte tro det.😘

Jag tror att han hade ögonen på Emelie direkt faktiskt.. Han sade ju under heta stolen första kvällen att Emelie var snyggast och sade det typ kvällen efter också. Att han var sådär mot Nardos är nog mer bara hans jargong. Han är lite så filterlös och burdus mot alla ju Jag tycker att Dompa verkar vara en skön och kul kille. Kanske inte boyfriend material.. Det kan jag inte uttala mig om på så kort tid men han är åtminstone en schysst snubbe av vad jag märkt!
2021-04-09, 03:08
Medlem
Knasfians avatar
Tanja vinner iår tror jag. Kvinnliga versionen utav sami
2021-04-09, 03:10
Medlem
Ridnes avatar
I kvällens avsnitt klippte de det så att det ser ut som att Adrian nästan av misstag råkade lägga sig i Jaqis säng, men i själva verket försökte han lägga sig i både Dennis och sedan Joels säng för att slippa undan att sova med Madde. Sedan klippte de bort att Madde var tvungen att BE honom hålla om henne och att det bara höll en kvart.

Samtidigt sade Dikmen att han tyckte att Adrian skött sig bra denna veckan?!?!! Alltså va? Adrian har ju skött sig nästan sämst av alla. Kirsty satt och lovordade honom också när han talade med de andra generalerna om att han ville att rekryterna skulle få göra nåt kul och roligt istället också.

Min mullvadsradar går igång lite igen. Adrian är torr, sämst och tråkigast och jag har ibland funderat på om han inte är anställd av tv4 för att säkra Nardos vinst. Allt han gör lovordas av programledarna och det klipps så han ska framstå bra. Förutom när Dikmen tog upp att han hade flyktbeteende. Det var chockartat att de faktiskt sade det.
2021-04-09, 03:12
Medlem
Citat:
Han har varit tydlig flera gånger , hon har bara inte velat fatta men sen bidrar ju inte Joel och Emelie till någon nytta heller eftersom de har hetsat och hållit på som snorungar. Men Madde är 34 år och borde för veta och se när en kille är intresserad eller inte.

Han har inte varit tydlig. Joel är 12 år och tror att kramar löser alla problem, Emelie tror att man har sex olika beroende på var man kommer ifrån. Madde har blivit kär i Adrian och vill försöka..

Adrian är otroligt taskig och feg mot henne. Han är ett rövhål helt enkelt.
2021-04-09, 03:19
Medlem
Dompa drev att han hade gjort nått i karantän lätt som han hade träffat brudar.
Men det får dom inte , så det va bar på skoj från hans sida, lyssnar man nog så skoja han till det.

Sen sa han mer att han hade gjort annat , tittat på på nått , sen sa han nÅnting om 🍆 lekt lite.

Emelie grejen, nog visar han intresse för henne, det ser man ju på live, men vart det är på väg eller om det är ett spel från hans sida , det kommer man tids nog få reda på med tiden.

Man ska inte ha för stora förhoppningar, saker och ting kan förändras snabbt. Det har man sett förut.
2021-04-09, 03:21
Medlem
Citat:
Personligen tycker jag Madde är riktigt oskön när det kommer till AD att skylla på att hon har kärat ner sig ger inte henne rätten till att tränga sig på en annan människa vilket hon gör. Det är ett mycket osunt beteende och Adrian får skit för han inte besvarar hennes kärlekskranka sätt? Det är ologiskt hon borde för i helvete kunna läsa av och backa varför ska hennes känslor vara viktigare än den person som inte besvarar det?

Tycker det är jävligt oskönt med människor som inte kan läsa av signaler överlag...

Förklara gärna hur det är tydligt när han helt självmant gick och la sig i en 90 säng och skedade henne bara för några dagar sen? något han aldrig gör med någon annan i huset, vilket alla vet?
Är man en vuxen människa bör man klara av att säga "jag är inte intresserad av dig på det sättet som du är av mig", det är att vara klar och tydlig. Inte att lägga sig och skeda med någon som man vet har känslor för en och sen tro att den bör fatta att man själv inte har något intresse.
2021-04-09, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
I kvällens avsnitt klippte de det så att det ser ut som att Adrian nästan av misstag råkade lägga sig i Jaqis säng, men i själva verket försökte han lägga sig i både Dennis och sedan Joels säng för att slippa undan att sova med Madde. Sedan klippte de bort att Madde var tvungen att BE honom hålla om henne och att det bara höll en kvart.

Samtidigt sade Dikmen att han tyckte att Adrian skött sig bra denna veckan?!?!! Alltså va? Adrian har ju skött sig nästan sämst av alla. Kirsty satt och lovordade honom också när han talade med de andra generalerna om att han ville att rekryterna skulle få göra nåt kul och roligt istället också.

Min mullvadsradar går igång lite igen. Adrian är torr, sämst och tråkigast och jag har ibland funderat på om han inte är anställd av tv4 för att säkra Nardos vinst. Allt han gör lovordas av programledarna och det klipps så han ska framstå bra. Förutom när Dikmen tog upp att han hade flyktbeteende. Det var chockartat att de faktiskt sade det.

Dåligt av dom. Och avsnittet är dåliga dom visar så lite av saker så man missuppfattat mycket om man ej ser live.
2021-04-09, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

Har inte sett kvällens avsnitt men det låter sjukt! Adrian skött sig bra?!
Adrian har varit otroligt falsk hela veckan..
2021-04-09, 03:24
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
En fråga, hade inte Madde backat sen den kvällen Vickan skulle lägga in en stöt?
Fattar inte varför allt börjar om igen?

Varför smids det planer för att får Madde o Adrian i samma säng hela tiden?

Han kör ett fult spel ja, det kan man se. Kommer han någonsin kunna vara rak o ärlig kring det hela med Madde? Antagligen inte. Hon kommer säkert ha en betydelse för honom om han är kvar.

MAdde borde bara tänka på sig själv. Hon kan inte gå runt o vänta, hoppas på nåt som aldrig kommer att bli och försöka behaga honom.
Hon borde skaffa sig mer självrespekt och fokusera på sig själv nu. De tre musköterna borde istället peppa henne att släppa honom och att det finns bättre för henne utanför huset istället. De vet alla vad Adrian har sagt kring vad han känner för Madde (typ 7-8 ggr). Låt han köra sig själv ut ur huset bara. Men bestäm inte över var nån ska sova o med vem. Det får man bestämma själv.

Jag håller med dig om exakt allt och vill bara svara på frågorna i början. Jag tycker att Madde backade ett tag, sedan har hon närmat sig lite grann igen efter Victoria kickades (”starta om” som hon själv nämnde för någon) och han har närmat sig henne lite (exempel; självmant gått och skedat henne i en av fältsängarna). Inte konstigt av henne att tro att allt är lugnt då han aldrig har gjort så innan. Det här med sovplatser har andra dragit upp antagligen för att alla sängar i turkosa var upptagna av 1 person vardera tills AD och Jackie blev immuna. De frågade igår innan läggdags, när Madde inte var i närheten, om han kunde sova med henne och han sa ja och att det inte var en big deal.

Håller med dig som sagt, bara förklarar lite.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in