2021-04-09, 01:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Det går ju såklart att utveckla varför tråkig, drar ner på stämning, töntiga lekar, flyr alla arbetsuppgifter, inställsam, falsk osv men du har fångat lite av frågan om hur de inte läser hans falskhet.

Jag har inte hört en enda människa därinne yttra något negativt om honom förutom Emelie som sagt att han är en morsgris. Undrar om ingen vågar, eller om de faktiskt tycker han är så skön som de ger sken av.
2021-04-09, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Varför säger inte bara Adrian till Madde att han inte är intresserad? Prata klarspråk din jävla fegis.
Bra fråga faktiskt. Jag tror inte han vill att det ska komma ut att han är bög.
Någon skrev att han inte get henne falska förhoppningar. Han har flera gånger flera gånger sagt att den tjejen han skulle kunna tänka sig dejta på utsidan är madde och att madde är s0 fin och snäll och har fin personlighet. Jag tycker ändå att det är att ge falska förhoppningar. Han är inget annat än en liten pojke. Hon är så fin och förtjänar så mycket bättre än den lilla fjant horan.
God natt
2021-04-09, 01:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas det.. Att Grodan har rätt alltså.
Adrian borde inte ha kommit in från första början då han har förpestat denna säsong mest av alla. Jag är rädd att nomineringarna börjar nästa vecka och då är han safe ett par veckor till för att hans brushbrushor inte kommer nominera honom.
Grodan har rätt. Nu börjar vi vår kampanj mot äcklet. Han kommer att få lida hårt den jäveln.
Inte ett uns krut skall sparas. Tyvärr, som du säger, har han lismat in sig förträffligt med bruschan snacket, dock får vi hoppas på Dennis och Emelie att dra ner ridån för fanskapet. Raus!
2021-04-09, 01:52
Medlem
Anonym396s avatar
Censur när Dompa la sig med Emelie
Medlem
Ghandis avatar
Han kryper ner o skedar em o i samma sekund får bildpåroducenten orgasm o kommer åt cencurknappen... Måtte han brinna i helvetet. låt aldrig tv4/meter ansvara för bb igen!
Medlem
Ridnes avatar
Dompa går in och lägger sig hos Emelie som ser skitsur ut. Inte ett leende...
Sedan blir det censur?? Ska BB säga åt honom att lämna rummet eller?
2021-04-09, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Censur när Dompa la sig med Emelie

Haha, var bestämda steg direkt från bikten till Emelie. Wtf händer?
Medlem
Hydraulslangens avatar
[quote=E.wall|75426849]
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Wow, snarare du som låter manisk haha. Vem fan bryr sig om jag låter som nån annan från förr? Min hjärna stänger av så jävla tråkig.
Menar inget om dig, var ju om Mergim förstås.
Men var nog otydlig ( och lite maniskt kanske), är trött, godnatt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
+1

Förstår inte varför folk fabricerar en romans mellan AD och Madde, han försöker gång på gång tala om att han inte "vill hetsa fram något " underförstått, han är INTE intresserad! Han kanske borde säga det rakt ut, men samtidigt..han gillar henne som vän kanske och vill inte såra eller så är han helt enkelt för feg och detta kan man ju i så fall tycka och tänka om. Hur som, han är inget svin för att han inte har något intresse för henne.
Allt jävla snack om att han är bög, oskuld, har liten kuk etc . Vad fan ! Hur ska han ens våga närma sig ngn annan tjej där inne? Vem vet, han kanske har ögonen på någon helt annan men med all jäkla dryg hets från i princip alla andra därinne inkl Madde, att dessa två ska hooka, herregud hon har för helvete lipat framför honom och talat om att hon blir svartsjuk när han umgås med ngn annan tjej fär inne. Fatta vilket liv om han visade intresse för ngn annan tjej och tycke uppstod.
Det är exakt det han borde göra is0falö och sluta ge henne komplimanger och säga att hon är så fin och snäll med så fin personlighet. Han är helt enkelt en feg liten oskulds bög.
2021-04-09, 01:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Haha, var bestämda steg direkt från bikten till Emelie. Wtf händer?
Var hon inne i bikten? DC var fast inne i det andra sovrummet.

Fittproduktion

EDIT: never mind, det var Dompa som var i bikten
2021-04-09, 01:55
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Dompa går in och lägger sig hos Emelie som ser skitsur ut. Inte ett leende...
Sedan blir det censur?? Ska BB säga åt honom att lämna rummet eller?

Men jag tyckte hon log när han la sig bakom?

Men vad gjorde han i bikten efter att alla lagt sig? Och så bestämda steg till emelie? Bad han om tillåtelse att få gå in där först?
2021-04-09, 01:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Var hon inne i bikten? DC var fast inne i det andra sovrummet.

Fittproduktion

Jag kollar dc. Dennis var i bikten och gick med bestämda steg till emelie och la sig..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in