2021-04-09, 02:16
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Adrian försöker hitta undanflykter och få andra sova med Madde. Dompa bryter emot BBs regler och går och lägger sig där han vill. Skillnad på en mes och en man.

2021-04-09, 02:18
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tycker det är helt galet att han har klarat sig undan de andras ilska såhär länge faktiskt. Själv kokar jag mer över hur han är och beter sig än vad jag gjort över någon annan deltagare någonsin.
Om Adrian så kan man ju ta upp hans beteende mot Joel innan med det med mustaschen. han påstår att han ville väl....men det ville han inte. Han försöker luras. men bara mindre begåvade går på det. Han kör samma teknik ofta med andra också. orkar inte tänka nu i natten med det är ngt i stil med psykisk misshandel.
2021-04-09, 02:19
Medlem
Citat:
Tycker det är helt galet att han har klarat sig undan de andras ilska såhär länge faktiskt. Själv kokar jag mer över hur han är och beter sig än vad jag gjort över någon annan deltagare någonsin.

Håller med dig. Stör mig sjukt mycket på honom!
2021-04-09, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Haha, var bestämda steg direkt från bikten till Emelie. Wtf händer?

Han kanske fråga om det var ok att sova där . Var det någon som snackar i andra rummet kanske, har ingen aning
2021-04-09, 02:23
Medlem
Citat:
Nardos? Va? Det har jag lyckats missa helt.. 🙄
Menade han att han legat sig igenom karantänen eller vad? Hade han bara en partner under karantänen så betyder väl inte det att han är en player utan mer att han bara är en vanlig snubbe.

Jag uppfattade det som han legat runt under karantän, men absolut jag kan ha missuppfattat det. Första kvällen när han kom in så frågade han Nardos om hon inte kunde bada i polen för hans skull, hon pratade bort han direkt. Sen så någon dag efter började han fråga ut henne om vilken hon var intresserad av , vilken var hennes typ etc. Tror han fattade ganska snabbt att han inte hade något att hämta där.🤣 Sen sa han när de satt och pratade i soffan några stycken att Nardos var snyggast i huset. Sen ville han se hennes röv när hon dansade med jackan på, det vart ett jävla liv om det på sociala medier.

Hursomhelst så ser jag vilken typ av kille denna Dompa är och han är inte den seriösa typen direkt han leker livet fortfarande och inne i huset duger Emelie men ute i verkligheten nä skulle inte tro det.😘
2021-04-09, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nej, DOmpa kom från bikten och gick in till Emelie, censur därefter. Men han verkar få ligga kvar?
Tummen upp?

Kanske glömde bort att gå till andra sovrummet 🤣🤣🤣
2021-04-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jag uppfattade det som han legat runt under karantän, men absolut jag kan ha missuppfattat det. Första kvällen när han kom in så frågade han Nardos om hon inte kunde bada i polen för hans skull, hon pratade bort han direkt. Sen så någon dag efter började han fråga ut henne om vilken hon var intresserad av , vilken var hennes typ etc. Tror han fattade ganska snabbt att han inte hade något att hämta där.🤣 Sen sa han när de satt och pratade i soffan några stycken att Nardos var snyggast i huset. Sen ville han se hennes röv när hon dansade med jackan på, det vart ett jävla liv om det på sociala medier.

Hursomhelst så ser jag vilken typ av kille denna Dompa är och han är inte den seriösa typen direkt han leker livet fortfarande och inne i huset duger Emelie men ute i verkligheten nä skulle inte tro det.😘

Dompa verkar vara en skön lirare men han har inte så mycket ligg utanför som han vill få de att tro.
2021-04-09, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Japp först bikten och sedan till emelie.

Nej inte ens så präktiga kan tv4 vara att ge en auto för att nån smyger in i fel sovrum. Auto är väl till för om nån beter sig exempelvis kränkande, rasistiskt eller våldsamt som exempel. Inte för att nån busar lite med fel sovrum för att få skeda.

Nån auto lär det inte bli. Mer att han bli av med sin roll team men den är ju över imorgon tror jag.

Sen har väl all inte följt regler helt och hållet . Simon drog ju in en soffa för att kunna sova nära Steffi , plus ikväll ligger alla på golvet och inte i sina vång sängar.
2021-04-09, 02:29
Medlem
En fråga, hade inte Madde backat sen den kvällen Vickan skulle lägga in en stöt?
Fattar inte varför allt börjar om igen?

Varför smids det planer för att får Madde o Adrian i samma säng hela tiden?

Han kör ett fult spel ja, det kan man se. Kommer han någonsin kunna vara rak o ärlig kring det hela med Madde? Antagligen inte. Hon kommer säkert ha en betydelse för honom om han är kvar.

MAdde borde bara tänka på sig själv. Hon kan inte gå runt o vänta, hoppas på nåt som aldrig kommer att bli och försöka behaga honom.
Hon borde skaffa sig mer självrespekt och fokusera på sig själv nu. De tre musköterna borde istället peppa henne att släppa honom och att det finns bättre för henne utanför huset istället. De vet alla vad Adrian har sagt kring vad han känner för Madde (typ 7-8 ggr). Låt han köra sig själv ut ur huset bara. Men bestäm inte över var nån ska sova o med vem. Det får man bestämma själv.
2021-04-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Ja hon ville det. trots hon sa ngt annat först. Men sen när hon blev erbjuden att sova med annan så undvek hon frågan och smet ut snabbt från toan o gick o la sig med honom. Sen släckte bb i rummet o vägrade sätta i gång nightvision på flera minuter. O sen så vände dom bort kameran från dom igen som förra natten.

Aha ok, tack för svar. Vad fasiken händer kan man ju undra.
2021-04-09, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
En fråga, hade inte Madde backat sen den kvällen Vickan skulle lägga in en stöt?
Fattar inte varför allt börjar om igen?

Varför smids det planer för att får Madde o Adrian i samma säng hela tiden?

Han kör ett fult spel ja, det kan man se. Kommer han någonsin kunna vara rak o ärlig kring det hela med Madde? Antagligen inte. Hon kommer säkert ha en betydelse för honom om han är kvar.

MAdde borde bara tänka på sig själv. Hon kan inte gå runt o vänta, hoppas på nåt som aldrig kommer att bli och försöka behaga honom.
Hon borde skaffa sig mer självrespekt och fokusera på sig själv nu. De tre musköterna borde istället peppa henne att släppa honom och att det finns bättre för henne utanför huset istället. De vet alla vad Adrian har sagt kring vad han känner för Madde (typ 7-8 ggr). Låt han köra sig själv ut ur huset bara. Men bestäm inte över var nån ska sova o med vem. Det får man bestämma själv.

Madde är en skön tjej som blivit förälskad i en idiot. Hon borde inte lyssna på några musketörer eller andra i huset utan bara följa sitt hjärta och bli bränd av Adrians vidriga beteende och därav ta lärdom.
2021-04-09, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Madde är en skön tjej som blivit förälskad i en idiot. Hon borde inte lyssna på några musketörer eller andra i huset utan bara följa sitt hjärta och bli bränd av Adrians vidriga beteende och därav ta lärdom.

Personligen tycker jag Madde är riktigt oskön när det kommer till AD att skylla på att hon har kärat ner sig ger inte henne rätten till att tränga sig på en annan människa vilket hon gör. Det är ett mycket osunt beteende och Adrian får skit för han inte besvarar hennes kärlekskranka sätt? Det är ologiskt hon borde för i helvete kunna läsa av och backa varför ska hennes känslor vara viktigare än den person som inte besvarar det?

Tycker det är jävligt oskönt med människor som inte kan läsa av signaler överlag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in