2021-04-08, 14:21
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Verkligen noll social kompetens i den kroppen. Jag är dock inte helt övertygad att hon förlorar på detta. Folk verkar tycka hon är ~*rolig*~ i sin RoLl. Men jag hoppas att tillräckligt många ser vilken orimlig person hon är.
Tyvärr kommer det förmodligen bli spökvecka nästa vecka. Då kommer hon bli ännu mer ”Rolig” och mycket kommer vara glömt. Underbarasteeeee finasteeee kvinnaaaaa
2021-04-08, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Här på FB, efter att Adrian själv i går kväll drog nån sexhistoria han hade med sitt husdjur. Har själv inte hört honom prata om det utan det är några här i tråden som skrivit om det.

ööö, om det stämmer så är han ju sjuk i huvudet. Men det klippet vill jag allt se.
2021-04-08, 14:22
Medlem
Ingen har kommenterat när Emelie och Nardos frågade Madde om hon kände AD's stånd vid skedning.
2021-04-08, 14:23
Medlem
Citat:
Här på FB, efter att Adrian själv i går kväll drog nån sexhistoria han hade med sitt husdjur. Har själv inte hört honom prata om det utan det är några här i tråden som skrivit om det.
Hej Svenne här
Adrian och hans killkompis stoppade in lill-pitten i Lasse papegojas bur.Lasse kämpade med näbbar och klor och bet dem i snoppis.Hepp
2021-04-08, 14:24
Medlem
"Jag har inte mått bra av att se dem lida"

DET ÄR EXAKT DET DU HAR, Nardos

triggat folk medvetet, satt dem i situationer du vet de inte vill vara i, gjort allt för att utöva så mycket makt du bara kan

du har NJUTIT
2021-04-08, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Bara en liten fundering. undra hur TV4:s planer ser ut om någon deltagare skulle visa sig positiv för covid-19.

Det är ju redan isolerade och de är övervakade. Samtidigt ingen bra tv om flera insjuknar. Att stoppa programmet och skicka ut deltagarna i frihet hade ju inneburit mer smittrisk för andra.
Spontant känns det som en potentiell integritetskränkning om dom fortsätter sända programmet med bekräftad covid-19 i huset där deltagarna hostar lungorna ur sig.

Och så har vi grejen med att deltagarna blir tvungna att välja mellan vård eller stanna kvar det sista för en potentiell miljon kronor. Det ser nog dåligt ut för en produktion och är väldigt inhumant att väga mellan vård och en miljon kronor.

Jag tror att programmet slutar tvärs där det är om dom får covid. Sen vet vi inte om det finns kontrakt med privata sjuksköterskor och läkare med bra betalning för att hjälpa till i ex annexet men det låter långt ifrån trovärdigt.

Covid19 = programmet tar slut. Står säkert i deras kontrakt att de får vara beredda på att tävlingen tar slut utan vinnare om ett sånt scenario skulle inträffa.
2021-04-08, 14:25
Medlem
Mouchinos avatar
Blev inte Simon så här efter en Hockeymatch också?
2021-04-08, 14:26
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ja, tänk om hans penis är ärrad/missbildad efter händelsen. Papegojnäbbar är rätt så kraftfulla.
Gossen har det inte lätt, deformerat könsorgan och kant i pannan efter hårtransplantation, inte undra på att han är helknas.
2021-04-08, 14:26
Medlem
Ovanligt att alla ligger och sover när man slår på liven
2021-04-08, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Ingen har kommenterat när Emelie och Nardos frågade Madde om hon kände AD's stånd vid skedning.
hon gjorde ju inte det två meter hopknycklat täcke låg ju dem emellan.Cockblocker täcket den nya orsaken till att deras romans aldrig kommer att blomstra i huset
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Lasse bet i tu snoppen. Så delarna har växt ihop var för sig. Sjukt att Simon hade rätt om att AD har två snoppar.
Åh det är därför han inte gillar Simon, han kom på hans största hemlighet.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Jag har inte mått bra av att se dem lida"

DET ÄR EXAKT DET DU HAR, Nardos

triggat folk medvetet, satt dem i situationer du vet de inte vill vara i, gjort allt för att utöva så mycket makt du bara kan

du har NJUTIT

+1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in