2021-04-08, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Ryktet säger att Adrian endast har sex med papegojor.

Rykten på FB eller i Lund?
2021-04-08, 14:17
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Papegojan Lasse bet av en rejäl bit, därför han tar på sig brallorna under täcket, vill inte bada.

Ja, tänk om hans penis är ärrad/missbildad efter händelsen. Papegojnäbbar är rätt så kraftfulla.
2021-04-08, 14:17
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Papegojan Lasse bet av en rejäl bit, därför han tar på sig brallorna under täcket, vill inte bada.
Lasse bet i tu snoppen. Så delarna har växt ihop var för sig. Sjukt att Simon hade rätt om att AD har två snoppar.
2021-04-08, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja då är det slut för denna gång.

Ja för oss alla, då är det läge att stänga affärer, kollektivtrafiken, hela Sverige. För dom är på den tryggaste platsen i Sverige vågar jag säga
Medlem
Citat:
Hon har noll känsla, men det är toppen att hon fortsätter visa vilken komplett idiot hon är utan någon som helst social kompetens. Kommer nog att ligga illa till vid nominering, vilket kommer att göra henne än mer galen å så röstar vi ut henne. Lätt som en plätt.
Verkligen noll social kompetens i den kroppen. Jag är dock inte helt övertygad att hon förlorar på detta. Folk verkar tycka hon är ~*rolig*~ i sin RoLl. Men jag hoppas att tillräckligt många ser vilken orimlig person hon är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Bara en liten fundering. undra hur TV4:s planer ser ut om någon deltagare skulle visa sig positiv för covid-19.

Det är ju redan isolerade och de är övervakade. Samtidigt ingen bra tv om flera insjuknar. Att stoppa programmet och skicka ut deltagarna i frihet hade ju inneburit mer smittrisk för andra.

Då kommer dom avbryta hela säsongen omedelbart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicamace
Jag missade början på samtalet inne i Clubhouse när de snackade om Victorias exit, men det var mycket om att Amilia sagt åt henne att hon betett sig dåligt inne i huset. V drog ju hem till henne direkt. Och som sagt att saker och ting har en tendens att försvinna när V är i farten. Typ att det tog en sekund efter att de sågs som V hade på sig A:s solglajer t ex
ooh tackar så mycket för uppdateringen små guldkorn som jag aldrig hittar är alltid kul att läsa.
2021-04-08, 14:19
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Rykten på FB eller i Lund?

Här på FB, efter att Adrian själv i går kväll drog nån sexhistoria han hade med sitt husdjur. Har själv inte hört honom prata om det utan det är några här i tråden som skrivit om det.
Medlem
Den som skrev här tidigare att dc filmade Nardos när hon lekte rolig framför spegeln för att de skulle kunna göra ett instagramklipp av det - grattis. Nu fick hon den uppmärksamheten också
Medlem
amiliasharborstes avatar
Har börjat störa mig på varenda kotte där inne denna veckan.
Älskade Nardos innan, hon stör mig nu.
Gillade Emelie, men störde mig på att hon tänkte taktiskt vid lagindelningen trots att de bestämt att inte pakta.
Uppskattade Simon men han har sjunkit till botten denna veckan.
AD är Big brothers tråkigaste människa, Philip förra året var ju fan mer skoj.

Dompa & Tanja har däremot blivit två favoriter
2021-04-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med! Vi måste hämta ut och straffa förövaren Mössan!
🦜-Lasse Life Matter
2021-04-08, 14:20
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Har börjat störa mig på varenda kotte där inne denna veckan.
Älskade Nardos innan, hon stör mig nu.
Gillade Emelie, men störde mig på att hon tänkte taktiskt vid lagindelningen trots att de bestämt att inte pakta.
Uppskattade Simon men han har sjunkit till botten denna veckan.
AD är Big brothers tråkigaste människa, Philip förra året var ju fan mer skoj.

Dompa & Tanja har däremot blivit två favoriter

Håller med om det sista där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in