2021-04-08, 16:52
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
ADHD är ingen ny diagnos. Har massa ADHD både bland nära släkt och bland vänner. Det har varit en "modediagnos" många år nu. Simon visar mer av sin bortskämdhet än sin ADHD. Människan är 26 (och ja det påverkar även ADHD'n att han är det, generellt till det bättre, inte bortskämdheten dock).
Att använda ADHD till att skylla på hans brist på karaktär blir bara fel. Men visst. Visa kuken och rövhålet kan säkerligen tillskrivas detta i viss mån.....
Men utöver detta har grabben faktiskt en taskig karaktär. Varken mer eller mindre.

Som jag skrev, han gör dumma saker och triggas lättare till att göra det. Tänk på Ponne och vad han ville göra... Taskig karaktär? Om du nu har så många i din släkt med ADHD borde du fan veta bättre! Att Simon har ADHD är tveklöst!

Nu slutar vi den här diskussionen eftersom vi inte kommer mötas.

MEN SLUTA sjunga Jacki!!!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Hur lång tid tar det att få svar? 🤔
Tror de gör snabbtesterna, som svar kommer på 15 min.

Mvh
Lil Zingo
Medlem
upptagetvardets avatar
Men sjung inte😪
2021-04-08, 16:53
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nardos börjar tappa det
Plötsligt tar hon sig för örat och börjar med sitt
"HELLO?? hello? Heeello"

Adrian och emelie ba wtf?

Nardos: de känns som ja har en fluga i mitt öra.. HELLO??

Är det en produktionsfluga tro 🪰🪰

HAHAHA hon kom på sig själv.. "Shit, glömde att jag måste gå undan när jag ska kommunicera med produktionen i örmyggan! Hur ska jag ta mig ur det här på smidigt sätt? Ja! Jag säger att jag har en fluga i örat. Vattentätt alibi!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Alla i Sovrum 1 har väl symptom o det är därför de är instängda o separerade från resten. Jag ser Simon, Steph, Dompa, o Julia. O Madde har ju haft ont i halsen o trott att hon är sjuk i ett par dagar nu. Men frågan är var hon är? 🤔

Jaha, blev Dennis sjuk också. Trodde bara det blev så när han körde hinderbanan. Men ok, tycker alla har låtit som dom fått TBC efter dom kört hinderbanan. Men det är klart det kanske slog till efter.
Tycker vi ska räkna in den enbenta till sjuk gänget också. Så oerhört jobbig och fyller ingen funktion
Medlem
Judith har väl varit ganska medgörlig i veckan? Inte hört henne klaga en enda gång tror jag. Sett henne delta men inte göra allt för mycket väsen av sig.
Medlem
AAAAAJJ mina öron........
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä, alla behöver inte vara smittade tyvärr.
Jag tror ingen har covid, de är förkylda. Har testat mig själv 2 ggr pga förkylning. Neg svar båda gångerna.

Mvh
Lil Zingo

Phew. Skräckvirus Coronan. Kan det också vara så att ett par känner sig lite nere medan andra anspelar så att de slipper få det tufft.
2021-04-08, 16:55
Medlem
Förstår inte riktigt syftet med att vissa hålls isolerade though? Är de sjuka LÄR ju alla andra blivit smittade redan också
2021-04-08, 16:56
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Judith har väl varit ganska medgörlig i veckan? Inte hört henne klaga en enda gång tror jag. Sett henne delta men inte göra allt för mycket väsen av sig.
Hon växer i de tuffa veckorna👍

Mvh
Lil Zingo
Medlem
Fatta när brevet kommer: packa era väskor och lämna huset omedelbart via annexet.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tänk att vara kraftigt överviktig och att, i TV, beklaga sig över att man ALDRIG VUNNIT MAT som pris.

Borde inte det vara lite genant?
Feta människor tänker endast på mat. Ingen har självinsikt nog att ta tag i sig själva heller. Kolla på Blåvalen, hon skyller fortfarande på att hon är enorm för att hon spelat hockey. Hur kom den logiken till egentligen? Luis var likadan, han hittade på en historia om hur han fick svälta som barnen i Afrika. Bullshit alltihopa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in