2021-04-09, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Adrian ser och hör ju inte allt det vi ser och hör. Han ser ju detta med Madde enbart ur hans perspektiv. Vet inte om man kan se Adrian som ”feg”, försiktig eller enbart ointresserad.
Då har man ett jävligt dåligt perspektiv eller tankarna på ett annat ställe (🦩🦜🐔&#128019
2021-04-09, 01:20
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Praktarslet vet att hon gillar honom. Han erbjuder albanen att sova med henne. Är man bara lite normalt funtad så agerar man som man helt annorlunda. Vilket jävla äckel han är. Vidrig jävla människa.

Grodan!
Vad läser mina ögon? Du har en gång för alla övergett den förut så bländande? Det är på tiden att papegojsnaskaren faller ända ner till hin håles domäner!
Mässen har redan skickat honom till Kolymas gruvor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Nä håller inte med killen är inte intresserad punkt slut. Är han en dålig människa för han inte går i gång på Madde? Snälla nån , har han gett henne falska förhoppningar? Nej inte vad jag sett, hon däremot har blivit dissad gång på gång och fattar fortfarande inte? Vad säger det om henne?
+1

Förstår inte varför folk fabricerar en romans mellan AD och Madde, han försöker gång på gång tala om att han inte "vill hetsa fram något " underförstått, han är INTE intresserad! Han kanske borde säga det rakt ut, men samtidigt..han gillar henne som vän kanske och vill inte såra eller så är han helt enkelt för feg och detta kan man ju i så fall tycka och tänka om. Hur som, han är inget svin för att han inte har något intresse för henne.
Allt jävla snack om att han är bög, oskuld, har liten kuk etc . Vad fan ! Hur ska han ens våga närma sig ngn annan tjej där inne? Vem vet, han kanske har ögonen på någon helt annan men med all jäkla dryg hets från i princip alla andra därinne inkl Madde, att dessa två ska hooka, herregud hon har för helvete lipat framför honom och talat om att hon blir svartsjuk när han umgås med ngn annan tjej fär inne. Fatta vilket liv om han visade intresse för ngn annan tjej och tycke uppstod.
Medlem
Men ja han är som han är. Låt han vara- Det de håller på med är att skapa och tvinga fram nåt som han uppenbarligen inte vill. Räckte inte deras hets-kväll då Emelie förstörde och hetsa både Madde o Vickan.

Dompa sjunker sakta o det efter han börja hänga med haggan!

Hade fått damp om jag vore Adrian. Hoppas han lackar och säger till nu!!!
2021-04-09, 01:22
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
JÄVLA MERGIM ÄR EN RIKTIG MOBBARE!! MEN NÄR HAN MÄRKTE ATT GRUPPEN ÄR EMOT SÅNT SÅ SMYGMOBBAR HAN ISTÄLLET

ETT EXEMPEL NEDAN:

Dom sitter och snackar i Logementet efter psykologmötet som alla haft. Mergim och Tanja pratar aktivt resterande som hänger löst är också i rummet och lyssnar på samtalet. Simon sitter på en stol bakom Mergim och det vet Mergim mycket väl om då han tittar bak mot Simon FLERTAL gånger.

Tanja pratar om alla positiva frågor såklart, men så börjar Mergim ((måste bara inflika oj oj stackars Mergim det är så synd om honom han har ju blivit utsatt och mobbad)) han börjar iaf fråga Tanja "vem sa du hade misskött sig i veckan?" (På psykologmötet). Och börjar gapskratta då han redan VET att ALLA svarat Simon och fortsätter pusha henne att säga hans namn och SIMON SITTER BAKOM OCH HÖR ALLT.

Man ser att Simon blir ledsen men han säger inget...Mergim gapskrattar som ALDRIG förr sen han kom in i huset och slutar inte. Han fortsätter fråga alla vem dom valt och är den enda som gapskrattar då alla andra tyst småskrattar av denna obekväma situation!!!!!! Varför ingen säger något vet jag ej, dom vågar väl inte för dom vet mycket väl vad Mergim går för.

Mergim ÄR VÄL MEDVETEN ATT SIMON HÖRDE ALLT OCH TITTAR BAK FLERA GÅNGER OCH GAPSKRATTAR. OCH DET HÄR ÄR BARA EN AV SÅ JÄVLA MÅNGA SITUATIONER HAN GAR GJORT DETTA MOT SIMON.

Tittar inte live hela tiden men VARJE JÄVLA GÅNG jag ser Mergim i samma rum eller pratar med Simon kommer det pikar efter pikar. Och det är ju så synd om Mergim han har ju blivit mobbad snyft snyft. JAG BRINNER AV!!!!!!!

Ja, det är helt klart smidigare att göra som Simon och snacka skit om personen när den inte är närvarande. Rookie-misstag.
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Då har man ett jävligt dåligt perspektiv eller tankarna på ett annat ställe (🦩🦜🐔&#128019
Det må så vara. Jag upplever det som att Madde och Adrian, när de talar ut, talar förbi varandra. Jag tror att Adrian försöker vara rak och ärlig mot Madde men lindar in det han säger i så mycket bomull att Madde i sin tur sedan misstolkar det han säger.
Medlem
Citat:
Du fortsätter med ditt snack. Hur gammal är du. Han är medveten om att hon gillar honom. Ändå väljer han att sänka henne. Det är en skön och trevlig tjej som råkade bli kär. Han är en vidrig stackare utan någon som helst medkänsla. En riktig fitta rent ut sagt.

Snälla nån, han är en vidrig människa för du tycker hon är en skön och trevlig tjej? Ursäkta mig tycker du att hennes beteende är okej ? Bara för hon har kärat ner sig betyder inte att han har ett ansvar för henne , dom har inget förhållande. Han har inte lovat henne något alls, han har varit trevlig och snäll typ. That’s it. .
2021-04-09, 01:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Grodan!
Vad läser mina ögon? Du har en gång för alla övergett den förut så bländande? Det är på tiden att papegojsnaskaren faller ända ner till hin håles domäner!
Mässen har redan skickat honom till Kolymas gruvor.
Absolut. Ett osmakligare beteende har jag inte sett. Även om det inte är något mellan dom kanske han kan fråga Madde om vem hon vill ligga med i sängen. Man erbjuder inte någon rätt av att här kan du sova. Bortse för en minut att det är inte något speciellt mellan dom. En fatta rakt igenom.
2021-04-09, 01:23
Medlem
Citat:
Praktarslet vet att hon gillar honom. Han erbjuder albanen att sova med henne. Är man bara lite normalt funtad så agerar man som man helt annorlunda. Vilket jävla äckel han är. Vidrig jävla människa.

Jag vet. Alla vet det i huset oxå. JAg tycker de alla kan tagga ner nu bara.
2021-04-09, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
+1

Förstår inte varför folk fabricerar en romans mellan AD och Madde, han försöker gång på gång tala om att han inte "vill hetsa fram något " underförstått, han är INTE intresserad! Han kanske borde säga det rakt ut, men samtidigt..han gillar henne som vän kanske och vill inte såra eller så är han helt enkelt för feg och detta kan man ju i så fall tycka och tänka om. Hur som, han är inget svin för att han inte har något intresse för henne.
Allt jävla snack om att han är bög, oskuld, har liten kuk etc . Vad fan ! Hur ska han ens våga närma sig ngn annan tjej där inne? Vem vet, han kanske har ögonen på någon helt annan men med all jäkla dryg hets från i princip alla andra därinne inkl Madde, att dessa två ska hooka, herregud hon har för helvete lipat framför honom och talat om att hon blir svartsjuk när han umgås med ngn annan tjej fär inne. Fatta vilket liv om han visade intresse för ngn annan tjej och tycke uppstod.

100%
2021-04-09, 01:24
Medlem
Citat:
Du fortsätter med ditt snack. Hur gammal är du. Han är medveten om att hon gillar honom. Ändå väljer han att sänka henne. Det är en skön och trevlig tjej som råkade bli kär. Han är en vidrig stackare utan någon som helst medkänsla. En riktig fitta rent ut sagt.

Håller med 100% Adrian är vidrig.
2021-04-09, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Men ja han är som han är. Låt han vara- Det de håller på med är att skapa och tvinga fram nåt som han uppenbarligen inte vill. Räckte inte deras hets-kväll då Emelie förstörde och hetsa både Madde o Vickan.

Dompa sjunker sakta o det efter han börja hänga med haggan!

Hade fått damp om jag vore Adrian. Hoppas han lackar och säger till nu!!!
Men det är handlar inte om att tvinga fram något, det handlar om att han bara borde tala klarspråk. Är han inte intresserad så säg det? Varför försöka skjuta på det och ge hintar och sen säga att de får se på utsidan. Det är bara att ge falska förhoppningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in