2021-04-09, 01:35
Medlem
Men är folk blinda hönor? Fattar ni verkligen inte vid det här laget att allting handlar om spelet och miljonen för Adrian? Han är nog själv jävligt osäker på om den här kärlekssagan är bra eller dålig för hans väg till miljonen eftersom han hade noll problem med att helt självmant ta initiativ till att lägga sig och skeda Madde i tisdags. Vid det här laget vet han självklart hur intresserad Madde är av honom, då gör man inte så om det nu inte finns ett intresse tillbaka. Det är inte snällt. En riktig jävla mes det där. Hoppas Dompa, den enda riktiga mannen där, ställer honom mot väggen ordentligt.
2021-04-09, 01:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Helt obegripligt?
Med Maddes utseende skulle hon ju kunna få vilken buttpurkare som helst?

Eller hur? Jag fattar inte hur man kan vilja ha en feg, tråkig och stel morsgris som Adrian. Det är helt obegripligt för mig.
2021-04-09, 01:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hahaha ;D Han kommer för evigt få PapegojKnullarstämpeln på sig den tönten!

Ja jag håller med.. Madde borde lagt ner för längesedan och gett upp. Men det är väl svårt när man är kär.. Jag tycker att Adrian sköter det så jäkla oskönt. Han är så feg och barnslig så man funderar på om han någonsin har haft en tjej. Han är uppenbart inte ett dugg intresserad utan verkar snarare ta avstånd från henne så varför kan han inte bara säga det till henne? Tala klarspråk. Som en man. Tyvärr är han ju ingen man har vi märkt...
Jag tror inte Adrian är intresserad för han kunde ha sagt att han gillar henne men att han är obekväm att göra något i TV och att de kommer träffas på utsidan. Men han pratar knappt med Madde på dagarna och det är extremt elakt av honom att inte prata med henne när han vet att hon har kärat ner sig i honom.

Om Adrian är heterosexuell så tror jag att han gillar uppmärksamheten han får av tjejerna och han vill inte välja en tjej för då riskerar festerna att sluta handla om honom.
2021-04-09, 01:37
Medlem
iminlilahelikopters avatar
Citat:
Kan någon förklara varför Adrian är så omtyckt i huset?

*Han förstör varje fest med att vara nykter, tråkig och dra ner stämningen.
*Han kommer på kassa lekar som burkputtning m.m. som får allas skinn att krypa.
*Han utövar känslomässig utpressning så fort någon ifrågasätter hans mössa, eller hans brist på medhjälp till hushållssysslor.
*Han vilseleder Madde (Ja jag tycker han har gjort det även om hon varit för på och borde gett upp för längesedan)
*Han är nyfiken och ska veta allt.
*Han försöker spela ut folk mot varandra.
*Han bjuder inte på sig själv.
*Han korsförhör alla.

Har jag missat nåt? Jag står bara helt förundrad över hur hela huset kan svansa kring denna prakttönt. I don't get it

Att han jämnt ska smita till toan så fort det är något.
2021-04-09, 01:38
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Hoppas jag har fel, men jag tror att han har lurat många tittare också att han är en go' kille Kanske blir svårt att få ut tråkfjanten.

Efter idag kommer nog många att ändra sin åsikt. Eller snarare jag har redan sett runtom att han börjar sjunka. En lismande obehaglig jävel. Skicka hem honom till Warszawa. Eller där släpper de väl inte in bögar numera. Lägg därtill beteendet så kommer han bli hatad utanför BB. Grodan brukar ha rätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Men det är handlar inte om att tvinga fram något, det handlar om att han bara borde tala klarspråk. Är han inte intresserad så säg det? Varför försöka skjuta på det och ge hintar och sen säga att de får se på utsidan. Det är bara att ge falska förhoppningar.

Ja, det kan man ju tycka och det håller nog alla med om. Han o Madde har nu vid flera tillfällen haft ett samtal om deras "relation". Man kan tycka att någon ser bra ut och någon man vill lära känna utanför huset. Men som det är nu vill han inte. Vad ska han säga som han inte redan sagt? Han vill inte starta något i huset. Det ska respekteras. Börja likna som kränkande beteende om de andra hela tiden ska hålla på fixa så att de sover tillsammans.

Hintar om vad? Han tycker att hon är en fin person, ska han inte kunna bara få vara utan att det skall tolkas som att han gör ett närmade och att man tror något mer än vad där är?

Att sedan Emelie, Joel o nu Dompa ska lägga sig igen gör mig förbannad och jag tycker det är obehagligt att se dem smida planer igen. Vem vet varför han är så blyg kring närhet. Han kan har råkat ut för något. Ingen vet. Han är som han är.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
+1
Jag har varit för AD och Madde sen dag 1 när hon klev in, men herregud fina fina Madde förtjänar verkligen så mycket bättre.

Jag är med dig, jag har också shippat dem sedan dag 1. Det är helt okej om han inte vill sova med henne mer, det är tillåtet att ångra sig om att fortsätta sova ihop vilket jag tror att hon skulle förstå med tanke på vad de sagt när de pratat ut. Det är detta som är så otroligt konstigt, fegt och okänsligt - att inte säga det till Madde. Vem vill sova bredvid någon en vet inte själv vill sova där liksom? Hon sa själv på utegården till de andra att han väl kunde sagt det i sådana fall. De har dessutom lovat varandra (när de pratade vid poolen) att säga till om det är något. Jag börjar bli trött på att han smiter undan det mesta i huset. Han är över 30, hur svårt ska det vara.
2021-04-09, 01:39
Medlem
Citat:
Kan någon förklara varför Adrian är så omtyckt i huset?

*Han förstör varje fest med att vara nykter, tråkig och dra ner stämningen.
*Han kommer på kassa lekar som burkputtning m.m. som får allas skinn att krypa.
*Han utövar känslomässig utpressning så fort någon ifrågasätter hans mössa, eller hans brist på medhjälp till hushållssysslor.
*Han vilseleder Madde (Ja jag tycker han har gjort det även om hon varit för på och borde gett upp för längesedan)
*Han är nyfiken och ska veta allt.
*Han försöker spela ut folk mot varandra.
*Han bjuder inte på sig själv.
*Han korsförhör alla.

Har jag missat nåt? Jag står bara helt förundrad över hur hela huset kan svansa kring denna prakttönt. I don't get it

Håller verkligen med dig! Hsn var min NUMMER ETT FAVORIT tidigare men nu när han visar de har sidorna (mest vilseledande av Madde och den osmakliga fegheten och att han aldrig har en egen åsikt och alltid ska vara en fucking people pleaser) vill jag ha ut honom typ igår. Klarar inte av att se honom mer! Den jävla pussyn
2021-04-09, 01:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror inte Adrian är intresserad för han kunde ha sagt att han gillar henne men att han är obekväm att göra något i TV och att de kommer träffas på utsidan. Men han pratar knappt med Madde på dagarna och det är extremt elakt av honom att inte prata med henne när han vet att hon har kärat ner sig i honom.

Om Adrian är heterosexuell så tror jag att han gillar uppmärksamheten han får av tjejerna och han vill inte välja en tjej för då riskerar festerna att sluta handla om honom.

Varenda fest sedan han kom in har bara handlat om honom ja.. Vem är Adrian intresserad av. Vem kan få Adrian.. Hur ska vi få Adrian att hångla? Du kan ha en poäng.. Han vet att han har fler kvinnor lindade runt sitt finger om han håller alla dörrar öppna och så får han kameratid för att han vet att alla sitter i sovrum och pratar om honom på varje fest. Han förstår dock inte att han förlorar stort på att vara så fett oskön som han är mot Madde.

Fatta vad skönt om vi fick ut den falske tönten! Skulle fira med champagne.
2021-04-09, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men är folk blinda hönor? Fattar ni verkligen inte vid det här laget att allting handlar om spelet och miljonen för Adrian? Han är nog själv jävligt osäker på om den här kärlekssagan är bra eller dålig för hans väg till miljonen eftersom han hade noll problem med att helt självmant ta initiativ till att lägga sig och skeda Madde i tisdags. Vid det här laget vet han självklart hur intresserad Madde är av honom, då gör man inte så om det nu inte finns ett intresse tillbaka. Det är inte snällt. En riktig jävla mes det där. Hoppas Dompa, den enda riktiga mannen där, ställer honom mot väggen ordentligt.

Dompa är ingen riktig man har går i gång på ett par plasttuttar och tunnhårig skånska.🤣

Seriöst smaken är som baken men Dompa är ingen måttstock på riktig man .
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Absolut. Ett osmakligare beteende har jag inte sett. Även om det inte är något mellan dom kanske han kan fråga Madde om vem hon vill ligga med i sängen. Man erbjuder inte någon rätt av att här kan du sova. Bortse för en minut att det är inte något speciellt mellan dom. En fatta rakt igenom.
Precis. Han hade aldrig erbjudit någon annan att sova bredvid Nardos utan att fråga henne själv först.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iminlilahelikopter
Att han jämnt ska smita till toan så fort det är något.

Ja just det.. hans satans kiss-kort och flyktbeteende glömde jag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in