2021-04-08, 13:51
Medlem
Gillar Anton mest av alla, han verkar vara sig själv till 100 %, snäll och helt oförarglig men med en envis pedantisk sida 😅 Även lite sött att både han och Sofias mål här i livet är Villa, Volvo, vovve och barn.
Trodde den drömmen var ganska utdöd bland dagens unga.

Grävis och Susanne var ju väntat. Han var för obildad för henne helt enkelt.

Tror inte att Elilår och Kaviar är ihop längre, ska bli intressant att se ”Vad hände sen” avsnittet i kväll.
Citera
2021-04-08, 13:55
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vi får se ikväll efter avsnittet ikväll, kommer en kvart om hur de har det i nutid och där får vi säkert veta och Lars och Ellinor fortfarande är gifta eller om de gått skilda vägar.
Har jag mycket svårt att tro. Dom var nog sådana som inte pallade att tjafsa i TV om att skiljas utan väljer att hålla god min och att man vill "testa" lite till utan att där finns en tillstymmelse till passion, och skiljer sig rätt snart efteråt. Har funnits sådana par i tidigare säsonger med.
Citera
2021-04-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snajjels
Gillar Anton mest av alla, han verkar vara sig själv till 100 %, snäll och helt oförarglig men med en envis pedantisk sida 😅 Även lite sött att både han och Sofias mål här i livet är Villa, Volvo, vovve och barn.

Någon som är 25 får gärna rätta mig men läste en artikel om att Svensson-livet med VVV börjat få status bland unga i takt med att huspriserna gått upp. Det är inte så att det är ett mål som är lätt att uppnå längre.
Citera
2021-04-08, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Jag har börjat titta på den australiensiska motsvarighetern, Married at first sight (säsong 8), och deras experter gör precis som de svenska, de matchar sunda glada positiva normala snygga män med gnälliga superkräsna slampor (iof är 2 av de 10 deltagande tjejerna oskulder, och dessa verkar överlägset mest sympatiska). Så det ligger nog absolut i program-iden, att skapa dramatik! Och att samtidigt utsätta bra män som drömmer om familj, för hemska kvinnor som bara söker en spermiedonator.

Var kan man se den australiensiska motsvarihheten?

Eller andra länders Gift vid första ögonkontakten för den delen med?

Tacksam för svar!
Citera
2021-04-08, 14:55
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Lars Ekström
Instagram: Pompevegas

Han måste sluta att le. Det ser inte bra ut. Det där smilet ända upp till öronen på varenda bild.

Jag förstår att han jobbar på ett ögonsjukhus där patienterna inte ser så bra.
Jag skulle bli rädd om jag stötte på honom som läkare.
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-08 kl. 15:01.
Citera
2021-04-08, 15:00
Medlem
dialektikers avatar
Nu börjar jag bli nyfiken, vad är det för problem Anton har i sängkammaren?

Är det impotens samt att han har problem att få ståfräs?

Nu börjar jag förstå att han kan lyssna på Björn Rosenström utan problem. Han begriper helt enkelt inte vad som händer?

Anton skulle nog ändå behöva lite Ragnar i sig för att få fart på sexlivet.
Citera
2021-04-08, 15:14
Avslutad
Citat:

Tror inte att Elilår och Kaviar är ihop längre, ska bli intressant att se ”Vad hände sen” avsnittet i kväll.
Hur skulle detta rimligtvis kunna gå ur mode? Alla vill ju fortplanta sig, alla behöver ha någonstans att bo, alla behöver kunna transportera sig. Det är väl bara hunden som är överflödig.
Citera
2021-04-08, 16:08
Medlem
kulturstrategs avatar
Johan har verkligen marknadsfört sig själv under säsongen. Kvinnorna lär stå i kö....

Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Hur skulle detta rimligtvis kunna gå ur mode? Alla vill ju fortplanta sig, alla behöver ha någonstans att bo, alla behöver kunna transportera sig. Det är väl bara hunden som är överflödig.

Alla kvinnor ja. Män vill inte fortplanta sig. Något som bekräftas av att den största mesen i programmets historia(Fjanton) är den som har störst barnlängtan.
Senast redigerad av kulturstrateg 2021-04-08 kl. 16:11.
Citera
2021-04-08, 16:10
Medlem
Citat:

När släpps det avsnittet?
Citera
2021-04-08, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Har jag mycket svårt att tro. Dom var nog sådana som inte pallade att tjafsa i TV om att skiljas utan väljer att hålla god min och att man vill "testa" lite till utan att där finns en tillstymmelse till passion, och skiljer sig rätt snart efteråt. Har funnits sådana par i tidigare säsonger med.

Ja, det framgår ju av ratsit att de inte är gifta längre...
Citera
2021-04-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Johan har verkligen marknadsfört sig själv under säsongen. Kvinnorna lär stå i kö....

Alla kvinnor ja. Män vill inte fortplanta sig. Något som bekräftas av att den största mesen i programmets historia(Fjanton) är den som har störst barnlängtan.

Ha ha ha

Vilket trams. Vare sig du är man eller kvinna så vill du föröka dig. De som är 18+ och inte vill ha barn har inte växt upp och är pojkar eller tjejer.
Citera
2021-04-08, 16:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Ja, det framgår ju av ratsit att de inte är gifta längre...
Japp. Vi kanske vågar säga det nu utan att någon blir upprörd? Oavsett vad "Vad hände sen"-programmet visar där och då så vet vi att dom är skilda idag!

Anton och Sofia är fortsatt gifta, föga överraskande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in