2021-04-09, 01:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Snälla nån, han är en vidrig människa för du tycker hon är en skön och trevlig tjej? Ursäkta mig tycker du att hennes beteende är okej ? Bara för hon har kärat ner sig betyder inte att han har ett ansvar för henne , dom har inget förhållande. Han har inte lovat henne något alls, han har varit trevlig och snäll typ. That’s it. .

Skitsamma, han kan väl kolla med henne vem hon vill sova med.
Även om de bara skulle vara vänner. Han skiter I vad andra tycker. Helvete vad vidrigt.
2021-04-09, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
+1

Förstår inte varför folk fabricerar en romans mellan AD och Madde, han försöker gång på gång tala om att han inte "vill hetsa fram något " underförstått, han är INTE intresserad! Han kanske borde säga det rakt ut, men samtidigt..han gillar henne som vän kanske och vill inte såra eller så är han helt enkelt för feg och detta kan man ju i så fall tycka och tänka om. Hur som, han är inget svin för att han inte har något intresse för henne.
Allt jävla snack om att han är bög, oskuld, har liten kuk etc . Vad fan ! Hur ska han ens våga närma sig ngn annan tjej där inne? Vem vet, han kanske har ögonen på någon helt annan men med all jäkla dryg hets från i princip alla andra därinne inkl Madde, att dessa två ska hooka, herregud hon har för helvete lipat framför honom och talat om att hon blir svartsjuk när han umgås med ngn annan tjej fär inne. Fatta vilket liv om han visade intresse för ngn annan tjej och tycke uppstod.

Exakt!!
2021-04-09, 01:27
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Mergim och Adrian pratar. Madde går och tar bort smink och fixar sig för kvällen max 3 minuter. När hon kommer tillbaka till sovrummet
Mergim: Adrian sover så vi får vara tysta. (Adrian ligger med mössa för ögonen)
Jävlar vad fort han "somnade"....

Jag tycker visserligen både AD och Madde beter sig helt galet bägge två. Hon lever i en bubbla där "det finns något" och har blivit besatt av honom. Och han är så feg att jag aldrig skådat något liknande. Han har ingen skyldighet att sova med henne men han måste ju tala tydligt språk med madde, utan luddeliludd som hon kan tolka på fel sätt. "jag är inte intresserad".

Att han med sin lilla papegolbitna snoppis låtsas sova när Madde kommer in i sovrummet är helt sjukt. Till och med en 13åring skulle våga säga ifrån mer. Vad Fan är det för fel på honom?

Vad är han rädd för? Det kan ju inte vara att han kör nåt spel för att vinna miljonen eftersom vi tittare SER när han låtsas sover? Är han rädd för att Madde ska bli arg? Det kan ju omöjligt vara läskigare än att stoppa lillsnoppisen i en papegojbur?!?!
2021-04-09, 01:27
Medlem
Ridnes avatar
Kan någon förklara varför Adrian är så omtyckt i huset?

*Han förstör varje fest med att vara nykter, tråkig och dra ner stämningen.
*Han kommer på kassa lekar som burkputtning m.m. som får allas skinn att krypa.
*Han utövar känslomässig utpressning så fort någon ifrågasätter hans mössa, eller hans brist på medhjälp till hushållssysslor.
*Han vilseleder Madde (Ja jag tycker han har gjort det även om hon varit för på och borde gett upp för längesedan)
*Han är nyfiken och ska veta allt.
*Han försöker spela ut folk mot varandra.
*Han bjuder inte på sig själv.
*Han korsförhör alla.

Har jag missat nåt? Jag står bara helt förundrad över hur hela huset kan svansa kring denna prakttönt. I don't get it
2021-04-09, 01:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:

*Han utövar känslomässig utpressning så fort någon ifrågasätter hans mössa, eller hans brist på medhjälp till hushållssysslor.
*Han vilseleder Madde (Ja jag tycker han har gjort det även om hon varit för på och borde gett upp för längesedan)
*Han korsförhör alla.

Har jag missat nåt? Jag står bara helt förundrad över hur hela huset kan svansa kring denna prakttönt. I don't get it

Och nu tar han sig även rätten att bestämma över vem som skall sova med Madde. Utan att kolla med henne först. Ut med bottenskrapet. Ingen jävla känsla för andra.
2021-04-09, 01:29
Medlem
Adrian har egentligen aldrig sagt mer än att han kan tänka sig att dejta Madde på utsidan. Ni får också tänka på här att de som förstorat upp detta är:

1. Madde. Hon kläckte detta innan hon gick in i huset och på sin andra dag i huset. Sen dess har hon tagit upp det var och varannan dag. Jag förstår att Emelie och Joel pushat för dem för att VARA SNÄLL med Madde. De har ju trott Adrian bara varit ”blyg” (som flera andra nollor till tittare också trott) och de hör att Madde är dökär.

2. ALLA IDIOTER här på utsidan som ingått i ett förhållande MED Madde och Adrian i deras fantasier.

Det fanns aldrig något där. Han sa tidigare att det inte klickade på det sättet han ville men folk vägrade inse. SÅ over and out, ny dag imorgon, godnatt.
2021-04-09, 01:30
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:

*Han korsförhör alla.

Snygga människor kommer undan med mycket.

Mergim och Adrian hade varit hatade på Instagram om de inte var ''gulliga''.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Det var bra att Joel sade det till henne. Men Madde säger nu att hon fortfarande ska sova där.. Jag skulle gått och lagt mig med Joel och aldrig mer tittat åt mösstönten
Blir lite ledsen att hon inte skiter i idioten bara.
Helt obegripligt?
Med Maddes utseende skulle hon ju kunna få vilken buttpurkare som helst?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tycker visserligen både AD och Madde beter sig helt galet bägge två. Hon lever i en bubbla där "det finns något" och har blivit besatt av honom. Och han är så feg att jag aldrig skådat något liknande. Han har ingen skyldighet att sova med henne men han måste ju tala tydligt språk med madde, utan luddeliludd som hon kan tolka på fel sätt. "jag är inte intresserad".

Att han med sin lilla papegolbitna snoppis låtsas sova när Madde kommer in i sovrummet är helt sjukt. Till och med en 13åring skulle våga säga ifrån mer. Vad Fan är det för fel på honom?

Vad är han rädd för? Det kan ju inte vara att han kör nåt spel för att vinna miljonen eftersom vi tittare SER när han låtsas sover? Är han rädd för att Madde ska bli arg? Det kan ju omöjligt vara läskigare än att stoppa lillsnoppisen i en papegojbur?!?!

Hahaha ;D Han kommer för evigt få PapegojKnullarstämpeln på sig den tönten!

Ja jag håller med.. Madde borde lagt ner för längesedan och gett upp. Men det är väl svårt när man är kär.. Jag tycker att Adrian sköter det så jäkla oskönt. Han är så feg och barnslig så man funderar på om han någonsin har haft en tjej. Han är uppenbart inte ett dugg intresserad utan verkar snarare ta avstånd från henne så varför kan han inte bara säga det till henne? Tala klarspråk. Som en man. Tyvärr är han ju ingen man har vi märkt...
2021-04-09, 01:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Och nu tar han sig även rätten att bestämma över vem som skall sova med Madde. Utan att kolla med henne först. Ut med bottenskrapet. Ingen jävla känsla för andra.

Hoppas jag har fel, men jag tror att han har lurat många tittare också att han är en go' kille Kanske blir svårt att få ut tråkfjanten.
2021-04-09, 01:34
Medlem
[quote=Hydraulslangen|75426658]
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Ja man måste nästan citera en (manisk?) skribent som skrev här 2020 (minns inte hens nick) lät oftast så här:
"Han är en orm, orm, ormjäveln, beter sig som en orm, ormjäveln ljuger som en orm, ormsatan krälade fram ur bikten som en ormjävel, ormhelvetet svalde ägget som en......ormjävel!" osv osv.

Hen måste ha kallat KannibalAlex för "ormjäveln" minst 2000 ggr?

Mergim är en riktig jävla ormjävel!

Wow, snarare du som låter manisk haha. Vem fan bryr sig om jag låter som nån annan från förr? Min hjärna stänger av så jävla tråkig.
2021-04-09, 01:34
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Snygga människor kommer undan med mycket.

Mergim och Adrian hade varit hatade på Instagram om de inte var ''gulliga''.

Det är helt sant.. Hade han varit ful hade han varit ute ur huset på en vecka. Men man kan inte komma undan med att vara så falsk, tråkig och faktiskt oschysst som Adrian visat sig vara. Även om han råkar ha utseendet med sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in