2021-04-08, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ingen har kommenterat när Emelie och Nardos frågade Madde om hon kände AD's stånd vid skedning.

Hon hade inte känt någonting. Hon kommer aldrig känna någonting.

Snipp, snapp, snut, låt nu tjatet om Madrian ta fucking slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag har inte mått bra av att se dem lida"

DET ÄR EXAKT DET DU HAR, Nardos

triggat folk medvetet, satt dem i situationer du vet de inte vill vara i, gjort allt för att utöva så mycket makt du bara kan

du har NJUTIT

precis detta har varit hennes bästa vecka någonsin i sitt liv när hon har fått utöva sin makt hon har visat att detta är den riktiga nardos och att de senaste veckorna är en roll hon bara spelat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag har inte mått bra av att se dem lida"

DET ÄR EXAKT DET DU HAR, Nardos

triggat folk medvetet, satt dem i situationer du vet de inte vill vara i, gjort allt för att utöva så mycket makt du bara kan

du har NJUTIT
+1 Precis! Njutit är vad hon har gjort!
2021-04-08, 14:29
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Gossen har det inte lätt, deformerat könsorgan och kant i pannan efter hårtransplantation, inte undra på att han är helknas.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Rykten på FB eller i Lund?
adrian berättade det själv nästan så bb skulle ha sagt prata inte om utomstående personer/djur
Medlem
Jackie har inte varit uppe sen igår, hur kommer det sig att ingen här har kommenterat det?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Blev inte Simon så här efter en Hockeymatch också?
Jo de är fan inte sjuka, de är slutkörda efter ärtsoppa och 4 minuter hinderbana, trams.
Hade det kommit in tacos, pizza och en jädra massa alkohol skulle de hux flux blivit friska.
2021-04-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hon gjorde ju inte det två meter hopknycklat täcke låg ju dem emellan.Cockblocker täcket den nya orsaken till att deras romans aldrig kommer att blomstra i huset
Vad sjukt... Emelie frågade om de hade täcken mellan varandra och Madde sa nej det var hud mot hud....
2021-04-08, 14:31
Medlem
Anonym396s avatar
Så jävla skönt att Flashback har börjat ge skit till Adrian som är så jävla torr och omogen för att vara 30 år.

Det var 10 tusen sidor där folk sög av honom. Nu är det bara DjPutte och Grodan i tråden som är fortsatt förälskade i honom.

Skit ska skit ha
2021-04-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
adrian berättade det själv nästan så bb skulle ha sagt prata inte om utomstående personer/djur

Det vill jag ha ett klipp på, nog för att han är skum. Men sätta på djur. Det steget är väldigt långt.
Så fixa fram det klippet
2021-04-08, 14:33
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos fjantar i ett rum och självklart ska DC byta så vi är tvungna att se på det.

Synd att det inte finns 13 andra deltagare i huset att titta på.

EDIT: Självklart ger de henne musik. Det blir ännu ett Instagraminlägg som produktionen kan lägga upp.
Jag hade rätt. Produktionen gav henne ett inlägg på Instagram.

Konstigt att vissa andra deltagare inte får liknande grejer?
2021-04-08, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Vad sjukt... Emelie frågade om de hade täcken mellan varandra och Madde sa nej det var hud mot hud....

Ja jag reagerade också på när hon sa det för folk här har ju skrivit att det var täcke mellan. Plus att Madde hade både tröja och shorts när hon gick och la sig igår. Eller klädde hon av sig innan för att Adrian skulle komma dit? Då dör jag fan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in