2021-04-08, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Japp. Vi kanske vågar säga det nu utan att någon blir upprörd? Oavsett vad "Vad hände sen"-programmet visar där och då så vet vi att dom är skilda idag!

Anton och Sofia är fortsatt gifta, föga överraskande.

När släpps avsnittet ”vad hände sen”? Jag kan inte se att ett sådant ska sändas när jag kollar på tv-tablån och sista avsnittet såg jag i morse på play.
Citera
2021-04-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Har jag mycket svårt att tro. Dom var nog sådana som inte pallade att tjafsa i TV om att skiljas utan väljer att hålla god min och att man vill "testa" lite till utan att där finns en tillstymmelse till passion, och skiljer sig rätt snart efteråt. Har funnits sådana par i tidigare säsonger med.
Jag håller med dig.
De lär nog skilja sig och beskedet kommer ikväll, gissar jag på.
Citera
2021-04-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
När släpps avsnittet ”vad hände sen”? Jag kan inte se att ett sådant ska sändas när jag kollar på tv-tablån och sista avsnittet såg jag i morse på play.
Det kommer ikväll kl 21.45 på SVT1.
Citera
2021-04-08, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna

Antagligen släpps det samtidigt som programmet visas i linjär TV. Kolla tablån.
Citera
2021-04-08, 16:24
Medlem
Telegramas avatar
Lika oväntat att Johan sa JA var det att Lars och Elinor var överens om att fortsätta. Konstig värld. Johan blev trots allt räddad till framtida kvinnor som är mer förstående. Han måste vara helt färdig efter inspelningarna. Så mycket kritik han fått utstå.
Citera
2021-04-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Det kommer ikväll kl 21.45 på SVT1.

Tänk om Lars och Susanna gör en Jakob/Elina och kommer dit som ett par...
Citera
2021-04-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Antagligen släpps det samtidigt som programmet visas i linjär TV. Kolla tablån.
Det kommer ikväll på SVT play kl 21.45.
Citera
2021-04-08, 16:28
Medlem
Citat:
Vi får se vad som händer.
Citera
2021-04-08, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telegrama
Lika oväntat att Johan sa JA var det att Lars och Elinor var överens om att fortsätta. Konstig värld. Johan blev trots allt räddad till framtida kvinnor som är mer förstående. Han måste vara helt färdig efter inspelningarna. Så mycket kritik han fått utstå.

Människor med låg självkänsla accepterar tyvärr att bli illa behandlade. Det var ett direkt destruktivt val av Johan men tur för honom så sa Susanna nej.

Anledningen till att hon blev mindre elak i slutet var att hon började hantera honom som en kollega, korrekt och med distans. Fanns ingen kärlek där alls från hennes sida men Johan bara sväljer och sväljer. Han måste börja värdesätta sig själv, annars riskerar han att hamna i ny relation där han blir illa behandlad.
Citera
2021-04-08, 16:31
Medlem
Telegramas avatar
Citat:

Vad hände? Såg inte säsongen.
Citera
2021-04-08, 16:33
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Människor med låg självkänsla accepterar tyvärr att bli illa behandlade. Det var ett direkt destruktivt val av Johan men tur för honom så sa Susanna nej.

Anledningen till att hon blev mindre elak i slutet var att hon började hantera honom som en kollega, korrekt och med distans. Fanns ingen kärlek där alls från hennes sida men Johan bara sväljer och sväljer. Han måste börja värdesätta sig själv, annars riskerar han att hamna i ny relation där han blir illa behandlad.
Hittar han bara en en "normal, enkel" tjej så är det nog inga problem. Susanna är ju bara helt fel typ för sådana som honom.

Ja, gissar att "vad hände sen-programmet" är en återträff för paren som förra året. Vi får se. Lars och Susanna skulle mycket väl vara några som för chock-traditionen vidare och kommer dit som ett par, ja! Någonstans känns det som dom skulle passa ihop.
Citera
2021-04-08, 16:34
Medlem
Telegramas avatar
Citat:

Det blev tydligt ju mer tiden gick. I beslutssoffan var han, kanske för första gången, klar och tydlig vad han menade. Du har rätt han måste stärka sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in