2021-04-08, 02:16
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helvete, är du en man? Varför är du så besatt av en potentiell romans i ett TV-program? Är jag på Flashback?

Jag hoppas du får se när Adrian får sitt rövhål uttöjt när Dompa Löve knullar honom på köksbänken.

OCH MADDE SKA TITTA PÅ!

Håller med. Ganska pinsam läsning just nu. Människor som sitter och fantiserar om en romans mellan Adrian och Madde som knappt existerar. Flashback har blivit övertagen av cucks.
2021-04-08, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hade Adrian fått bestämma så hade han varken sovit eller skedat Madde. Han lade sig först i Jaqis säng för att sedan försöka smyga sig ner i Dennis säng men Joel var obeveklig och tvingade ner honom hos Madde. Han lade sig där stel som en pinne tills Madde frågade om han kunde hålla om henne varefter han gjorde det men det såg extremt stelt ut. Hade han varit intresserad så hade han inte försökt komma undan sängplats och mys utan tagit tillfället i akt. En halvdålig stel skedning i 15 minuter för att tjejen bönar om det är knappast tecken på intresse från hans sida.

Bra sagt där, kunde inte sagt det bättre själv!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Börjar bli rädd för Madde, backa för helvete!
En relation ska vara ömsesidig med samtycke, intressant att se vad som skulle hänt om det var ombytta roller......!
Äsch, nu skall vi inte göra en get av en fjäder. Lite flört är skönt. Du får det att låta som Gamnacken och Tess. Lite obegripligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
haha svartsjuk som få och vill att veckan ta slut
Ja du Nardos armen verkar leta alla små fel som finns..

Tror inte hon kommer lyckas med sin taktik dem kommer ta i henne i bikten för samtal för det är sjukligt det hon håller på med, Det är en form av psykos där on inbillar sig saker som inte sker eller kommer ske för henne synd och skam att TV4/METER låter skiten fortgå....

Hon kommer inte låta Emelie få bestämma heller imorgon. Få hoppas nardo lyssna på dompa och dom andra att låta Emelie få bestämma lite imorgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Nja det tror jag inte , isåfall saknar han sin egen säng med Nardos , där kommer han nog sova när allt är över för denna vecka . Hade han saknat att sova med Emelie hade han sovit med henne , när Alex byte sov rum. Då sov hon själv igen , innan dompa kom in.

Nu kan han ifall inte byta för dompa har tagit över sängen och Emelie. Men tror inte han tänker så, utan han tänker mer som han själv sa ikväll. ” saknar min säng ” och det var den bredvid Nardos .
Ja, för att Nardos ville ha Adrian i hennes säng. Men hon plågar han med kli halva nätterna, och jag tror Adrian vill bara kunna sova i fred, och det fick han med Emelie
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Helvete, är du en man? Varför är du så besatt av en potentiell romans i ett TV-program? Är jag på Flashback?

Jag hoppas du får se när Adrian får sitt rövhål uttöjt när Dompa Löve knullar honom på köksbänken.

OCH MADDE SKA TITTA PÅ!
Jo då man och haft många förhållanden där man gör dyl efter ett tag liksom inget onaturligt med det heller, Jag förstår inte liksom hur en hel arme av Nardos fans försöker få folk tro annat på tråden.....
2021-04-08, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Håller med. Ganska pinsam läsning just nu. Människor som sitter och fantiserar om en romans mellan Adrian och Madde som knappt existerar. Flashback har blivit övertagen av cucks.
Då skulle du läst här för några veckor sen när folk diskuterade Emelie och Adrian. Ännu värre. Halva tråden handlade om dom.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Adrian är inte intresserad, försöker fly situationen hela tiden men vill inte vara taskig därför dissar han inte henne helt.
Haha jaja orka tro vad du vill men sanningen är en annan som inte du vill ta in....
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

OCH MADDE SKA TITTA PÅ!

Nej nu!!!!!! DRA INTE IN DOMPA I DET HÄR!!!!
2021-04-08, 02:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Och han svarade BLIXTSNABBT ”ja absolut”

Ja vad skulle han svara.. Nej? Han är en fegis.
Medlem
Citat:
Bra sagt där, kunde inte sagt det bättre själv!
Han la sig först i Jaqis säng, sen Dompas, men Joel tvinga bort han ifrån båda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad surrar du om??
Tycker det är rätt normalt i ett förhållande att det sker dyl saker inte ligger man och håller om varandra hela natten men vad vet jag efter x antal förhållande, Brukar mysa skeden tja 20-30min sedan blir det för varmt efter ett ag så försöker man hitta en favorit position och då blir det regel så som dem ligger!

men visst det kanske är fel för Nardos fansen iom Madde & AD delar säng och myst...
Klart som korvspad att man skedar, myser, pillar på varandra hela nätterna när man är nykär. Armar, fötter ben som slingrar sig om varandra. Sömndruckna kyssar och pussar, hålla händer osv..
Man kan inte få nog av varandra och sömn blir sekundärt.

Jag vet, är själv där.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in