2021-04-08, 16:46
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag hade ingen särskild matlust i heller
Hade/har du smak och luktsinne? Vet en som fick covid i mars 2020, har ännu inte fått tillbaka smak och luktsinne.

Mvh
Lil Zingo
2021-04-08, 16:46
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Nä nu går jag ut och jobbar lite i min trädgård ropa på mig när IQ-testerna börjar.
PS. Har någon hostat senaste 30-40 minuterna? Tror fortfarande på kall luft, andfådda och sedan rakt in i torr luft i huset.

Det tror jag också!
2021-04-08, 16:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Jag hade ingen särskild matlust i heller
Okay. Tack. Det är som jag förstår också extremt vanligt att man just även inte vill käka något alls om.
Låt oss se vad de kommer fram till.
2021-04-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur menar du med "hela "huset". Är det Corona så är redan alla smittade. Vid en normal förkylning hade de redan varit smittade och Corona är ännu mer smittsam. De äter ur varandras mat, koppar, bestick, kramas, pussas. Varför skulle man riskera att släppa iväg dom när de redan i princip sitter i karantän. BB huset är en av de säkraste ställen att ha dom på. Eller.
Den bakteriehärd som de har skapat där inne är inte nådig. Att ingen har blivit dålig innan nu är ett mirakel. Att de sitter instängda har ingen betydelse när de ändå har kontakt med saker som kommer utifrån. Mat, utrustning, all jävla skit de släpar ut och in. Allt kan inte spritas heller. Det räcker att en person slarvar så är hela skiten över.
2021-04-08, 16:49
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur menar du med "hela "huset". Är det Corona så är redan alla smittade. Vid en normal förkylning hade de redan varit smittade och Corona är ännu mer smittsam. De äter ur varandras mat, koppar, bestick, kramas, pussas. Varför skulle man riskera att släppa iväg dom när de redan i princip sitter i karantän. BB huset är en av de säkraste ställen att ha dom på. Eller.
Nä, alla behöver inte vara smittade tyvärr.
Jag tror ingen har covid, de är förkylda. Har testat mig själv 2 ggr pga förkylning. Neg svar båda gångerna.

Mvh
Lil Zingo
2021-04-08, 16:49
Medlem
amiliasharborstes avatar
Hur lång tid tar det att få svar? 🤔
2021-04-08, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
fyra som är sjuka? det är väl bara Simon som kände lite, Steffi sympatiserar med honom. Madde hade lite ont i halsen men det var bättre. Får dom ok på corona testet behöver dom inte isoleras. Sen är det ju bara IQ test och psykologi test kvar idag och det är ju inte jätte jobbigt.

Alla i Sovrum 1 har väl symptom o det är därför de är instängda o separerade från resten. Jag ser Simon, Steph, Dompa, o Julia. O Madde har ju haft ont i halsen o trott att hon är sjuk i ett par dagar nu. Men frågan är var hon är? 🤔
Medlem
Judith tror att hon är på semester. De tävlar ju för fan om en miljon. Detta är ett barnprogram om man jämför med andra säsonger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hade/har du smak och luktsinne? Vet en som fick covid i mars 2020, har ännu inte fått tillbaka smak och luktsinne.

Mvh
Lil Zingo

Jag fick bekräftad covid förra tisdagen. Blev av med doft/smak i lördags. Kom tillbaka till viss del i tisdags för att sedan vara borta igen onsdag morgon. Samma sak natten till idag. Det är som att sinnena ”somnar” när jag somnar och kommer tillbaka i takt med att jag vaknar. Så skumt.
2021-04-08, 16:51
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Den bakteriehärd som de har skapat där inne är inte nådig. Att ingen har blivit dålig innan nu är ett mirakel. Att de sitter instängda har ingen betydelse när de ändå har kontakt med saker som kommer utifrån. Mat, utrustning, all jävla skit de släpar ut och in. Allt kan inte spritas heller. Det räcker att en person slarvar så är hela skiten över.

Jovisst, men de har inte suttit där månader i sträck. I lumpen var det flera månader på exakt samma ställe med betydligt fler människor. Det förekom massa skit naturligtvis. Vi får la se men en vanlig förkylning är heller inte uteslutet.
2021-04-08, 16:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tänk att vara kraftigt överviktig och att, i TV, beklaga sig över att man ALDRIG VUNNIT MAT som pris.

Borde inte det vara lite genant?
2021-04-08, 16:52
Medlem
Jaqueline detta är Big Brother

SJUNG INTE
Senast redigerad av HeligModer 2021-04-08 kl. 16:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in