2021-04-08, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karensdagar
Det är fullkomligt irrelevant att tala om muskelmassa och kaloriintag i deras situationer, dom lever i princip i svält. Trots att man kan leva flera veckor utan mat om man har vatten, vilket dom har. Och när dom är i svält så ska självklart alla få lika mycket, det handlar om att få den lilla energi som kommer från maten. Den mesta energi kommer förmodligen från "förväntningar" hjärnan skapar med effekten placebo. Och att då se sina lagmedlemmar äta mer mat skulle vara psykiskt påfrestande och det lilla dom får skulle bara ha ett negativt utspel i form av energi.

Alla ni som är experter på näringslära och det vetenskapliga, placebo har en större påverkan än själva maten.
Varför är diskussionen kring Johannas bröst och Sophies val av kön det mest intressanta?
Jag vill veta vilka svampar dom äter, varför äter dom inte björkblad?

Alrighty
Jag har inte snackat om nåns bröst eller kön. Your barking up the wrong tree dawg
2021-04-08, 19:40
Medlem
Wads avatar
Anki, feministen och transan, vilka jävla idioter.
2021-04-08, 19:46
Medlem
Produktionen är under all kritik. Riktar sig programmet åt barn eller vad tänker de med sina dumma upplägg för när deltagarna ”hittar” brev?
2021-04-08, 19:49
Medlem
Crapmagics avatar
Undersköna Ludvig har inga problem med att hysa en man sittandes i sitt knä no homo

Alex blir kallad pappa! av en av tjejerna med flest daddy issues
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-08 kl. 19:55.
2021-04-08, 19:49
Avslutad
Jag blir så less då ett lag förlorar gång på gång.

Men ja indirekt har ju det andra laget redan förlorat en pga skada.
2021-04-08, 19:51
Avslutad
Anki påminner om en typisk lärare som är överoptimistsk men definitivt en sådan karaktär behövs på vissa arbetsplatser förutsatt man har pk-åsikter
2021-04-08, 19:53
Medlem
Crapmagics avatar
Sa feministen just att förlusten bevisar att tjejerna behöver lika mycket krubb?
2021-04-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jag blir så less då ett lag förlorar gång på gång.

Men ja indirekt har ju det andra laget redan förlorat en pga skada.
Fast så var det ju typ förra året också.
2021-04-08, 19:54
Medlem
Wads avatar
Vad i helvete pratar feministen om? Att hon och transan är minst lika starka som männen?

Hon gav ju själv upp tidigt, samtidigt som ”Tova” tillhör könet hon hatar. Dessutom var det två män kvar till slutet.
2021-04-08, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
varför inte slakta samernas renar? som ständigt visas i bild, den som är fri från samer kastar första stenen....
Senast redigerad av Crapmagic 2021-04-08 kl. 20:02.
2021-04-08, 19:56
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
varför inte slakta samernas renar? som ständigt visas i bild
Win-win, samerna får betalt av staten för förlorade renar och deltagarna får mat.
2021-04-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Anki, feministen och transan, vilka jävla idioter.
Det är få människor som har retat upp mig mer än feminazisten. Hon förstår inte vad ordet logik betyder om man förklarar det. Hennes hjärna fungerar annorlunda än den hos människor, vilket är ganska fascinerande. Hon verkar inte dum eller efterbliven, men så i total avsaknad av logisk förmåga att man bara kan gapa. Eller gäller detta bara mot män? Hade hon alltid fungerat på samma sätt, så hade hon inte klarat ett normalt liv. Fascinerande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in